Gå til innhold

Kamptråd - Southampton vs Manchester United


Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig elsket jeg han. Oser selvtillit og får poenget godt frem, er en hel del jeg heller ville holdt vekke fra studioet for å si det sånn.

 

- Kunne ikke forstå hvorfor LVG hadde brukt så mange forskjellige spillere f.eks, følger han i det hele tatt med?

 

- Mente Koeman skjermet spillerne sine i post-match intervjuet, mens Van Gaal ville slaktet de etter en lik opptreden. Koeman hang forøvrig ut Long i intervjuet. Van Gaal nevnte i intervjuet at han ikke likte å snakke om enkeltspillere, da dette er et lag.

 

- Kritiserte en rekke andre ting også. Fakta er at vi nå har 5 seire på rad med enormt med skader, suspensjoner osv. Selv om spillet ikke sitter enda, så har det vært tendenser. Men hver gang ting begynner å sitte litt så blir det nye skader. Smalling ut etter 15min denne kampen, Shaw ut etter 17 mot Arsenal osv. Det er latterlig. Han viste null forståelse for det, og virket kun ute etter å kritisere.

Lenke til kommentar

Basert på hvor latterlig dårlig ting har gått med skader denne sesongen, så har det bare vært fortjent at DDG har spilt så bra og reddet poeng. Tenk om de kunne spilt med denne oppstillingen hver kamp:

 

DDG

Rafael - Smalling - Rojo - Shaw

Blind

Herrera-Di Maria

Mata

Rooney - RVP

 

Jeg syntes det er utrolig å være på 3.plass etter så mye skadeproblemer.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

ahpadt: Om vi skal få noe positivt ut av alle skadene, så må jeg si at der dette laget kanskje så ut som det beste for noen måneder siden, så er jeg ikke helt sikker på om det er det best pdd. (Oversatt: Vi har tilsynelatende en bedre dybde i stallen nå enn tidligere i sesongen).

 

CB er kanskje der vi er mest låst (og eneste posisjonen jeg føler et behov for å forsterke i januarvinduet), men McNair/(Blackett) bør samtidig få mer spilletid selv om vi får inn en ekstra CB. Vet ikke om jeg ville valgt Rafael foran Valencia slik han har spilt i det siste. Shaw vs Young er kanskje enda vanskeligere, der Young har vært ekstremt god de siste kampene (selv om Shaw på mange måter er et mer fremtidsrettet valg). Samme gjelder Blind/Carrick, tror faktisk jeg ville valgt sistnevnte pdd, selv om selvfølgelig også Blind er mannen for fremtiden. Herrera + di Maria på midten er utrolig spennende, men her så gir Fellaini oss på mange måter en ny dimensjon med styrken og høyden sin, eller kanskje Blind og Carrick kan gjøre kamper sammen? Og på topp så hadde det (kanskje på nyåret mot lettere motstand) vært kult å spilt med to vinger (di Maria + Januzaj) for å se om vi kanskje klarer å få igang vår #11 igjen. Men hvem spiller på topp da? RvP/Rooney/Falcao? I tillegg så hadde det vært gøy å forsøkt å gi Wilson litt spilletid. Og hvor passer Mata inn i alt dette når falken kommer for fullt på nyåret, og vi samtidig må spille Rooney?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...