Gå til innhold

Spelarane flokkar tilbake til World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Så langt liker jeg det jeg ser. føles litt vanilla, med untak av at man ikke må bruke lang tid per level. men jeg er ikke noe stor fan av "snakkingen" i wow så jeg ville elsket en "skip" knap. spesielt nå som char nr 2 og 3 skal gjennom de samme questene...

 

Som for eksempel escape. Da får du valget om å skippe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, jeg kom tilbake.. men jeg kom like fort som jeg gikk igjen.. Å one hitte mobs hele veien til level 100 er ikke hva jeg kaller gøy.

 

Er nysgjerrig på hvilken klasse du spiller hvis du one-hitter alle mobs helt opp til level 100.

Joda, de kunne nok godt ha gitt vanskelighetsgraden i solo-content et kraftig løft, men det er jo dungeons som er hovedfokuset. Har for øvrig sett en god del utendørs mobs med mer enn gjennomsnittlig interessante abilities som faktisk krever at man unngår dem. Dem var det relativt få av i tidligere expansions.

Lenke til kommentar

Jada, jeg kom tilbake.. men jeg kom like fort som jeg gikk igjen.. Å one hitte mobs hele veien til level 100 er ikke hva jeg kaller gøy.

 

 

Dette høres ut som et trollinnlegg? Eller så gav du utvidelsen toppen en time før du la den fra deg. Level 90-92/93 er relativt rett frem og enkel, og har du noe høyere enn ilevel 480-ish når du starter så har du veldig solid utstyr til å starte med i Warlords of Draenor da den første zonen ser ut til å være scalet til type ilevel 460, dette er nok for å sørge for at alle, selv de som sluttet veldig tidlig på level 90 i Mists of Pandaria skal kunne gå rett til Draenor og begynne uten å måtte skaffe seg gear først. Noe som virker svært logisk.

 

Med level-90 boost så har de nok lagt seg på en lav linje i starten, da det tross alt kan være mange ferske spillere som begynner fra level 90. Men at level 90-100 er vanskelig er det jo ikke, og om du jakter Rare's og Treasures så vil du jo både gå opp level for raskt, og få veldig bra utstyr veldig raskt som gjør innholdet enda enklere. Nå spiller jeg som Discipline Priest så jeg bruker jo evigheter på å drepe mobs uansett..

 

 

Om du er en erfaren World of Warcraft-spiller, noe det virker som ut ifra innlegget ditt så virker du jo temmelig historieløs ettersom levelling i World of Warcraft aldri har vært spesielt utfordrende i utgangspunktet, så lenge du bevisst ikke drar til zoner som er over din egen level så har det vel aldri vært spesielt vanskelig å gjøre ting før makslevel i World of Warcraft, selv ikke i Vanilla og The Burning Crusade for utenom gruppe-quests.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...