Gå til innhold

Kamptråd - Bolton - Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint mål og bra at de får avgjort før det blir ekstraomganger. To veldig gode avslutninger der, gitt.

 

 

Ang. Gerrard: Selv om han er toppscorer for Liverpool så er han et stykke unna den spilleren han var. Henderson er også ofte bedre når Gerrard ikke er den som får ballen og skal fordele hele tida. BR bør ikke la han spille for ofte lenger. Syns nå jeg da.

Lenke til kommentar

Vaksinen mot å skåre mål som alle Liverpoolspillerene får, går tydeligvis ut ved 80. min.

Jeg tror ikke det er tilfeldig at målene kommer etter at Sturridge kom inn. Litt enkelt syn kanskje, men den mannen har kvalitet i mye av spillet sitt og ikke bare at han scorer. Nå hjalp det vel minst like mye at Bolton fikk en utvist også da...

Lenke til kommentar

Fint mål og bra at de får avgjort før det blir ekstraomganger. To veldig gode avslutninger der, gitt.

 

 

Ang. Gerrard: Selv om han er toppscorer for Liverpool så er han et stykke unna den spilleren han var. Henderson er også ofte bedre når Gerrard ikke er den som får ballen og skal fordele hele tida. BR bør ikke la han spille for ofte lenger. Syns nå jeg da.

Problemet til Gerrard er todelt.

Fallende form de siste årene, men forrige sesong gikk han på ren viljestyrke.

Etter han gikk på ræv mot Chelsea fikk han seg en gigantisk knekk mentalt og har ikke kommer seg siden det. Når man i et par år har gått på ren guts og innsatsvilje og det blir knust, da er det slutt .

 

Kjekk kar men burde enten ha lagt opp etter forrige sesong eller gått til utlandet da,men plass med mindre press og nye sjanser

Lenke til kommentar

Tja, etter min mening er det rett og slett at han er gammal og får styre for mye av spillet nå, noe som gjør at det går for treigt med fremdriften til Liverpool. Han burde gradvis fått spilt mindre og mindre i løpet av de siste par sesongene for å fase han ut. Mental knekk veit jeg ikke helt om jeg er med på. Han har vel aldri vært kjent for å ha altfor mye disiplin i spillet sitt til å spille defensivt anker som han gjorde tidligere denne sesongen, der alt av tempoproblemer ble fort avslørt. Han har fortsatt blikket og mye kvaliteter. Dog syns jeg at Henderson per nu er en bedre spiller i Gerrard-rollen enn Gerrard selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...