Gå til innhold

Lanserer mobilabonnement med 100 GB nedlastingsgrense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100GB til kr. 599,- er nøyaktig det samme som både NetCom og Chess har, så dette var da ikke noe nytt!

 

Heisann Ebbe

Her har du nok misforstått. Det er riktig at du får 100GB dataabonnement for 599,- hos både Netcom og Chess, men hos oss er det også inkludert fri tale og SMS. Dette er vi de eneste i landet til å tilby per dags dato :)

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Synes de hadde bra priser. De tilbyr 3gb for 200 kroner, mens hos konkurrentene får man bare 1gb. Og 5gb var bra priset også.

 

Telipol har 3gb datapakker for 149,- og 5gb for 199,- Pluss 39,- for det billigste abonnementet deres gir 3gb for 188,-

Heisann P@rm@ann

 

Telipol sine priser er kun rene databonnement uten inkludert tale og sms. Det får du inkludert hos oss. I tillegg lister du her opp priser på 3G-hastighet hos Telipol. Vi leverer 4G :) Skal du ha 4G hos de, starter det på 199,- per måned uten inkludert tale.

 

Håper dette oppklarte litt for deg :)

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

Lenke til kommentar

Hei alle sammen

 

Vi ser at det til nå har vært et par misforståelser rundt hvilket tilbud vi faktisk lanserer her. Flere har sammenlignet våre priser med våre konkurrenters rene databonnement, uten inkludert tale og sms. Dette er selvsagt inkludert hos oss :) Tenkte dette kunne være nyttig å presisere ettersom dette er noe som gjør oss til eneste leverandør med 100GB data og sms/telefoni inkludert i samme pakke til en slik pris i hele landet.

 

Vi ønsker alle nye kunder velkommen ved lansering i morgen :)

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

Lenke til kommentar

Har hatt dere nå i over en måned med 20 GB data, fungere bra :)

Ser ikke at dere har forandret noen priser på oss som bare vil ha data.

 

For de som har dårlig ADSL dekning osv, og ellers et 200 kr telefon abb. vil dette tilbudet på 599,- være helt perfekt.

 

Heisann

 

Det blir ikke endringer av rene dataabonnement i første omgang, nei. Med en tvillingsim til ditt 100GB abonnement skulle det være mer enn nok kapasitet til både telefonbruk og surfing :)

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

Lenke til kommentar

Har vert kunde hos Banzai siden i sommer, og med unntak av ett lite problem hvor abonnementet plutselig ble sperret så har det vert en god opplevelse, problemet ble løst veldig raskt etter at jeg sendte en mail.

 

Liker spesielt hvor fleksible de er. Om jeg f.eks. Har 5GB en måned og ser at jeg kommer til å trenge mer, så går jeg bare inn på sidene og oppgraderer til 10 eller 20GB, og så kan jeg nedgradere igjen til neste måned.

Eneste jeg savner er "Visual voicemail" og Bank-ID på mobil, og håper at dette dukker opp snart.

Lenke til kommentar

Har vert kunde hos Banzai siden i sommer, og med unntak av ett lite problem hvor abonnementet plutselig ble sperret så har det vert en god opplevelse, problemet ble løst veldig raskt etter at jeg sendte en mail.

 

Liker spesielt hvor fleksible de er. Om jeg f.eks. Har 5GB en måned og ser at jeg kommer til å trenge mer, så går jeg bare inn på sidene og oppgraderer til 10 eller 20GB, og så kan jeg nedgradere igjen til neste måned.

Eneste jeg savner er "Visual voicemail" og Bank-ID på mobil, og håper at dette dukker opp snart.

 

Hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss :)

Bank-ID satser vi på å ha på plass i løpet av våren en gang.

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

Lenke til kommentar

 

 

Synes de hadde bra priser. De tilbyr 3gb for 200 kroner, mens hos konkurrentene får man bare 1gb. Og 5gb var bra priset også.

 

Telipol har 3gb datapakker for 149,- og 5gb for 199,- Pluss 39,- for det billigste abonnementet deres gir 3gb for 188,-

Heisann P@rm@ann

 

Telipol sine priser er kun rene databonnement uten inkludert tale og sms. Det får du inkludert hos oss. I tillegg lister du her opp priser på 3G-hastighet hos Telipol. Vi leverer 4G :) Skal du ha 4G hos de, starter det på 199,- per måned uten inkludert tale.

 

Håper dette oppklarte litt for deg :)

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

Greit, så det det er snakk om her er et annet opplegg en det dere har på nettsiden nå? For slik det står nå så ser det ut som at man må kjøpe "Telefoni"-pakker, og så betaler man (fra det innsatte beløpet) for per minutt og sms. Hvor mye inkludert tale og sms får man inkludert med deres nye abonnementer, er det fritt?

