qohf Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har prøvd en del forskjellige musmatter(Everglide,Func,Icemat) og tror ærlig talt jeg kan lage/designe dem bedre... *grin* Så her er spørsmålet: Hvis det dukket opp et norsk firma(mitt) som lagde musmatter fullt på høyde med(helst bedre enn) de "proffe" og kjente firmaene, vil dere da kjøpe de? Jeg vil helst være sikker før jeg investerer i noe... Hadde tenkt å få prisen på cirka 2oo kr. Kanskje også mulighet for custom matter(egen logo/navn mm) etter hvert. Håper dere svarer :!:
Neptyr Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hvis du mekker noen skikkelig gode noen, så har du solgt en til meg
VeXx Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Herregud, såklart, jeg driter i om det er du eller kongen som lager musematta så lenge den er digg såklart Er den god så kjøper jo alle den, er jo grunn til at func og gjengen er populære, personlig synes jeg den gode gamle blå 20-kroners matta eier alt
Neme Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 I'd hit it Men pass på å få til et skikkelig navn da, og muligheter for å laste opp bilder fra HD som du kan får trykt på matta. Hvordan matte vil du lage da? Filt, plast, glass, etc...
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Er dette bare en idé du kom opp med helt av deg selv, eller dreier det seg om et prosjekt f.eks på en skole? Hadde du klart å lage et godt produkt er det nok, som sagt, de aller færreste som ville brydd seg om du eller Icemat hadde lagd den. Jeg tror nok det blir endel stress, men du skal ha lykke til
TLZ Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Den skal være veldig bra viss den slår fUnc sUrface 1030'n min! HUSK at du skal kunne serie produsere den!
Dirty Water Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg ville nok prøvd den ja Nå bruker jeg en svart Icemat, men har også en Everglide Giganta, en fUnc 1030 og en steelpad. Hvis den slår Icematen min vil jeg selvfølgelig skifte matte
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Tja, hadde du fått den på plass i en eller annen webshop og latt HW.no tatt en test av den skal jeg ikke se bort i fra det nei...
unwill Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Lag en "alpha" version som Hw.no kan teste Jepp, lurt å la noen nettsteder/brukere teste den, for det første blir det PR, for det andre så kan du forbedre den før den evt. legges ut for salg.
IntelAmdAti Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 jeg ville nok kjøpt en fUnc matte istedenfor en av dine, når det står mellom en uprøvd matte og en matte jeg vet er "bra nok" så kjøper jeg selvsagt den jeg har prøvd. får matta di bedre omtale enn fUncen på internettsider som hw.no så kjøper jeg en. lykke til!
Krø||e Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 holl av en til meg : ....nei seriøst...kjøper gjerne en jeg, bare d er vert krona.....du kan jo ta i mot forslag om hvordan den ska se ut/være:shrug: ...lykke til
Skaptrollet Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 jeg hadde ihvertfall kjøpt hvis musematten hadde vært på høyde med func! trenge rikke være bedre men hvis den er ca like bra og med bedre design og at den henger litt bedre på glatte pc bord og er _STØRRE_ eller at du ikke har de gummikantene rundt hadde jeg sikret meg minst en minus med func etter min mening: -kjedelig design -liten -glir på noen pc bord -alt for liten (eller hvis man fjerner gumme kanten på siden ville dette kanskje løst problemet!) - gummi kant på sidene som gjør at mouse skates blir totalt ødelagt hvis du må snu deg for fort i et spill elns, disse kantene gjør også sånn at su får et utrolig lite bruks område på matten fordi hele musen må være innenfor matta så du ikke får dratt de ekstra cm'ene ^^ fikser du en matte uten de problemene og at den i tillegg funker super bra med mouse skates vil du få en best selger!
josteinsen Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Bra produkter selger alltid. Bare ikke ta deg vann over hodet og lever det du sier du skal levere så skulle det meste være gjort.
unwill Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Ok siste ting, ikke oprett flere medlemmer på forumet og si at den matten var billig og bra og digg osv... blir du avslørt kan jeg garanterer deg at det blir en rask og momentant selvmord...
Jonah Hex Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Kjenner ikke alle produktene dere refererer til her, men det eksisterer jo allerede et firma som leverer litt av hvert: http://www.musematter.no Sjekk matten de har under "Gamer" - de leverer tydeligvis det trykket man vil ha. Noen som har prøvd denne Q-pad? Edit: De holder til i Mjøndalen (som meg), noe jeg fant ut nå. Ikke særlig profilert her nede med andre ord. Men nå designer jeg min egen Jonah-matte *grin*
qohf Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Jeg vil selvsagt sende en til HW.no(dahh). Har litt problemer med å finne et bra navn... Hva synes dere om Norse-Padz(norse er norrøn, viking). Kan si at et av materialene blir plexi-glass. Hadde tenkt å lage en seriøst stor matte men må forske litt for å finne akkurat riktige størrelse. Kan si at den nok blir større en icemat å everglide! Beklager at jeg ikke har svart på poster tidligere forresten... Og jeg har IKKE tenkt å skryte av min egen matte med andre brukernavn!!!(Jeg overlater det til kompisflokken ) Jeg tar gjerne imot forslag til størrelse...
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 norse pad klinger ikke helt bra synes jeg, men NorPad kunne blitt bra! hvis du skal lage en spesielt stor musematte bør du først ta en titt på forskjellige desken til forskjellige gamere. jeg kan si at min desk er veldig rotete, her er ikke plass til en everglide giganta eller en func. jeg tror ikke jeg er alene om å ha lite plass på skrivebordet. jeg synes du burde lage en stor XXL matte og en XM (extra medium) matte icemat og steelpad lager lyd nå musen beveges på de. under spilling legger man ikke merke til det men i vanlig windows kan det være slitsomt. noen bryr seg ikke om dette mens andre synes det er plagsomt, det vil utvilsomt være en fordel om matten din er "støyfri". matten bør også være "kompatibel" med håndleddsstøtter og dingser som mouse bungee, med kompatibel mener jeg at de ikke kommer iveien o.l.
qohf Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Det blir nok 25x30 cm, noe som er ca 4cm større en icemat, av dette er 24x29 "aktiv" overflate. Jeg har tenkt å legge med no tape som kan hjelpe på lyd. Jeg kan nesten garantere at matta mi ikke kommer til å tære på de glide greiene under musa . Norpad høres litt kjedelig ut... Hva med Ultima Thule? Er gammel latinsk betegnelse på Norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå