Gå til innhold

Dipp til potetgull og gulrot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Holliday" smaker bra, men det er litt som sauseposepulver, en sammensatt ferdigmiks. Jeg skulle likt å ha bedre kontroll på kryddersammensetningen. Er det noen som har en oppskrift på wn "Hollyday"-lignende kryddermiks man kan lage selv?

 

Har en, har ikke smakt den selv da, men: nebl.blogg.no/1323088187_en_sunnere_holidaydip.html

Lenke til kommentar

Hun kategoriserer det som "en sunnere Holiday-dip", men bruker Seter-rømme? Det er ganske så hinsides spør du meg. Fett kan gjøre underverker, men seriøst? Baconsvor dippet i Seterrømme? Lavkarbo er det kanskje, men alt annet strider i mot.

 

Bruk heller Tine ekstra lett rømme, eventuelt Original Kesam. Du kan jo helt klart bruke enda magrere produkter, som naturell yoghurt eller mager kesam. Personlig syns jeg dog det da begynner å smake kunstig og kjedelig. Vanlig kesam og ekstra lett rømme inneholder nok fett (ja det er faktisk fettet som gjør det lille ekstra) til at jeg velger disse produktene, fremfor naturell yoghurt og mager kesam. Samtidig som de holder fettmengden nede på et fornuftig nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...