Gå til innhold

LG G3 - This device is suspected in rooting


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte nylig en brukt G3 og en av de første tingene jeg sjekket var om den var rootet - noe den ikke var - ei heller har jeg forsøkt å roote. I dag kom det en ny softwareoppdatering, men jeg får ikke tillatelse til å installere denne (OTA - har ikke forsøkt via LG MOBILE SUPPORT TOOL).

 

Noen som har vært borte i dette tidligere?

 

post-332850-0-51362800-1413965338_thumb.png

 

post-332850-0-65709800-1413965343_thumb.png

 

post-332850-0-14285600-1413965348_thumb.jpg

 

post-332850-0-26671200-1413965352_thumb.png

Endret av Lazzie68
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den også stock recovery?

 

Ja, skulle mene det. Så fra et annet forum at den siste oppdateringen (OTA) kun fungerte hvis tlf hadde stock recovery. Jeg fikk som nevnt ikke lov å oppdatere firmware før jeg resatte den ved hjelp av metoden ovenfor, mens etterpå gikk dette greit (LG sendte faktisk tre oppdateringer etter at den var resatt, så det var en eldre stock jeg lastet ned).

Lenke til kommentar

Kan være den var rootet, men tilbake til stock, men for hver gang den rootes vil det bli "telt". Du kan gjøre et eller annet når du starter tlf slik at du ser meny, der kan du se antall ganger den har vært rootet. Du kan bruke https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.triangleaway til å fjerne dette, du trenger å roote for å bruke denn først.

Det er til Samsung

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...