Gå til innhold

Oslo VIP krever betalt 2 år etter


Solefald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-382093

Noen grunn til å gå på person? Eg er ikke tidligere kunde eller sint.

 

Men du vil jo ikke tilpasse deg lovverket - du bortforklarer praksisen.

Som jeg har skrevet til deg flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, men du velger å fortsette å attakere meg og klarer ikke å ta dette svaret.

Lenke til kommentar

 

Siden du ikke tar poenget så prøver eg på motsatt måte. Du har mer arbeid enn det du klarer å følge opp. For å løse dette problemet må du enten kutte ned på arbeidet med bedre systemer eller færre kunder, eller få på plass flere ansatte som kan dele på arbeidet. Det er faktisk så enkelt.

 

Færre kunder er nok ikke ett alternativ, men det vil bli resultatet om du fortsetter slik du gjør nå.

 

Så da står du igjen med å ansette flere eller lage ett bedre system, eller en kombinasjon. Har du ikke nok penger inn for å dekke opp om dette så må du øke inntekten eller redusere andre utgifter. Igjen, enkel mattematikk.

 

For å sette dette veldig på spissen - hva skjer med bedriften om du blir påkjørt i morgen og ikke kan jobbe på lang tid?

 

-#fjernet#: hr nok på spissen, vennligst la meg bruke tiden på å hjelpe kunder som henvender seg via mail til meg, jeg driver å etablerer nye løsninger for å gjøre ting bedre, men det som ikke hjelper mine kunder, er om jeg blir sittendes her inne hele dagen, så med all respekt, vennligst la meg bruke tiden på mine kunder.

 

Det er ingen som tvinger deg til å bruke tid på dette nettforumet, du må selv prioritere din tid og energi. Dessuten, når du stadig vekk viser til at du vil bruke tiden til å "hjelpe" kunder som henvender seg til deg, så bør du kanskje også begynne i motsatt ende og droppe alle mailene med inkasso-truslene og heller gi folk en fair sjanse til å betale etter at FØRSTE avviste betaling og ikke etter flere avviste kvartalsbetalinger!! DET kan man kalle normalt god kundeservice. Du får ganske mange hint på alle de 6 sidene i denne diskusjonstråden om at det er ønsket fra dine kunder. Så da er det temmelig merkelig å stritte imot. Noen ganger er det kanskje bedre å innrømme for seg selv og andre at en har et forbedringspotensiale, og ta til seg noen av de gode og velmenende rådene som kommer fra kundene.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Noen grunn til å gå på person? Eg er ikke tidligere kunde eller sint.

 

Men du vil jo ikke tilpasse deg lovverket - du bortforklarer praksisen.

Som jeg har skrevet til deg flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, men du velger å fortsette å attakere meg og klarer ikke å ta dette svaret.

 

Nei, det er ikke det du skriver. Som du skriver i innlegg #114, Som jeg skrev tidligere så dropper jeg alle forsinkelsesavgifter til alle kunder som ber om det før oppgjør, så avgifter slipper man om man vil

Du tilbyr altså her å droppe et ulovlig gebyr, kun for de som spør om det. Dette impliserer da at du vil ta inn dette ulovlige gebyret fra alle som ikke kjenner regelverket godt nok til å protestere. Her er du ikke villig til å tilrettelegge slik at alle lover og regler følges, kun når noen protesterer. 

 

Det er derfor du får så mye motvilje. I stedet for å legge deg flat når folk påpeker feil og lovbrudd så kommer du med kreative måter å omgå problemene på

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som moderator må jeg nesten påpeke at det er stor forskjell på personangrep og det å påpeke feilene som selskapet og du som enkeltperson har begått #fjernet#.

Er du ikke enig i dette kan du rapportere di innleggene du mener bryter våre rettningslinjer så vil andre moderatorer / admins ta en titt på saken ( siden jeg deltar i tråden velger jeg å la en annen mod gripe inn her ).

 

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en advokat som har god kontroll på dette temaet og få ordnet opp i både kundebehandling og eventuelle rettslige krav du har , om noen. 

 

Utifra det jeg har sett derimot og på bakgrunn av flere erfarne brukere (deriblandt et par advokater her ) så har du nok gjort noen feil som dessverre trolig ikke vil gjøre at du vil vinne en eventuelt rettslig sak du tar opp mot en kunde med den avtalen du har hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Eg skal akseptere svaret når eg ser at det stemmer.

