Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Paypal-trøbbel


mammadal123

Anbefalte innlegg

Jo, men å kontakte kilden direkte vil jo være utrolig mye mere vits enn å få masse synsinger fra denne tråden der ingen egentlig vet noe.

 

Det som har skjedd med deg er den vanligste svindelmetoden på paypal, så det er mulig de bare tilbakefører pengene som er tapt siden det er utnyttelse av deres eget system. Omtrent som at banken dekker tap på kontoen din ved ID-tyveri, nesten uten å mukke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt paypal. Det er de som har alle svarene. Ikke vi.

 

Det minner meg på, du skylder meg kr 8000 Bytex. Betal snarest!

 

Hvis du skulle være uenig i at du skylder penger, vennligst ta kontakt med meg slik at jeg kan fortelle deg hvorvidt du skylder meg kr 8000 eller ikke. Så får vi den saken avgjort en gang for alle. ;)

Endret av Ståle Nordlie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg trakk min egen paypal konto 20.000,- i minus en gang ved å betale en regning til min andre paypal konto. Overførte pengene til min bank konto, og åpnet tvist. Wips, så hadde jeg 20k på paypal, 20k minus på den falske kontoen, og 20k på bank konto. Jeg hørte aldri noe mer fra de, og dette er fler år siden.

Lenke til kommentar

Jeg trakk min egen paypal konto 20.000,- i minus en gang ved å betale en regning til min andre paypal konto. Overførte pengene til min bank konto, og åpnet tvist. Wips, så hadde jeg 20k på paypal, 20k minus på den falske kontoen, og 20k på bank konto. Jeg hørte aldri noe mer fra de, og dette er fler år siden.

Så det du sier er at jeg ikke kommer til å få et inkassokrav av Paypal for 8 tusen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg trakk min egen paypal konto 20.000,- i minus en gang ved å betale en regning til min andre paypal konto. Overførte pengene til min bank konto, og åpnet tvist. Wips, så hadde jeg 20k på paypal, 20k minus på den falske kontoen, og 20k på bank konto. Jeg hørte aldri noe mer fra de, og dette er fler år siden.

 

Så hvis jeg leide en tjeneste av deg, betalte via paypal og så åpnet en tvist ville du synes det hadde vært ok å tape 20k? Ok godt å vite at folk ikke vil trenge å betale deg for dine tjenester...

Lenke til kommentar

Takk for at du kontaktet PayPal.

 

Jeg forstår ut i fra din e-post at du lurer på hva som skjer om du har en negativ saldo over lengre tid.

 

Hvis din PayPal saldo er negativ i en lengre periode vil din konto bli begrenset til du fyller på penger for å løse din negative saldo. Hvis denne ikke blir løst, og dette blir gjordt med flere kontoer som er knyttet til deg, kan du bli permanent begrenset fra å bruke PayPal igjen. Jeg vil derfor anbefale deg å ikke ha en stor negativ balanse over lengre tid, og spesielt ikke over flere kontoer.

 

Jeg setter pris på at jeg kan hjelpe deg, og jeg vil takke deg for at du velger PayPal.

Med vennlig hilsen,
Cassandra
PayPal

Lenke til kommentar

Jeg trakk min egen paypal konto 20.000,- i minus en gang ved å betale en regning til min andre paypal konto. Overførte pengene til min bank konto, og åpnet tvist. Wips, så hadde jeg 20k på paypal, 20k minus på den falske kontoen, og 20k på bank konto. Jeg hørte aldri noe mer fra de, og dette er fler år siden.

For å avklare - det du beskriver at du gjorde var et 100% overlagt tyveri av 20.000kr fra PayPal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Takk for at du kontaktet PayPal.

 

Jeg forstår ut i fra din e-post at du lurer på hva som skjer om du har en negativ saldo over lengre tid.

 

Hvis din PayPal saldo er negativ i en lengre periode vil din konto bli begrenset til du fyller på penger for å løse din negative saldo. Hvis denne ikke blir løst, og dette blir gjordt med flere kontoer som er knyttet til deg, kan du bli permanent begrenset fra å bruke PayPal igjen. Jeg vil derfor anbefale deg å ikke ha en stor negativ balanse over lengre tid, og spesielt ikke over flere kontoer.

 

Jeg setter pris på at jeg kan hjelpe deg, og jeg vil takke deg for at du velger PayPal.

Med vennlig hilsen,

Cassandra

PayPal

 

Her sier de jo utrolig nok rett ut at de ikke har tenkt å forfølge kravet, men bare svelger det eventuelle tapet, og eneste konsekvens er at du kanskje blir blokket fra paypal?

Det kan jo ikke være så enkelt å svindle dem, da hadde jo profesjonelle svindlere gjort dette hele dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...