Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt.. Eksamen i morgen, så det et siste gjennomgang av pensum i dag :)

Hva da?

Har eksamen på torsdag selv. Skal diskutere pensum med en i "klassen" senere i dag. (Kalles det en klasse når man er 350 stykker? :p )

Skrevet

Aha, ja. Har ikke seminarer og sikt, bare forelesninger og gruppeoppgaver. Så jeg regner alle som går samme årstrinn som meg på samme studie som "klasse" :p

Skrevet

Jeg bruker presskanne jeg. Tar marginalt lengre tid, og blir så mye bedre :p Når jeg blir "voksen" skal jeg ha kaffimaskin man fyller med bønner, som kverner og lager kaffi. Da funker det med "maskinkaffi". Har en kapselmaskin selv, men bruker den aldri til svart kaffi, nei.

Skrevet (endret)

Hei. Jeg er på jobb.

Hei. Jeg er hjemme.

Jeg er på skolen!

Det var snø når jeg sto opp i dag! Det var koselig :) Vil noen bli med på snøballkrig?

E: Leif

Endret av Noctua.
Skrevet

Presskanne-kaffi (og kok) er ikke ugunstig for kolesterolet så lenge man ligger på "moderat inntak" (6-7 kopper om dagen) vel? :p Ingen fare for meg. Drikker lite kaffi utenom eksamensperioden.

Skrevet

Det var snø når jeg sto opp i dag! Det var koselig :) Vil noen bli med på snøballkrig?

E: Leif

Snøballkrig? Det er lenge siden nå :p Det er synd at skolen skal ødelegge alt som er gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...