Gå til innhold

Har du en lærer på nakken på skolen?


LoS

Anbefalte innlegg

Sitter her nå og funderer på skolegangen min.

På skolen er jeg relativt mislikt av lærerene grunnet min dårlig innsats i noen av timene, det faktisk 2 :!: lærere som ikke hater meg altså.

 

Men til poenget:

Har du en lærer på nakken? eller har hatt?

Og hva har du gjort for at han skal slutte å ringe hjem til foreldrene dine og forklare at han ikke liker meg og skylde på at jeg har 9 anmerknigner og 15 timer fravær?

 

Har du noen gang ordnet opp i det?

 

Plager meg helt sinnsykt at de ikke kan holde kjeft så jeg kan sove og tegne så mye jeg vil i timen.

 

Fikk forresten kjeft for at jeg gjorde noe i går.

 

Hvordan har du fikset det, slik at han faktisk tror at du er et meneske igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anmeld han og si han klådde deg på rumpa.

 

Elns.

:lol:

 

Prøvde å klage når jeg gikk på ungdomskolen, det gikk dritt.

Når jeg er hatet av en lærer, da er jeg hatet av alle læreren på skolen.

Untatt de jeg kjenner da seff :p:

 

Kanskje jeg skulle ta rådet til dikky :grin:

Lenke til kommentar
Vel, eh.. du kan kanskje begynne med å ikke sove i timene. Kan fint forestille meg at det er sinnsykt lite inspirerende for læreren å se assorterte slaurer liggende utover pultene.

Det er jo sant.

 

Jeg har faktisk utprøvd den teorien en gang.

Det hjalp ikke noe spes egentlig :shrug:

 

Alle som har gått GK elektro veit vel at Elektronikk er et tørt fag.

 

Dessuten så makter jeg ikke å fatte hva han snakker om.

 

OG-port? hva i allverden er det?

Lærer! Hva kan en OG-port brukes til?

Nei, det veit jeg ikke.

 

Skal dette lissom hjelpe?

 

Litt rart at jeg klarer å sovne i timene, har bare 15 timer i uka elns.

Lenke til kommentar

synst det ikke er noe særlig rart at lærere blir sure når folk ikke gidder og følge med, spesielt på fag over gk.. da er en der for og lære ikke fordi det er tvang intreserer en seg ikke i faget så er det jo bedre for alle att en finner ett nytt fag, spes vist det skal gå ut over andre elever som vil lære.

 

:p

 

men vist en har en lærer på nakken så ta det opp som mobbing med en eller annen skole fyr hjelper som f... så får en gjerne bedre karakter fordi læreren føler seg litt skyldig

Lenke til kommentar

Er såpass sent så jeg orker ikke å sitere alle. Tar det enkelt *grin*

 

psilocybe:

Jeg skjønner veldig godt at lærer tar det som lite inspirerende å lære bort noe med en sånn instilling.

Men når 80% av klassen ligger å sover fordi læreren ikke finnes det smule av ekte humor, istedenfor den gamle kjedelig tørre humoren han har. Da syns jeg læreren burde ta et hint. Når snitt karakteren ligger å vaker et sted mellom 1,7 og 1,8 i snitt av hele klassen, så burde han ha skjønt at alle elevene kan ikke være like dumme?

Det må oppstå et sted. Og når da jeg som pleier å få en 3-4 på prøvene får en 1'er på en prøve om noe så vanskelig og uinteresant som teite "porter" som jeg ikke skjønner bæret av, ja da har ****** brytt løs. "vi ringer til foreldra hans" Det gir ikke meg noen spesiell inspirasjon til å holde motet opp i timen heller.

 

Neon king:

trodde jeg hadde 0 annmerkinger til jeg så i protokollen til læreren.

9 anmerkinger, helt uten at jeg visste det.

Blir vanskelig å snakke seg bort ifra det :nice:

 

Hypsilofodonten:

For meg er skolen tvang. Jeg får ikke lov til ta et fri år, noe jeg burde gjort så lenge jeg strøk i fjor, så det året var like bortkasta som fri året.

Mitt gode forbilde (veldig ironisk) pappa gikk jo alle 7 åra på skolen.

Hva i allverden skal han si imot det da!?

 

Og nei, jeg kommer aldri i verden til å få bruk for en OG-Port eller en Eller-Port i mitt hverdagsliv, transistorer som jeg gjør det relativt bra med kommer jeg nok til å få bruk for når jeg får fast jobb og skal modde pc'er :mrgreen: (ikke jobb relatert)

 

sim:

Lærerene sier ifra hele tia ;)

Min teori er at de fleste av oss mennesker er så dumme at vi ikke skjønner det får vi får det mitt i trynet :yes:

 

Men skulle det være noen som har en god måte med å komme på god fot som det heter med læreren igjen? (epler og kaker kommer ikke på tale :mrgreen: )

Så nevn det gjerne :)

Lenke til kommentar

Hvis du seriøst tror at du ikke kommer til å få bruk for logiske porter noen gang, hva i h... gjør du da på GK elektro???????

