Gå til innhold

Noen som har dårlig erfraring med PSdata?


Anbefalte innlegg

Jeg har handlet masse hos PS-Data. Dreier seg vel om nærmere 80-90000 i løpet av de siste 1.5-2 årene, og har hatt et par tre retursaker. En gang bestilte jeg fire Aopen hk, og et av dem var det feil på. Det ble sendt i retur, fikk det tilbake uten at det ble funnet feil på det. Startet det opp med en Duron 800 i, den svei rett av. Tenkte det var feil med cpu, satte inn min TB1.0 og svei av den også. Jeg ringte til ps, fikk returnr, sendte alt tilbake, og iløpet av 8 dager hadde jeg alt nytt. Da en av diskene mine røk her om dagen fikk jeg med en gang tilbud om ny, og fikk returnr med klarsignal om å bytte merke. Jeg er MEGET fornøyd med PS-data, og at de får inn produkter som er feil med fra leverandørene sine er jo noe som selvsagt hender, men det er jo hvordan forhandleren takler det overfor sin kunde som avgjør hvorvidt de vil få beholde kunden neste gang han skal kjøpe noe. Jeg kjøper jo sporadisk hos andre butikker også, siste test var svenskene i Databutikken.com, og det gikk alt for tregt, vanskelig å få tak i på tlf. Prisen er ikke alt, spesielt når man bor på steder med begrenset utvalg i lokale butikker, og derfor er avhengig av å bestille andre plasser fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...