Gå til innhold

Noen som har dårlig erfraring med PSdata?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte en helt ny PC til 14000kr.

Den første bestilings slipen jeg fikk sto det at jeg hadde bestilt 5 stk. HQ08 tower 3 stk. 512mb DRR ram.

1 cd brenner som jeg ikke hadde bestilt i det hele tatt.+++++++

 

til sammen ble det 26000kr når alt kom i posten.:sad:

 

så jeg har akkurat bestilt ny PC fra PSDATA skal se om de klarer og levere denne orderen da

Lenke til kommentar

PS Data er og blir profesjonelle. Sammen med Komplett er de vel den internett butikken som er best på både pris kundeservice osv osv.

 

Et par ord om logistikksystemet.

Du kan hele tiden følge med på lagerstatusen, den er og blir meget nøyaktig.

Dato for innkomne varer kan du også følge med på. Om datoen for varelevering inn til Psdata blir forandret, og du har bestilt noe som da blir forsinket, vil du automatisk få beskjed om dette pr. mail. Utrolig profesjonelt og praktisk.

 

Så er det ikke hvem som helst som står bak denne bedriften heller da. Bl.a. Hattelco og da Jakob Hatteland Holding. Tunge aktører i europeisk sammenheng.

 

Trenger jeg si mer!

 

Rune.

Lenke til kommentar

komplott data er IKKE bra...

omg er så lei av folk som: "jeg har bestilt der og da fikk jeg varen, så de er helt kanonbra" . VENT TIL DEN DAGEN DERE FÅR EN KINKIG RETURSAK, DE SKYVER ANSVAR UNNA MED EN GANG.

 

det er når man får problemer man ser hvor bra en butikk er, og i tilfelle er komplett.no IKKE en servicebutikk, de er bare store... før var de bra nå er de så store at de ikke fokuserer like godt på kundeservice lengre de konsentrerer seg bare om å selge dritte.

 

hvis du skal bruke komplett så må det være en BUTIKK (ikke webshop... suxx) fordi det er eneste databutikken med bra priser i nærheten.. slik som her i bergen

Lenke til kommentar

Har handlet hos PS ca. 8-10 ganger (mellom 2000 og 6000 hver gang), ofte hatt retursaker osv.

Har bl.a. returnert rambrikker, cpu osv. De har aldri prøvd å skylde på meg (selv når det var min feil). PS er også skitraske til å sende/motta varer, de sitter ikke og drikker kaffe hele dagen/uka/året som Databutikken osv.

 

Det er nesten umulig å returnere noe til f.eks. Komplett, de behandler kundene som møkk.

Hvis ditt lydkort til 13000 ikke fungerer med et spes. hk vil de ikke ta hk inn igjen siden det er "kundens feil", mens loven sier at man har rett til å angre ved postordresalg innen en viss frist... Rett og slett elendig service.... Ikke bra at man må true med advokat osv. når man egentlig har RETT til å returnere noe uten noen spørsmål...

Lenke til kommentar

Jeg er fra Bergen, og _OIII!!!_ så dårlige Komplett er på service! Jeg har ikke _en_ eneste god erfaring med dem. Jeg kommer aldri til å kjøpe den minste ting av dem igjen....Useriøse!

 

Kan bare nevne en mildt sagt utrolig historie som skjedde for tre-fire år siden (jeg hadde ikke så veldig bra peiling på pc da) :

 

Da vi hadde vært og hentet PC-en som min far hadde oppgradert for 13000 viste det seg at skjermkortet ikke virket. (Gpu ble rett og slett kokende varm.)

Komplett sa de skulle ordne det (skifte kort) og etter en ukes tid fikk han PC-en tilbake. Heller ikke denne gang virket skjermkortet. Det viste seg at driverne til det nye og gamle kortet kræsjet.

 

Pappa leverte den inn på nytt, og denne gangen tok det over to uker før vi fikk den igjen.

Da vi hentet den krevde i tillegg Komplett at vi skulle betale for at de hadde reparert den.

 

HVORFOR?

Jo, nå skal dere høre hva Komplott-folkene sa til oss: "Dere ødlegger PC-en deres bevisst!"

 

Da hadde de attpåtil formatert harddisken fordi det ikke gikk an å slette driverne!?!?! Sistnevnte var altså årsaken, og det var altså vi som hadde gjort dette bevisst!(Selv om vi ikke fikk fram bilde i windows!)

 

Formateringen gjorde de i tillegg uten å ha ringt oss og spurt om lov!!!!

(Ja er klar over at de "ikke tar ansvar for data som går tapt", men det får da være måte på...)

Det endte etter mye om og men med at vi slapp å betale... Så bittelitteveldiglite ros skal Komplott ha...

 

Noe mer useriøst har jeg aldri vært ute for!

(har enda en historie på lager om hvor tungvindt det er å sende et Creative-kort i retur, men den får vi spare til en annen gang)

 

"Komplett har alltid rett!" ? :wink:

Lenke til kommentar

Hørtes ikke bra ut.... Nå har jeg aldri bestilt noe over post fra komplett, men det burde da vel heller ikke ha noe å si. Men det eneste jeg har å si, er at min erfaring er suveren kundebehandling og konkurranse-dyktige priser.

 

Men nå har jeg kun vært på Stovner..så at det er dårlig andre steder vet jeg ingenting om.

 

Har forøverig returnert mange ting og byttet mange ting uten problemer i det hele tatt... Møtes bare av et smil hver gang.... Slik mener jeg det burde være i alle butikker....men men...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 01:04, lodott skrev:


Noe mer useriøst har jeg aldri vært ute for!

(har enda en historie på lager om hvor tungvindt det er å sende et Creative-kort i retur, men den får vi spare til en annen gang)


"Komplett har alltid rett!" ? :wink:



 

At Creative har sin egen sluttbrukersupport kan du ikke legge skylden på Komplett for. Sluttbrukersupporten er til for å forenkle og forkorte ventetiden ved eventuelle defekte produkter. Skulle Komplett ha sendt inn varen for deg måtte de først ha sendt den til sin leverandør som igjen hadde sendt den til Creative...

 

Plextor, Epson, Lexmark, Hansol, Lg.......... etc. har også en slik ordning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...