 

Og 4g er fint:)

Lenke til kommentar

 

 

 

Synes de hadde bra priser. De tilbyr 3gb for 200 kroner, mens hos konkurrentene får man bare 1gb. Og 5gb var bra priset også.

 

Telipol har 3gb datapakker for 149,- og 5gb for 199,- Pluss 39,- for det billigste abonnementet deres gir 3gb for 188,-

Heisann P@rm@ann

 

Telipol sine priser er kun rene databonnement uten inkludert tale og sms. Det får du inkludert hos oss. I tillegg lister du her opp priser på 3G-hastighet hos Telipol. Vi leverer 4G :) Skal du ha 4G hos de, starter det på 199,- per måned uten inkludert tale.

 

Håper dette oppklarte litt for deg :)

 

Mvh

Tommy / Banzai 4G

Greit, så det det er snakk om her er et annet opplegg en det dere har på nettsiden nå? For slik det står nå så ser det ut som at man må kjøpe "Telefoni"-pakker, og så betaler man (fra det innsatte beløpet) for per minutt og sms. Hvor mye inkludert tale og sms får man inkludert med deres nye abonnementer, er det fritt?

 

Og 4g er fint:)

Fri tale og sms :)

De nye pakkene er ikke lagt inn på nettsiden vår enda, da dette ikke lanseres før i morgen. Det står nevnt nederst i artikkelen, men vi har forståelse for at den kan bli forbigått :)

Lenke til kommentar

Chess er klart bedre enn dette spirrevippselskapet.

 

Eksempel:

 

Bonzai 5 GB koster 279 for 5 GB mnd.

Deretter 49 øre per MB. Ingen informasjon om du blir varslet før du går over kvoten eller ikke. Blir fort dyrt om du går over kvoten. Selskapet informerre ikke om utlandspriser.

 

Chess SjakkMatt ExtraBruk koster 299 for 5 GB mnd.

Deretter reduseres surfehastigheten til 120 Kb/s ut mnd. uten ekstra kostnader. Du får SMS varsel når du har brukt 80% og 100% av kvoten. Du kan alså kose deg og bruke en hel masse data uten finansiell ruin når regningen kommer fra mobilselskapet. Billig datatrafikk i utlandet (varierer, men rundt 1 kr per MB i Europa med SMS varsler om dyre priser.)

 

Bruker du ca to bøtter datatrafikk—siden vi tydeligvis finner på enheter og utregner hvor mye “surf” du får per GB uansett—i mnd. er altså Chess og anbefale. Spesielt om du av og til ønsker og bruke to og en halv bøtte.

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar

Synes de kunne latt være ta ekstra betalt for overforbruk av data, iallfall på de abonnementene som har 5GB data og høyere inkludert. Dette gjør nok at jeg venter med å bestille iallfall. Fant heller ikke noen info om priser til spesialnummer og utland, men det kommer vel snart.

Lenke til kommentar

Chess er klart bedre enn dette spirrevippselskapet.

 

Eksempel:

 

Bonzai 5 GB koster 279 for 5 GB mnd.

Deretter 49 øre per MB. Ingen informasjon om du blir varslet før du går over kvoten eller ikke. Blir fort dyrt om du går over kvoten. Selskapet informerre ikke om utlandspriser.

 

Chess SjakkMatt ExtraBruk koster 299 for 5 GB mnd.

Deretter reduseres surfehastigheten til 120 Kb/s ut mnd. uten ekstra kostnader. Du får SMS varsel når du har brukt 80% og 100% av kvoten. Du kan alså kose deg og bruke en hel masse data uten finansiell ruin når regningen kommer fra mobilselskapet. Billig datatrafikk i utlandet (varierer, men rundt 1 kr per MB i Europa med SMS varsler om dyre priser.)

 

Bruker du ca to bøtter datatrafikk—siden vi tydeligvis finner på enheter og utregner hvor mye “surf” du får per GB uansett—i mnd. er altså Chess og anbefale. Spesielt om du av og til ønsker og bruke to og en halv bøtte.

Helt uenig i resonnementet ditt. For det førstr, banzai sitt abonnement ER billigere enn chess sitt. For det andre , hastigheten blir så kraftig nedjustert fra chess sin side når kvoten er brukt at den er ubrukelig. Når du når dette punktet på banzai ville du også bare slutte å bruke det, eller oppgradere datapakken.

 

Og det finnes massevis av tredjepartsprogrammer som overvåker mobildatabruk, og som er langt mer pålitelig og kjapt med å varsle deg når du nærmer deg slutten på kvoten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...