Gå til innhold

Olivier Giroud - tøffeste spissen i PL?


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

...

Statistikker er selvfølgelig ikke alt,

...

 

Nøkkelsetningen. Giroud er en veldig lite egoistisk spiss, og ligger til tider dypt og spiller andre spillere opp. Jeg hadde valgt Giroud foran Rooney anyday i den dårlige formen Rooney er i. Rooney tar også straffer, det gjør ikke Giroud.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til og med straffer er rooney bedre enn giroud på.

 

Alt med andre ord.

 

Bortsett fra å være uegoistisk. Og tøff. Der er giroud numero uno.....

 

I tillegg: Dårlig form hos en spiller trekker bare ned når det er ikke-arsenal spillere?

 

Hadde tatt rooney selv med den "bedritne" formen han er i nå. Sier litt om hvor vannvittig mye bedre han er i god form.

 

Til og med rvp foran giroud. Men der må man ta hensyn til formen. For giroud er marginalt mer effektiv enn rvp med formen til rvp og toppform hos giroud.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Rooney har bedre teknikk. Det er vel det eneste han er bedre på. Og straffer da, som sminker på statistikken hans.

Og han har bedre passsningsfot, han er bedre til å crosse, bedre til å snekre assists, bedre å drible, han er raskere, mer eksplosiv, bedre å avslutte. Rooney er bedre på det meste utenom høyde, styrke og hårfrisyre.

 

Edit: Glemte at Rooney også er bedre på frispark og langskudd.

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

 

Rooney har bedre teknikk. Det er vel det eneste han er bedre på. Og straffer da, som sminker på statistikken hans.

Og han har bedre passsningsfot, han er bedre til å crosse, bedre til å snekre assists, bedre å drible, han er raskere, mer eksplosiv, bedre å avslutte. Rooney er bedre på det meste utenom høyde, styrke og hårfrisyre.

 

 

For 2-3 år siden? Ja. Nå? No way.

Lenke til kommentar

 

 

Rooney har bedre teknikk. Det er vel det eneste han er bedre på. Og straffer da, som sminker på statistikken hans.

Og han har bedre passsningsfot, han er bedre til å crosse, bedre til å snekre assists, bedre å drible, han er raskere, mer eksplosiv, bedre å avslutte. Rooney er bedre på det meste utenom høyde, styrke og hårfrisyre.

 

 

For 2-3 år siden? Ja. Nå? No way.

 

For 2-3 år siden? Ja. Nå? ja.

Lenke til kommentar

Hahahahahahahahahahaha.

 

Derfor:

- Welbeck blir bedre enn Rooney

- Ramsey er den beste spilleren i PL (midtbane)

- Arsenal vinner ligaen (i fjor og i år)

- Arsenal alltid vinner lett, selv når de taper

- Arsenal har uflaks og dyktighet, alle andre har kun flaks og er generelt ræva

- Arsenal har de beste midtstopperne

- Giroud er bedre enn Rooney

- Chelsea egentlig er et bunnlag, men flaksen gjør at de leder

- Wenger er den beste av alle (tidligere, nylig har du sagt at Pep er det)

- Wenger gjør aldri feil og vet bedre enn alle andre (for så å klage på han når han ikke gjør de "riktige" byttene)

- Cesc er på tur nedover. Han er ingen toppspiller

- Cesc blir aldri å spille for Chelsea. Ham er alt for knyttet til Arsenal

- Arsenal sine spillere har sjel, alle andre spiller for penger (nylig sa du også at mange spillere i Arsenal er der for pengene)

 

Det er motsigelser og elendige prediksjoner hele veien. Beklager BS, men du snakker mye tull.

Endret av Espp
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lol, kul tråd. Var egentlig ikke nødvendig å dra denne diskusjonen ut så veldig mye mer. Som jeg har sagt før, jeg pleier å se ting før det går opp for veldig mange andre, så det overrasker meg ikke at noen tror Rooney er bedre enn Giroud.

Jeg vet bedre enn deg, og jeg kan fortelle deg at Rooney er en langt bedre fotballspiller enn Giroud. Fakta. Det er ikke noe å diskutere. Faktisk er Rooney en tøffere og sterkere spiss enn Giroud. Det er lett å se.

Lenke til kommentar

- Welbeck blir bedre enn Rooney

 

Ja.

 

- Ramsey er den beste spilleren i PL (midtbane)

 

Han var det forrige sesong.

 

 

- Arsenal vinner ligaen (i fjor og i år)

 

Skader og dårlig samspill ødelegger. Definitivt potensialet til å bli det beste laget i PL.

 

 

- Arsenal alltid vinner lett, selv når de taper

 

?

 

 

- Arsenal har uflaks og dyktighet, alle andre har kun flaks og er generelt ræva

 

Arsenal har veldig mye uflaks. Chelsea har veldig mye flaks. United har en god dose flaks og en god dose uflaks.

 

 

- Arsenal har de beste midtstopperne

 

Uten tvil.

 

 

- Giroud er bedre enn Rooney

 

Ja.

 

 

- Chelsea egentlig er et bunnlag, men flaksen gjør at de leder

 

Ikke egentlig et bunnlag, men de hadde vært lavere på tabellen om det ikke hadde vært for all flaksen.

 

 

- Wenger er den beste av alle (tidligere, nylig har du sagt at Pep er det)

 

Aldri kalt han den beste i verden. Han er den beste i PL derimot.

 

 

- Wenger gjør aldri feil og vet bedre enn alle andre (for så å klage på han når han ikke gjør de "riktige" byttene)

 

Wenger gjør feil som alle andre, men vet uten tvil mye mer enn folk som tror de vet hva som er best for klubben.

 

 

- Cesc er på tur nedover. Han er ingen toppspiller

 

Aldri sagt. Her putter du ord i munnen på meg. Jeg sa at han ikke spiller like bra som han gjorde i starten av sesongen.

 

 

- Cesc blir aldri å spille for Chelsea. Ham er alt for knyttet til Arsenal

 

Feiltolket hvor stygg han er.

 

 

- Arsenal sine spillere har sjel, alle andre spiller for penger (nylig sa du også at mange spillere i Arsenal er der for pengene)

 

Alle spillere har sjel. United og andre kjøpeklubber som selger spillere de oppfoster har ingen sjel.

 

 

Beklager BS, men du snakker mye tull.

 

Sier fyren som kaller Smalling for PLs beste midstopper og sa før sesongen at United kom til å ta gull så lett som bare det. For ikke å snakke om da du var så skråsikker på at Ronaldo kom til å retunere til United forrige sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...