SÅ bra da kan du jo gi deg nå da, siden jeg har skrevet til deg flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet.

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

 

Siden du ikke tar poenget så prøver eg på motsatt måte. Du har mer arbeid enn det du klarer å følge opp. For å løse dette problemet må du enten kutte ned på arbeidet med bedre systemer eller færre kunder, eller få på plass flere ansatte som kan dele på arbeidet. Det er faktisk så enkelt.

 

Færre kunder er nok ikke ett alternativ, men det vil bli resultatet om du fortsetter slik du gjør nå.

 

Så da står du igjen med å ansette flere eller lage ett bedre system, eller en kombinasjon. Har du ikke nok penger inn for å dekke opp om dette så må du øke inntekten eller redusere andre utgifter. Igjen, enkel mattematikk.

 

For å sette dette veldig på spissen - hva skjer med bedriften om du blir påkjørt i morgen og ikke kan jobbe på lang tid?

 

*fjernet navn*: hr nok på spissen, vennligst la meg bruke tiden på å hjelpe kunder som henvender seg via mail til meg, jeg driver å etablerer nye løsninger for å gjøre ting bedre, men det som ikke hjelper mine kunder, er om jeg blir sittendes her inne hele dagen, så med all respekt, vennligst la meg bruke tiden på mine kunder.

 

Det er ingen som tvinger deg til å bruke tid på dette nettforumet, du må selv prioritere din tid og energi. Dessuten, når du stadig vekk viser til at du vil bruke tiden til å "hjelpe" kunder som henvender seg til deg, så bør du kanskje også begynne i motsatt ende og droppe alle mailene med inkasso-truslene og heller gi folk en fair sjanse til å betale etter at FØRSTE avviste betaling og ikke etter flere avviste kvartalsbetalinger!! DET kan man kalle normalt god kundeservice. Du får ganske mange hint på alle de 6 sidene i denne diskusjonstråden om at det er ønsket fra dine kunder. Så da er det temmelig merkelig å stritte imot. Noen ganger er det kanskje bedre å innrømme for seg selv og andre at en har et forbedringspotensiale, og ta til seg noen av de gode og velmenende rådene som kommer fra kundene.

 

Som jeg har skrevet til deg flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, om ikke dette er godt nok for deg så er du bare ute etter å krangle. Endret av member-382093
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

 

Noen grunn til å gå på person? Eg er ikke tidligere kunde eller sint.

 

Men du vil jo ikke tilpasse deg lovverket - du bortforklarer praksisen.

Som jeg har skrevet til deg flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, men du velger å fortsette å attakere meg og klarer ikke å ta dette svaret.

 

Nei, det er ikke det du skriver. Som du skriver i innlegg #114, Som jeg skrev tidligere så dropper jeg alle forsinkelsesavgifter til alle kunder som ber om det før oppgjør, så avgifter slipper man om man vil

Du tilbyr altså her å droppe et ulovlig gebyr, kun for de som spør om det. Dette impliserer da at du vil ta inn dette ulovlige gebyret fra alle som ikke kjenner regelverket godt nok til å protestere. Her er du ikke villig til å tilrettelegge slik at alle lover og regler følges, kun når noen protesterer. 

 

Det er derfor du får så mye motvilje. I stedet for å legge deg flat når folk påpeker feil og lovbrudd så kommer du med kreative måter å omgå problemene på

 

 

Som jeg har skrevet til deg flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, om ikke dette er godt nok for deg så er du bare ute etter å krangle.

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Som moderator må jeg nesten påpeke at det er stor forskjell på personangrep og det å påpeke feilene som selskapet og du som enkeltperson har begått #fjernet#.

Er du ikke enig i dette kan du rapportere di innleggene du mener bryter våre rettningslinjer så vil andre moderatorer / admins ta en titt på saken ( siden jeg deltar i tråden velger jeg å la en annen mod gripe inn her ).

 

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en advokat som har god kontroll på dette temaet og få ordnet opp i både kundebehandling og eventuelle rettslige krav du har , om noen. 

 

Utifra det jeg har sett derimot og på bakgrunn av flere erfarne brukere (deriblandt et par advokater her ) så har du nok gjort noen feil som dessverre trolig ikke vil gjøre at du vil vinne en eventuelt rettslig sak du tar opp mot en kunde med den avtalen du har hatt.

