Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) VS Anfield 28.10.14 - 21:00 TV2 Sport Premium Da var det klart for ligacup igjen. Liverpool og Swansea møttes i Ligacup i runde 4 på Anfield for 2 år siden også. Da vant Swansea (som også gikk hele veien og vant cupen). Jeg tipper vi får se et litt reservepreget lag, og at spillere som Toure, Enrique, Johnson, Lambert, Lazar, Borini og Lucas kanskje får starte. Håper vi ser noen unggutter også. Vi møter Newcastle til helga, som må vinnes, og skal spille mot Real i midtuka neste uke. Håper vi hviler mange viktige spillere. Hvis jeg skal gjette/håpe på lag: Mignolet Johnson - Toure - Lovren/Skrtel - Enrique Gerrard Can - Lucas Lazar Balotelli - Lambert Altså en 4-4-2-variant med diamant på midten. Tror Gerrard starter, virker jo ikke som Brendan vil hvile han. Håper vi starter med 2 spisser i alle fall. Endret 28. oktober 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Håper at noen av "benkesliterne" får starte i kveld selv. Frykter at BR stiller et altfor toppet lag. Håper å få se to spisser, gjerne Balo - Lambert (Borini er jo fryst helt ut). Lazar bør få spille, det samme med Can. Regner med at Gerrard starter. Han har jo klippekort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Ser at vi tenker ganske likt. Laget jeg satt opp med Gerrard er fordi jeg regner med han spiller uansett, med tanke på klippekortet. Håper jo egentlig han hviles, men ser ikke helt for meg at det skjer. Håper Lazar og Can får spilletid, og kanskje også Rossiter og. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 2-0 Can og Lambert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg bare håper vi slipper ekstraomganger. Mange kamper fremover.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Gøy med 30+ mål i hver (LC) kamp da =) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Joda, for all del, sist kamp var jækla moro, men likevel Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Det typiske er at BR starter med et tilnærmet toppet lag og at vi spiller uavgjort. Da håper jeg heller på et B-preget lag og et tap. Misforstå meg rett, LC er vår største sjanse til å ta et trofè i år, men topp 4 og kanskje avansement fra CL må være pri 1. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg griner ikke hvis vi går ut, men håper jo selvfølgelig på at vi går videre. Det er jo selvfølgelig en fordel å spille færre kamper, men som du sier er det kanskje vår største sjanse til trofe. Håper virkelig ikke at vi stiler toppet lag. Swansea gjør vel kanskje det, de har jo bare hjemlige cuper og liga å tenke på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Driter i om man går ut, men man skal for pokker ikke tape på Anfield. Jeg vil ha et jævlig aggressivt ballpress fra start så Swansea ikke får vendt spillet slik de vil. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Joe Allen er på forsiden av dagens kampprogram. Da regner jeg med at han er i startoppstillingen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Laget: Jones, Manquillo, Touré, Lovren, Johnson, Lucas, Henderson, Coutinho, Markovic, Lambert, Borini. Subs: Skrtel, Mignolet, Rossiter, Lallana, Can, Moreno, Balotelli Ser ut som et greit lag. Fint at Gerrard, Migno og Sterling hviles. Johnson på venstre back.. Henderson sin første kamp som kaptein? Endret 28. oktober 2014 av Knewt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 To spisser, Cou starter, Gerrard og Sterling hviles. Fornøyd. Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Ikke så dum den lagoppstillingen til Liverpool der. Men er det noen som har greie på Swansea, og kan si noe om deres oppstilling og benk? Hviler de spillere, eller stiller de med toppet lag? Har ikke greie på de der jeg... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Backfireren er den samme som spilte i helga. Keeper er reserve. Ganske mange utskiftninger på midten. Sigurdsson, Routledge og Ki spiller ikke, for eksempel. Virker å være litt reservepreget. Bony hviles jo og. Endret 28. oktober 2014 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Henderson med den urteite Ronaldo-poseringen før frisparket. Som gikk rett åt skogen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Kudos til Knewt, flink til å mekke kamptråder! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehe Vurderer å slutte. Går alltid dårlig i de kampene jeg lager tråd til... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2014 Håper Jones står bra i dag. Da blir jeg mindre bekymra for en eventuell skade på Mignolet. Også er Jones så kjekk <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå