Gå til innhold

Har du en lærer på nakken på skolen?


LoS

Anbefalte innlegg

Her kan jeg brife litt med at jeg som oftest ganske ufrivillig blir lærerens favoritt...

weeeheee lissom. Skjønner ikke hvorfor... jeg er tross alt ett av de mest sjennerte og minst arbeidende elevene man kan støte på... Derfor skjønner jeg stort sett aldri noe av mine "gode" karakterer...

 

(da mener jeg gode i forhold til arbeidsinsatsen..)

 

men men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan jeg brife litt med at jeg som oftest ganske ufrivillig blir lærerens favoritt...

weeeheee lissom. Skjønner ikke hvorfor... jeg er tross alt ett av de mest sjennerte og minst arbeidende elevene man kan støte på... Derfor skjønner jeg stort sett aldri noe av mine "gode" karakterer...

 

(da mener jeg gode i forhold til arbeidsinsatsen..)

 

men men...

Kjenner til den ja, alltid god venn med norsk lærerne. Det kan jo ha noe med at jeg har lest alle bøkene vi har om og alle som læreren spør om vi har lest da ;)

 

Godt likt av samfunsfag/samfunnskunnskap lærerne også, kanskje fordi jeg diskuterer alt mulig :p

Lenke til kommentar

Kan jo alltids nevne klasseforstanderen vår i 8-10 klasse. (ungdomkolen) Hun likte ikke NOEN elever virka det som. Det eneste hu ønska med oss var og sende oss alle til psykologen... :wow: Jeg måtte til pdykolog for jeg var for rolig, en annen fordi han var for urolig, en annen fordi han begynnte og gråte på skolen en gang (er jo ikke no gale i det eller?), og ei anna gikk ned i karaktert i heimkunnskap fordi hun ikke likte maten de sku lage der en gang...

Lenke til kommentar
Vel, eh.. du kan kanskje begynne med å ikke sove i timene. Kan fint forestille meg at det er sinnsykt lite inspirerende for læreren å se assorterte slaurer liggende utover pultene.

Det skal egentlig ikke læreren bry seg om (egentlig altså :p), skyt meg hvis jeg tar feil, men er det ikke selv opp til eleven om han/hu vil lære noe?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg hadde èn lærer på nakken, bombe at det er en mannlig naturfagslærer. Han terroriserte meg hele tiden, eller, jentene generelt da. Behandler oss som dumme kaklehøner. Så etter timen en dag sa jeg mitt for å si det sånn, og gjett hvem som har makten nå? :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Han er jo ikke læreren din lenger? Åssen kan du ha makta da? :)

Hvorfor er han ikke læreren min? Jeg skal jo fortsatt ha han et halvår til. Skjønner ikke helt poenget ditt nå!

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hvorfor er han ikke læreren min? Jeg skal jo fortsatt ha han et halvår til. Skjønner ikke helt poenget ditt nå!

Jeg regna med at det var Eivind, men det var det tydeligvis ikke. ;p

Nei, har fått en klone av han, bare hakket verre. :wow:

Lenke til kommentar
Det skal egentlig ikke læreren bry seg om (egentlig altså :p), skyt meg hvis jeg tar feil, men er det ikke selv opp til eleven om han/hu vil lære noe?

Pang!

 

Joda, såklart er det opp til eleven å ville lære noe, men hvis ønsket ikke er der, er det bare til å slutte på skolen. Vil man derimot gjennomføre skoleåret (selv om man tror man aldri kommer til å trenge logiske porter (som forøvrig er enkelt)), får man bare bite i det sure gresset og følge med i timene. Så vidt jeg vet, stryker man i ett enkelt fag, får man ikke vitnemål. Det er garantert noe dritt å ta hele faget på nytt etter to år, og man har en arbeidsplass som ikke vil ta deg inn med mindre du har vitnemål.

 

Men, tenk deg selv situasjonen.. du, som lærer, prøver å lære en gjeng hormonelle fjortiser et eller annet, og en fjerdedel av klassen ligger slapt utover pultene, slurper i seg cola og sukker og stønner fordi det er lenge til de skal gå hjem. Dag etter dag etter dag etter dag etter dag.. du tror ikke du kanskje hadde blitt en ørliten smule oppgitt? Bare en bitteliten smule?

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Nei, har fått en klone av han, bare hakket verre.  :wow:

Å? Åssen er han da? Du kan få kjøpe kjemi-oppgava mi for 200 schpenn om du vil, så kanskje han liker deg litt bedre... ;D

:mrgreen: Han spurte nesten aldri gutter ut om diverse ting, det var alltid jentene han hakket på, som måtte komme opp på tavla og tegne masse molekyler og shit. Naturfag er som sagt ikke min sterke side, og han gjorde ikke saken så særlig mye bedre. Så måtte ta han litt i nakkeskinnet og riste han litt. Nå er han hyggelig, og har begynt å gå på gutta :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...