Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yummy: et uttrykk som ofte blir brukt av Jim Carrey i "Ace Ventura" -filmene. Jeg er stor fan av Carrey, og når jeg skulle registrere meg på en-eller-annen-side-jeg-har-glemt-nå, falt valget på "yummy" ettersom filmen stod på i bakgrunnen.

Ang. avataren, er det vel nokså innlysende når dere leser i signaturen min. :)

Lenke til kommentar

Nicket stammer fra da vi (en kompis og meg) skulle spille Motorcross Madness på MSN Gaming Zone (eller hva det nå heter o_O). Da jeg skulle registere meg, var alle nickene jeg prøvde allerede brukt, så jeg prøvde Soldier, som selvfølgelig var tatt, men, Soldier_448 kom opp som et forslag til nick, så jeg tok like gjerne det, og har brukt det ever since.

 

Avataren er en baby i en miks-master, 'nuff said :p

Lenke til kommentar

Nicket mitt kommmer fra et annet forum (Freeplay om jeg ikke husker feil)

Valgte deg fordi det kom en mail ver gang noen svarte i en tråd som jeg hadde postet i.

I starten het jeg Lan Av Malkier og da startet mailen med:

 

Kjære Lan Av Malkier

 

Fant ut at det ville bli mye kulere om jeg het deg fpr da ville mailen se slik ut:

 

Kjere Deg

 

Jeg er av den typen som syntes slike helteite ting er fryktlig morsomt så jeg byttet nick til Deg

Når jeg fant hw forumet trodde jeg at jeg ville fe en lingnene mail så jeg regget meg Deg som nick

Men akk ja, her fikk jeg bare en mail vor det sto:

Hei Deg

 

Da var jeg litt skuffet

 

:grine:

Lenke til kommentar

Sluffy: Det var et nick jeg brukte for evigheter siden, og når jeg skulle registrere meg har var det jeg vanligvis bruker tatt (Cypher, som jeg har brukt siden før The Matrix kom ut)

 

Avataren sier vel litt om min politiske overbevisning

 

Forresten så syns jeg at Adminfolka skal slette alle de nickene som har vært registrert i årevis uten å bli postet i... sånn som f.eks Cypher

Lenke til kommentar

Navnet er det folk bruker å kalle meg. Det er vel ikke et så veldig uvanlig kallenavn, og det bruker bestandig å være opptatt over alt. Ble veldig overrasket da det ikke var opptatt her! Det er vel egentlig litt leimt. Kunne tenkt meg å skiftet navn til f eks "Berg den Alæktige", som jeg heter på msn eller bare "Berg".

 

 

 

Avataren er et produkt av en halvtime i photoshop. Og et bilde fra mobilen. Det er et bilde av meg selv med vått hår foran en lampe (mobilen plassert rett under lampa).

Lenke til kommentar

Historen om:

-Nicket: Digga den norrøne kulturen om vikinger og norrøn mytologi på den tida jeg kalte meg Nidhogg. Forklaring: In Norse myth, Nidhogg ("tearer of corpses") is a monstrous serpent that gnaws perpetually at the deepest root of the World Tree Yggdrasil, threatening to destroy it. This serpent is always bickering with the eagle that houses in the top of the tree. It lies on Nastrond in Niflheim, were it also eats corpses to sustain itself

Hørte på musikk inspirert av vikingtida og leste snorre. No går det for det meste i Turboneger :mrgreen: og Are Kalvø (særemne)

 

-Avataren: Hadde en avatar før som var bilda av fronten på et vikingskip som det var bilda av på et Einherjer album. Dagens avatar et et redigert bilde av coveret til cdn "Never is forever". det er ikke den beste cdn , men jeg syns bildet er tøft

Lenke til kommentar

Nick: ett kallenavn jag hadde på barneskolen og ungdomsskolen, forkortelse for navnet mitt Ragnvald! Jeg registrerte meg her for ca.3år siden men begynte ikke å bruke det før i mai i år, da skulle jeg registrere meg og fantr ut att jeg va registrert, brukte "bruktmarkedet" en del før, var nok i den samenhengen jeg regga meg,! hadde ikke valgt samme nick i dag!

 

Avatar: bladde gjennom noen avatarer på ei sie, så såg eg denne mariosaken og tenkte att den måtte jeg ha! Mario er jo konge!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nicket tok jeg fordi jeg liker hvit og synes ordet incorporated er... interessant. Videre synes jeg det er fett med nick som består av to ting som ikke har noen sammenheng. Avataren er meg, etter at jeg fikk en omgang i photoshop.

Lenke til kommentar

Nick: Stammer fra Hippo som jeg kalte meg på barneskolen, ble litt lei av det og oversatte det til norsk. Kaller meg også Chimera som er et monster med tre hoder, et løve hode, et geite hode, og et slange hode. Chimera er også et symbol på ondskap.

 

Avatar: Ville ha et bilde av en flodhest siden jeg kaller meg flodhest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...