 

Den ENESTE løsningen på dette er å ta deg sammen. Det er IKKE læreren sitt ansvar at du lærer noe. Kan godt hende at han er ubrukelig, men hva hjelper det deg? Og hvis du uansett har et elendig snitt, hva gjør det deg at læreren misliker deg? Oppfør deg ordentlig, ta notater i timen og drit i ham. Hans ENESTE nødvendige funksjon i ditt liv er å undervise. Du trenger ikke like ham, han trenger ikke like deg. Oppfør deg skikkelig, og hvis han mot formodning oppfører seg bedritent mot deg likevel kan du jo faktisk si akkurat det til ham: "Jeg liker ikke deg, du liker ikke meg. Jeg plager ikke deg, du plager ikke meg. Om et halvt år slipper vi å se trynet på hverandre. Det bør vi kunne holde ut."

 

Husk at de fleste lærerne som jobber i videregående valgte det yrket fordi de IKKE gadd å sulle med fjortiser og snørrunger. Hvis du oppfører deg som en slik er det ikke lart de blir grinete.

 

 

 

 

 

 

PS:

 

Logisk OG-port:

 

To signaler inn, ett ut. Hvis begge inn-signalene er 1/på/høye/positive/true/whatever er utgangssignalet det også. Hvis ikke er utgangssignalet 0.

 

Logisk ELLER-port:

 

To signaler inn, ett ut. Hvis enten det ene, eller det andre eller begge siganlene er 1 er utgangssignalet 1. Hvis begge inngangssignalene er 0 er utgangen også 0.

Lenke til kommentar

Jeg går da ikke grunnkurs elektro for å drive med de supre portene.

Jeg skal ikke gå VK1 elektronikk neste år!

 

Problemet med portene, er at jeg kan ikke fatte hva f... dem skal brukes til!

En grunn til å lære er for å bruke det, er det ikke?

Hvorfor skal jeg lære det hvis jeg ikke fatter sammenhengen?

Burde jeg kanskje drite i hva det er til å heller bare lære det?

 

Grunnen til at jeg sover i timen og tegner er nettop fordi jeg ikke skjønner bruksområde!

Hva er vitsen med å vite hva en kontaktor gjør hvis jeg skal bli elektriker!?

 

Hjelper det meg å bli en flinkere automatiker hvis jeg kan bruke en OG-port?

NEI! derfor går jeg GK elektro!

Lenke til kommentar

Sånn egentlig hadde jeg aldri noen lærer på nakken før jeg la opp til det selv.... Brannt ned garasjen hans... :roll:

Da jeg var liten så hadde jeg en ting for å lage bål og slik.. og en kveld så slokket vi visst den ikke skikkelig og den blusset opp igjen på natta... og *poff* så hadde ikke min lærer garasje mer...

 

Husker ikke hvor gammel jeg var da , men husker jeg ble mobbet mye av de som 3 år over meg og slik... trur jeg kikk i 3 klasse på barneskolen... jaja, kan smile og le av det nå *grin*

Lenke til kommentar
Problemet med portene, er at jeg kan ikke fatte hva f... dem skal brukes til!

 

Grunnen til at jeg sover i timen og tegner er nettop fordi jeg ikke skjønner bruksområde!

Hvis du ikke forstår det læreren forteller om bør du ta det opp med læreren og be ham om å forklare det litt mer detaljert en annen gang, eller for deg etter skolen. Ikke noe vits å sitte i klasserommet og bare sove, det kan du gjøre hjemme... :shrug:

Lenke til kommentar

en jeg kjenner måtte bytte klasse i 10 pga 4 lærere hatet han .. (morra hans var foresten lærer på samme skole.. og de hatet hu også)

og en av de lærerne hatet meg også..

derfor bestemte jeg meg for å plage han ..

jeg var ikke den som hadde de beste karakterene på ungdomskolen ..

så jeg ville plage han med å få en 6er på en av hans prøver ..

han ble gretten etter det :p (og jeg slapp å stryke i det faget:P)

Lenke til kommentar
en jeg kjenner måtte bytte klasse i 10 pga 4 lærere hatet han .. (morra hans var foresten lærer på samme skole.. og de hatet hu også)

og en av de lærerne hatet meg også..

derfor bestemte jeg meg for å plage han ..

jeg var ikke den som hadde de beste karakterene på ungdomskolen ..

så jeg ville plage han med å få en 6er på en av hans prøver ..

han ble gretten etter det :p (og jeg slapp å stryke i det faget:P)

Det må være den mest ironiske hevnen jeg noen gang har hørt om *grin*

Men det hadde jo vært kult.

Læreren klager å maser og orker om at du ikke gjør en dritt så smeller du til med 6'er på neste prøva :lol:

 

Dette må prøves ut! :nice:

Lenke til kommentar

Har aldri egentlig hatt en lærer på nakken, men det var en gang for noen år siden at musikklæreren satte alle gutta til å analysere dikt, mens jentene fikk danse. Ikke det at jeg hadde så veldig lyst til å danse, men det var faktisk noen av de andre guttene som ville det. Vi lagde skikkelig bråk, hadde sånn passiv aksjon der vi nektet å gjøre noen ting, og kontaktet rektor og kalte det for kjønnsdiskriminering. Læreren ble ganske sur og lei seg.. begynte å sippe og greier. Har ikke noe dårlig samvittighet eller noe, for jeg synes det var veldig urettferdig. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...