Gå til innhold

Lanserer mobilabonnement med 100 GB nedlastingsgrense


Anbefalte innlegg

Chess er klart bedre enn dette spirrevippselskapet.

 

Eksempel:

 

Bonzai 5 GB koster 279 for 5 GB mnd.

Deretter 49 øre per MB. Ingen informasjon om du blir varslet før du går over kvoten eller ikke. Blir fort dyrt om du går over kvoten. Selskapet informerre ikke om utlandspriser.

 

Chess SjakkMatt ExtraBruk koster 299 for 5 GB mnd.

Deretter reduseres surfehastigheten til 120 Kb/s ut mnd. uten ekstra kostnader. Du får SMS varsel når du har brukt 80% og 100% av kvoten. Du kan alså kose deg og bruke en hel masse data uten finansiell ruin når regningen kommer fra mobilselskapet. Billig datatrafikk i utlandet (varierer, men rundt 1 kr per MB i Europa med SMS varsler om dyre priser.)

 

Bruker du ca to bøtter datatrafikk?siden vi tydeligvis finner på enheter og utregner hvor mye ?surf? du får per GB uansett?i mnd. er altså Chess og anbefale. Spesielt om du av og til ønsker og bruke to og en halv bøtte.

Hei igjen,

 

Banzai sitt abonnement vil fungere som følger: Ved ca 80% forbruk vil du få melding om at 80% grensen er nådd. Når du når 100%, får du per idag ingen ny melding, men du kan hele tiden følge forbruket ditt på MinSide. Bruker du mer enn 100%, belastes dette helt riktig med kr 0,49 per MB. På dette abonnementet, kan du bruke opp til 8 GB før hastigheten settes ned. Vil du unngå dette "overforbruket", kan du velge å oppgradere til en annen pakke eller å kjøpe top-op på MinSide.

 

Vi vil etterhvert komme med mer avanserte muligheter, bl.a flere varsler og mulighet for å bestille ekstra datavolum eller oppgradere per SMS.

 

Banzai4G-teamet

Smart og Mobil

Endret av Knut O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt skummelt at dere tar hele 0,40 kr for mb'en på overforbrukt. eksempler hvor folk laster ned mye så kan den stå på å laste ned 8 gb før dere stopper. da har dere 0,40 * 8000 = 3200 kr extra! er dette så veldig seriøst da? blir litt skeptisk når jeg skal bruke dette tilkoblet pcen.

selv om dere sender mailer, så går det for å laste ned 8 gb som enn ikke får stoppet.

 

Jeg har dette 20 gb data ifra dere nå, når jeg hadde overforbrukt kom det bare frem en netcom side, og jeg kunne ikke bruke nettet lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, kunne tenkt meg dette abonnementet, men det er synd de bruker netcom sitt nett.

 

Fra siden til Banzai!

 

Super dekning!

Banzai 4G benytter seg av Netcoms landsdekkende 4G-nett. Dette sikrer deg den
beste dekningen, høy hastighet til de beste prisene.

Dette er jo villedende til de grader.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

 

Netcom er veldig bra i Bergen i alle fall.

 

Joda, men landsdekkende? Det finnes ikke en eneste sender nord for Trondheim i følge netcom sitt dekningskart.

 

Er selv fra Nord-Norge, distriktet rundt Bodø. Hadde ikke noe annet valg enn å gå over til Telenor for å få inn signaler. Og da snakker vi om vanlig GSM/2G eller hva man vil kalle det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...