Gå til innhold

Assassin's Creed Unity har en god del tekniske problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ytelsestesten, er den virkelig så dårlig? Ta Battlefield 4 f.eks:

 

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2014/09/19/nvidia-geforce-gtx-980-review/6

 

Absolutt råeste av grafikkløsningen bekker såvidt over 100fps på alt maks. Assassins Creed Unity er langt større, mer detaljert og har ufattelig mange NPC'er.

 

Skal si meg enig i at det skalerer veldig dårlig på low-mid end pcer men jeg er bare ikke enig at det er så forferdelig dårlig ytelse som folk vil ha det til.

Også Shadow of Mordor er veldig tungdrevet.

Black Flag var verre, hadde man under 60fps der så ble du pent låst til 30fps. Det opplever jeg ikke i Unity.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

???

 

Problemet er jo at det ikke ser særlig bra ut, og ihvertfall ikke godt nok ut til å forsvare ytelsen..

Jeg må personlig få si meg uenig.. Jeg synes det ser skikkelig bra ut, jeg er virkelig imponert over mye!

 

Det skal også sies at det er første gang i et spill, noen sinne, at jeg har følt en by så levende som denne..

Lenke til kommentar

Det er en skam at spillet ble slippet i denne tilstanden, man kan se på så og si alt at det skriker hurtiglansering, tiligmed cutscene er så elendig laget at det ikke går ann å nyte dem. Man kan ikke se mer enn 20 meter før bygningene får den shitty texturen, og likevell har jeg 50 fps med 970, storyen progresserer seg heller ikke, og de kommer opp me hindring og diverse ting uten å forklare dem i det hele tatt, skuffet..

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd som har den anbefalte hardwaren? Jeg har akkurat anbefalingene på en rigg (nvidia), må bare rydde plass til spillet.

Vurderer å oppgradere en annen rigg til Haswell.. Kanskje like greit å vente med å teste spillet til jeg har fått det i hus (slippe å slette spill fra den andre riggen)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...