Gå til innhold

Flash ditt 9800/9800 pro til 9800 XT


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm... er det ikke noe kult jeg kan gjøre med mitt 9600 pro FBE ?

Går ikke ann å modde 9600 :grine: Den har bare 4 pipelines. Kan bare overklokkes. Tro om den kan flashes til XT... men det hadde jeg ikke giddi. Bedre med softmods.

hm... slapt.

 

har jo klokka det (se sign). Kommer ikke høyere uten å øke spenning (har ikke tenkt å prøve heller, varmt nok som det er!)

Lenke til kommentar
Jeg bestillte nettopp en non-pro 9800 hos komplett...  til 1750 kroner... dytter det inn i denne maskinen, og flytter 9600'en min til XP1900+ maskinen.

 

Går det ikke ann å kjøre 9800XT selv om kortet ikke klarer 412MHz core clock and 365MHz? Altså underklokke kortet i f.eks safe mode?

9800 non pro til 1750 ?

sikker på at ikke du har bestilt deg et 9800SE ?

Det lurte jeg også på!! 9800 nonpro til 1750 spenn.. lite troling spør du meg :roll:

Lenke til kommentar
Det lurte jeg også på!! 9800 nonpro til 1750 spenn.. lite troling spør du meg :roll:

På noen måter er 9800SE bedre enn nonpro. Trenger ikke flashes, bare slå på de ekstra 4 pipelinene med RivaTuner så har du 9800 PRO :lol: Så sant de 4 pipelinene er inntakte da! For de er antagelig ikke testet. Så du kan være uheldig.

Lenke til kommentar
Kan ikke noen prøve a :mrgreen:

Skal prøve 9800SE Atlantis (256bit, 8 pipe enable) = 9800 PRO så fort jeg får mitt *grin*

 

Trengte nytt skjermkort uansett. Hadde tenkt å kjøpe FX 5700, men da er det bedre å sjanse på et 9800SE så får det gå som det går ;)

 

Komplett's lager synker hvertfall fort :lol: i går ettermiddag var det 100+, nå er det 50-99. Men det er som sagt ingen garantier... det er visst en del kort som har broken pipes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Kan ikke noen prøve a :mrgreen:

Skal prøve 9800SE Atlantis (256bit, 8 pipe enable) = 9800 PRO så fort jeg får mitt *grin*

 

Trengte nytt skjermkort uansett. Hadde tenkt å kjøpe FX 5700, men da er det bedre å sjanse på et 9800SE så får det gå som det går ;)

 

Komplett's lager synker hvertfall fort :lol: i går ettermiddag var det 100+, nå er det 50-99. Men det er som sagt ingen garantier... det er visst en del kort som har broken pipes.

ta å gi oss en liten test så fort du mottar kortet, hvis dette fungerer så slenger jeg inn en bestilling.

Lenke til kommentar
Utrolig at du bare har 136 innlegg Vanessa...

 

Hvorfor det? Fordi jeg poster så mye at det grenser til spamming? :grine: Sorry.. er ny til forumet, tenkte ikke over at jeg bare kunne edite... ;)

 

Er det noen som vet om en .bin/.iso/etc jeg kan downe og bare brenne rett ut for å få en bootbar CD, og om dette er like greit som diskett?

 

http://www.webattack.com/get/ultimateboot.html ?

Lenke til kommentar
Jeg ville tro at de første 9800SE kortene egentlig er 9800np og 9800pro med ødelagte pipelines og at det er grunnen til at ati kommer med en SE versjon, men etter hvert som de blir solgt vil vel sjangsen for å få et kort med intakte pipelines større.

Eller omvendt... fordi butikkene blir tømt for fuksjonelle 8 pipe kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...