 

Som jeg har skrevet her inne flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, godt nok?

Lenke til kommentar

 

Som moderator må jeg nesten påpeke at det er stor forskjell på personangrep og det å påpeke feilene som selskapet og du som enkeltperson har begått #fjernet#.

Er du ikke enig i dette kan du rapportere di innleggene du mener bryter våre rettningslinjer så vil andre moderatorer / admins ta en titt på saken ( siden jeg deltar i tråden velger jeg å la en annen mod gripe inn her ).

 

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en advokat som har god kontroll på dette temaet og få ordnet opp i både kundebehandling og eventuelle rettslige krav du har , om noen. 

 

Utifra det jeg har sett derimot og på bakgrunn av flere erfarne brukere (deriblandt et par advokater her ) så har du nok gjort noen feil som dessverre trolig ikke vil gjøre at du vil vinne en eventuelt rettslig sak du tar opp mot en kunde med den avtalen du har hatt.

 

Som jeg har skrevet her inne flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, godt nok?

 

Ja, da er det bare å begynne. Fremskrittene har i alle fall hittil uteblitt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du virkelig hadde vert villig til å følge alle norske lover og regler, så hadde du slutta å sende ut trussel epostane dine, og ikkje krevd inn penger på samtlige kunder som du har behandla på ulovlig måte. Når du då har det systemet som du seier du har nesten på plass, og følger å lover å regler, så kan du jo du sende ut inkasso varsel når LOVA tillater det.

 

Slik det er no så bryter du fleire lover, som er overraskande nok ULOVLIG.

Hadde og gitt deg kredibilitet når det einaste du framstår som er en stor svindler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

 

Som moderator må jeg nesten påpeke at det er stor forskjell på personangrep og det å påpeke feilene som selskapet og du som enkeltperson har begått #fjernet#.

Er du ikke enig i dette kan du rapportere di innleggene du mener bryter våre rettningslinjer så vil andre moderatorer / admins ta en titt på saken ( siden jeg deltar i tråden velger jeg å la en annen mod gripe inn her ).

 

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en advokat som har god kontroll på dette temaet og få ordnet opp i både kundebehandling og eventuelle rettslige krav du har , om noen. 

 

Utifra det jeg har sett derimot og på bakgrunn av flere erfarne brukere (deriblandt et par advokater her ) så har du nok gjort noen feil som dessverre trolig ikke vil gjøre at du vil vinne en eventuelt rettslig sak du tar opp mot en kunde med den avtalen du har hatt.

 

Som jeg har skrevet her inne flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, godt nok?

 

Ja, da er det bare å begynne. Fremskrittene har i alle fall hittil uteblitt.

 

Hvordan kan du si dette uten å vite? Jeg har gjort meget store forandringer og justeringer for at alle kunder skal føle seg trygge, det eneste du beviser med sånne kommentarer er at du bare er ute etter å krangle, om du virkelig hadde brydd deg om kundene så hadde du sluttet å skrive masse irriterende meldinger og oppta min tid, når jeg egentlig burte bruke den på mine kunder, men det vil du sikkert ikke, du vil bare diskutere, jeg vill hjelpe mine kunder, vennligst la meg gjøre dette, du må ikke ha siste ordet, og jeg lovet å følge lover og regler og behandle kundene rettferdig, okey?
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Om du virkelig hadde vert villig til å følge alle norske lover og regler, så hadde du slutta å sende ut trussel epostane dine, og ikkje krevd inn penger på samtlige kunder som du har behandla på ulovlig måte. Når du då har det systemet som du seier du har nesten på plass, og følger å lover å regler, så kan du jo du sende ut inkasso varsel når LOVA tillater det.

 

Slik det er no så bryter du fleire lover, som er overraskande nok ULOVLIG.

Hadde og gitt deg kredibilitet når det einaste du framstår som er en stor svindler.

