Gå til innhold

Trenger dere skribenter?


Anbefalte innlegg

Det har slått meg nå, etter å sett innom ok.no hver dag i flere måneder nå, spent avventende nye fete artikler, guider og prosjekter. Men det er dårlig på denne fronten :) Mitt spørsmål er da selvsagt følgende (foruten temaspørsmålet da); kan ikke også vi 'brukere' av siten skrive artikler inn til dere? Vi har jo som kjent mange baller i luften de aller fleste av oss. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan trenge flere skribenter, ja. De som er interessante bør da oppfylle følgende kriterier (ingen er absolutte, men...):

 

- 18 år eller eldre

- Bred erfaring innen bruk og bygging av PC

- Må kunne overklokke

- Har et "over gjennomsnitts" kunnskapsnivå

- Har spesielle kunnskaper som kan brukes relatert til Overklokking.no

- Kan sette av minimum 10-15 timer pr. måned til artikkelskriving (vi ønsker helst 1 artikkel pr. måned pr. snute - minimum)

 

Personer som IKKE vil bli vurdert:

 

- Kan ikke overklokke overhodet

- "Jeg har bygget et par PC'er til noen kompiser og hjelper mamma". What else is new..?

- Har dårlig språkføring og dårlig formuleringsevne

- Er ikke villig til å bruke en del tid pr. måned på Overklokking.no

 

Ellers stiller vi krav om taushetsplikt (det hender jo at vi får vite ting som ikke er offisielle ennå. F.eks. hadde jeg AS-5 -prototypen på bordet for over 6 måneder siden...), er ærlige, gjør grundig arbeid og som er villig til å akseptere at eneste betaling er "kjendis-status", heder og ære.

 

Og så må vi jo legge til: Kvinner oppfordres til å søke! :)

Lenke til kommentar
Vi kan trenge flere skribenter, ja. De som er interessante bør da oppfylle følgende kriterier (ingen er absolutte, men...):

 

- 18 år eller eldre

- Bred erfaring innen bruk og bygging av PC

- Må kunne overklokke

- Har et "over gjennomsnitts" kunnskapsnivå

- Har spesielle kunnskaper som kan brukes relatert til Overklokking.no

Som å høre en beskrivelse av meg. :)

Lenke til kommentar
Vi kan trenge flere skribenter, ja. De som er interessante bør da oppfylle følgende kriterier (ingen er absolutte, men...):

 

- 18 år eller eldre

- Bred erfaring innen bruk og bygging av PC

- Må kunne overklokke

- Har et "over gjennomsnitts" kunnskapsnivå

- Har spesielle kunnskaper som kan brukes relatert til Overklokking.no

Som å høre en beskrivelse av meg. :)

Vel ikke alle har bygda å lite på så de må skryte litt selv :mrgreen:

Lenke til kommentar

Akkurat det der kjenner jeg bare så alt for godt til, Xell. Men for å ta et eksempel: Jeg brukte akkurat 4 timer på å skrive en artikkel på 5 sider - bildebehandlingen inkludert. Med litt trening tar det ikke så lang tid. Det mest tidkrevende er når man skal teste hovedkort - men selv da burde 10-15 timer holde fra start til artikkelen er sendt til korrektur og godkjenning.

I starten tar det naturligvis en god del tid - det er en læreprosess med det meste.

 

Årsaken til at vi krever at våre skribenter / testere kan sette av noe tid, er for å ha kontinuitet. Vi har hatt en del problemer med at våre medarbeidere ikke har satt av tid til å gjøre jobben sin nå i høst - og resultatet ser dere jo. (Nå har vinden heldigvis snudd, så forvent mye aktivitet i tiden som kommer!)

Lenke til kommentar
Aldersgrensen er ganske streng, men ikke absolutt. Om du utmerker deg spesielt er det mulig å vurdere det når du er ett år unna. Det vi vil styre unna er femten år gamle skoleunger som skriver deretter og tar jobben like seriøst som storebrorens fyllefis.

hva med oss som er midt i mellom da?

 

16? har tid(litt i allefall..jobb og skole), penger, entusiasme..

du får vel bare ta kontakt da :mrgreen:

 

men har ingen forhåpninger da..

i tillegg har jeg 56kb modem... :love:

Lenke til kommentar

Skulle NESTEN fylle kravet deres, er født sent på året, må vente til Jul med å havne på 18, for å være ærlig, 23 Desember.

Vurderer å søke, Kan og overklokke ja, har kontakter ganske høyt også så om jeg ikke vet det kan jeg finne det ut GANSKE fort.

 

Vi får se, skal vurdere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...