Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken legning har du?


Sæd-is

  

67 stemmer

  1. 1. Hvilken legning har du?

    • Heterofil
      51
    • Homofil
      5
    • Lesbisk
      0
    • Bifil
      6
    • Skeiv
      2
    • Annet
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å høres personlig ut. Men er du muslim. Bare lurer sånn sett :)

 

Skal ikke starte noen debatt sånn sett her ^^. Tenker utifra seksualitet innenfor religionen og du vet alt det der. Får lov og ikke lov etc ^^

Får da inderlig håpe at ikke alle som har vært litt undrende på det der er muslimer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

Finnes helt sikkert bifile som er 30 + og jomfru også ;) Kanskje ikke så mange, men noen vertfall. Av ulike grunner.

Her er listen over de som har seg mest:

 

1. Knulledukkefile

2. Bifile

3. Heterofile

4. Homofile

5. Aseksuelle

 

Min ukvalifiserte gjetning...

 

 

 

Jeg tror du må rykke de homofile opp minst en plass der. Du vet hvordan gutter stereotypisk er mer ivrige etter sex enn jenter? Se for deg hvordan det blir når de samme guttene er interesserte i hverandre.

 

(Basert på egne observasjoner og opplevelser, ja.)

Lenke til kommentar

Jeg er stolt av å være heterofil.

Er vel strengt talt ikke så mye verre eller bedre enn å være stolt av å være homofil. Man trenger ikke å være stolt av noe, for å ikke skamme seg over det. Å være stolt av noe impliserer at man føler seg bedre enn andre.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er stolt av å være heterofil.

Er vel strengt talt ikke så mye verre eller bedre enn å være stolt av å være homofil. Man trenger ikke å være stolt av noe, for å ikke skamme seg over det. Å være stolt av noe impliserer at man føler seg bedre enn andre.

 

 

Jeg tok det innlegget for å være litt ironisk, med tanke på homoparader med utkledde og avkledde mennesker, med ablegøyer, styr og ståk. Alle er så stolte over sin legning og må vise det for hele verden.

 

Såvidt jeg kjenner til, har ikke heterofile vist noe behov for å markere sin legning.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er bi og stolt av det. Tenner på både jenter/kvinner og gutter/menn. Har guttekjæreste nå, og han er den deiligste som finnes!

Navnet ga en indikasjon.

 

Hva mener du?

 

Var vel unødvendig av meg, uten å bidra med noe positivt i tråden. Var bare en tankeløs kommentar.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...