Selvsagt høres det horribelt ut når du legger det frem som trussel, men om jeg sender en kunde en mail der jeg påminner henne om at hun må betale for hva hun skylder, så er ikke dette mer trussel enn om du får en påminnelse fra Telenor. Men salvsagt vil vi legge frem ting på verst mulig måte slik at alle her inne begynner å hate oslovip.no og nekter å betale, sånn at alle blir sendt til inkasso, eller er det ikke det du vil? Jeg vil ikke sende noen til inkasso, jeg vil bare at folk skal gjøre opp for seg og ta ansvar for hva de har signert på. er det for mye å kreve? og hadde du virkelig hadde brydd deg om alle andre kunder så hadde du sluttet å skrive masse irriterende meldinger og oppta min tid, når jeg egentlig burte bruke den på mine kunder som trenger hjelp, men det vil du sikkert ikke, du vil bare diskutere, jeg vill hjelpe mine kunder, vennligst la meg gjøre dette, du må ikke ha siste ordet, og jeg lovet å følge lover og regler og behandle kundene rettferdig, okey?

Lenke til kommentar

 

 

 

Som moderator må jeg nesten påpeke at det er stor forskjell på personangrep og det å påpeke feilene som selskapet og du som enkeltperson har begått #fjernet#.

Er du ikke enig i dette kan du rapportere di innleggene du mener bryter våre rettningslinjer så vil andre moderatorer / admins ta en titt på saken ( siden jeg deltar i tråden velger jeg å la en annen mod gripe inn her ).

 

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en advokat som har god kontroll på dette temaet og få ordnet opp i både kundebehandling og eventuelle rettslige krav du har , om noen. 

 

Utifra det jeg har sett derimot og på bakgrunn av flere erfarne brukere (deriblandt et par advokater her ) så har du nok gjort noen feil som dessverre trolig ikke vil gjøre at du vil vinne en eventuelt rettslig sak du tar opp mot en kunde med den avtalen du har hatt.

 

Som jeg har skrevet her inne flere ganger så er jeg villig til å endre og til rettelegge slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet, godt nok?

 

Ja, da er det bare å begynne. Fremskrittene har i alle fall hittil uteblitt.

 

Hvordan kan du si dette uten å vite? Jeg har gjort meget store forandringer og justeringer for at alle kunder skal føle seg trygge, det eneste du beviser med sånne kommentarer er at du bare er ute etter å krangle, om du virkelig hadde brydd deg om kundene så hadde du sluttet å skrive masse irriterende meldinger og oppta min tid, når jeg egentlig burte bruke den på mine kunder, men det vil du sikkert ikke, du vil bare diskutere, jeg vill hjelpe mine kunder, vennligst la meg gjøre dette, du må ikke ha siste ordet, og jeg lovet å følge lover og regler og behandle kundene rettferdig, okey?

 

Ser ingen krangling fra hans side. Einaste personen som er irriterande her på forumet er jo uten tvil deg. Det er du som eit voksent menneske som velger kva du bruker tida di på. Å skylde på han for at du ikkje bruker tida di på kundane dine er jo like logisk som at elefanter klatrer like godt i tre som aper gjer. Beste måten du kan hjelpe dine kunder på er å sende ut en mail til samtlige kunder du sender spam til om at du trekker tilbake alle varsler om inkasso, og at du håper at du ønsker å videreføre medlemskap når du har på plass eit system og retningslinjer som følger norsk lov. Inntil då er du ikkje noko anna enn en småkriminell svindler.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Heisann alle sammen!

 

Jeg jobber veldig hardt om dagen med å ordne opp i misforståelser som har oppstått mellom OsloVip.no og en del kunder.

 

Her inne har jeg merket at, som i alle diskusjonsforum, så er det mange som er veldig motivert til å gi sterke meninger om ting, selv om de ikke har brukt tjenesten eller har noen som helst personlige erfaringer.

 

Jeg har også lest innlegg fra noen av våre kunder som er frustrerte pga at de ikke har lest medlemsvilkårene og har derfor bygger opp sine egne meninger om hvordan de føler at ting burte være.

 

Alt dette leder til at veldig mange som leser disse innleggene tror blindt på alt og stoler på at hva folk skriver stemmer.

Når jeg har lest alle disse innleggene flere ganger så merker jeg at, selv om noen uttalelser er korrekt, så forklares som regel bare halvparten av sannheten.

 

Siden OsloVip.no ikke har noe å skjule så har jeg nå valgt å sette sammen en oversikt med svar på de vanligste misforståelsene, slik at folk ikke blir lurt til å tro på noe som ikke stemmer.

 

(Om du har flere spørsmål som du vil få korrekt svar på, så er jeg veldig interessert i å svare, men vennligst prøv å unngå diskusjoner og la oss forholde oss til faktiske vilkår og lover)

 

 

SITUASJON 1.

Jeg har mottatt varsel om inkasso via mail fra OsloVip.no, det er i følge norsk lov krav om at offisielle inkassovarsel blir sendt i posten, dette synes jeg er useriøst.

SVAR: Siden vi i følge norsk lov plikter å informere kunden om hva som skjer om man ikke betaler for seg, så er vår mail om «varsel om inkasso» bare en påminnelse om at saken KAN bli sendt til inkasso, som det står tydelig i mailen, så er hensikten med mailen at vi vil at kunden skal unngå inkasso. I tillegg så har vi hatt en del saker der kunden har ringt Østfold Inkasso, som vi samarbeider med, og spurt om dette med vår mail. Problemet er at Østfold Inkassos ansatte (Vil ikke oppgi noen navn) informerer kunden om at ja, det skal være brev for inkassovarsel, men det de ikke forteller er at OsloVip.no har en juridisk avtale med Østfold Inkasso, om at Østfold Inkasso sender ut varsel om inkasso via brev til kunden før inkassoprosessen starter, og at OsloVip.no’s mail bare er en påminnelse om at saken KAN bli sendt til inkasso, dette gjør selvsagt at kunden misforstår situasjonen og blir frustrert, men dette er altså basert på mangel av fakta dessverre, og jeg håper at denne teksten hjelper.

 

SITUASJON 2.

Jeg har mottatt krav fra OsloVip.no 2 år etter innmelding og har ikke mottatt noen påminnelse før nå.

SVAR: Siden man ved innmelding godtatt at all betaling skal skje via ens bankkort og at man er ansvarlig for å holde oss oppdatert med komplette opplysninger om ditt bankkort, for at vi skal slippe å kontakte deg, og siden denne betalingsmåten er godkjent av deg, så har vi derfor ingen andre måter å betale på. Så siden du lovte oss at du skulle ta ansvar, så har vi ikke kontaktet deg tidligere.

 

SITUASJON 3.

Jeg har ikke brukt vipkortet og vil derfor ikke betale for noe.

SVAR: Som alle tjenester som blir bestilt i samfundet, som feks. Mobilabonnement, Netflix, Spotify, etc. så er bruken av tjenesten irrelevant i forhold til betaling, man må likevel betale, selv om man har valgt å ikke bruke tjenesten.

 

SITUASJON 4.

Jeg vil gjerne si opp og betale for meg, men synes det føles risikabelt å registrere nytt bankkort for trekk.

SVAR: Siden man ved innmelding har godtatt at all betaling skal skje via ditt bankkort, så har vi egentlig ikke noen andre måter å betale på, men om man velger å si opp medlemskapet og vil betale sluttoppgjør til vår konto så skal vi fikse dette, om man sender en skriftlig garanti på at sluttoppgjør betales, men dette gjelder kun ved oppsigelse, siden medlemmer som blir, har en enklere rutine med automatisk trekk hvert kvartal.

 

SITUASJON 5.

Jeg trodde ikke at jeg var medlem, siden jeg ikke har hørt noe fra OsloVip.no siden innmelding.

SVAR: Siden vi har lovt alle medlemmer at vi ikke sender ut noen reklame eller spam, så kontakter vi ikke våre kunder om vi ikke har noen viktig melding eller om kunden spør om hjelp, men dette betyr ikke at den juridiske avtalen som kunden har signert, er ugyldig.

 

 

OsloVip.no ønsker ikke å kreve inn eller purre på noen, men hva hadde du gjort om du drev en bedrift der kunder som bestilte dine tjenester, droppet betalingen og ble sint når du ønsket å få betalt for tjenesten som kunden selv har bestilt?

 

Er takksom om noen her inne kunne være på rettferdighetens side og si at man ikke er useriøs bare fordi man vil ha betalt for bestilte tjenester.

 

Som jeg tidligere har skrevet her inne, så slår jeg av ALLE forsinkelsesavgifter til alle kunder som velger å gjøre opp for seg, og siden jeg gjør dette, så er det vanskelig fr meg å se at en person som ligger bak med betalingen har noen grunn til å ikke gjøre opp for deg, eller klage på OsloVip.no som bare følger de vilkår som kunden selv har godkjent.

 

Mvh #fjernet#

Lenke til kommentar

 

Om du virkelig hadde vert villig til å følge alle norske lover og regler, så hadde du slutta å sende ut trussel epostane dine, og ikkje krevd inn penger på samtlige kunder som du har behandla på ulovlig måte. Når du då har det systemet som du seier du har nesten på plass, og følger å lover å regler, så kan du jo du sende ut inkasso varsel når LOVA tillater det.

 

Slik det er no så bryter du fleire lover, som er overraskande nok ULOVLIG.

Hadde og gitt deg kredibilitet når det einaste du framstår som er en stor svindler.

Selvsagt høres det horribelt ut når du legger det frem som trussel, men om jeg sender en kunde en mail der jeg påminner henne om at hun må betale for hva hun skylder, så er ikke dette mer trussel enn om du får en påminnelse fra Telenor. Men salvsagt vil vi legge frem ting på verst mulig måte slik at alle her inne begynner å hate oslovip.no og nekter å betale, sånn at alle blir sendt til inkasso, eller er det ikke det du vil? Jeg vil ikke sende noen til inkasso, jeg vil bare at folk skal gjøre opp for seg og ta ansvar for hva de har signert på. er det for mye å kreve? og hadde du virkelig hadde brydd deg om alle andre kunder så hadde du sluttet å skrive masse irriterende meldinger og oppta min tid, når jeg egentlig burte bruke den på mine kunder som trenger hjelp, men det vil du sikkert ikke, du vil bare diskutere, jeg vill hjelpe mine kunder, vennligst la meg gjøre dette, du må ikke ha siste ordet, og jeg lovet å følge lover og regler og behandle kundene rettferdig, okey?

 

Du sender ikkje en kunde en mail, du sender ut mail til alle kunder samtidig der alle blir satt som blindcopy. Det er en stor forskjell på å få ei ekte purring fra Telenor i henhold til norsk lov, og eit forsøk på svindel og ulovlig virksomhet fra deg. Veldig stor forskjell. Einaste grunnen til at folk måtte hate OsloVIP er eine og aleine din oppførsel og dine ulovlige handlinger. Du kan vere så umoden du vil å skylde på alle andre, men det er dine svindelmetoder som skaper situasjonen.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Ser ingen krangling fra hans side. Einaste personen som er irriterande her på forumet er jo uten tvil deg. Det er du som eit voksent menneske som velger kva du bruker tida di på. Å skylde på han for at du ikkje bruker tida di på kundane dine er jo like logisk som at elefanter klatrer like godt i tre som aper gjer. Beste måten du kan hjelpe dine kunder på er å sende ut en mail til samtlige kunder du sender spam til om at du trekker tilbake alle varsler om inkasso, og at du håper at du ønsker å videreføre medlemskap når du har på plass eit system og retningslinjer som følger norsk lov. Inntil då er du ikkje noko anna enn en småkriminell svindler.

 

 

Som jeg har skrevet her inne flere ganger så driver jeg å endre og til rettelegger slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet. Har ingenting mer å si.

 

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av member-382093
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Du sender ikkje en kunde en mail, du sender ut mail til alle kunder samtidig der alle blir satt som blindcopy. Det er en stor forskjell på å få ei ekte purring fra Telenor i henhold til norsk lov, og eit forsøk på svindel og ulovlig virksomhet fra deg. Veldig stor forskjell. Einaste grunnen til at folk måtte hate OsloVIP er eine og aleine din oppførsel og dine ulovlige handlinger. Du kan vere så umoden du vil å skylde på alle andre, men det er dine svindelmetoder som skaper situasjonen.

 

Som jeg har skrevet her inne flere ganger så driver jeg å endre og til rettelegger slik at alle lover og regler følges og at kundene blir rettferdig behandlet. Har ingenting mer å si.

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av member-382093
Lenke til kommentar

Einaste måten det er jo å trekke tilbake kontraktene du har fått folk til å signere som er ulovlige. Alle lover og regler kan ikkje følgast med dei eksisterande kontraktene. Så einaste måten for deg å være lovlydig på er faktisk å signere nye kontrakter med eksisterande eller nye medlemmer. Det her er jo elementær logikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...