Gå til innhold

TVDlover

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er på utkikk etter en spilleliste som jeg kan bruke i forbindelse med kampsporttrening.

Jeg ser etter sanger som gir motivasjon, med mye rytme og mye eksplosivitet, om du skjønner. Altså, en spilleliste som gjør at man rett og slett klarer å yte lengere når man slår løs på boksesekken, inne i sparringskampen osv osv.

 

Se for deg to som sloss en kamp, om å vinne kongepokalen og om å bli Norges-mester, eller en som slår løs på en boksesekk. "Svetten renner, de biter tenna sammen i anstrengelse..." Hvilken musikk er i bakgrunnen her? Hvilken musikk skaper denne adrenalinen man trenger?

 

Jeg har hørt mye på Linkin park, men trenger noe nytt og spennende. noen som har forslag?

 

Takk på forhånd ;)

 

EDIT:

Bør helst være tilgjengelig på Spotify ;)

Endret av TVDlover
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg aner egentlig ikke hva du vil ha. Kan du ikke bare bestemme deg for å yte mer? Det må vel være noe av poenget med kampsport å trene viljen også, ikke bare kroppen. Eller sett på noe dårlig musikk inne i boksesekken, så du får lyst til å slå den i stykker. :p

 

Å skru opp pitch og tempo på en hvilken som helst sang gjør den også mer "aktiv".

 

Sweetbox - Sorry

Attack Attack! - Interlude

Bond - Viva! (Orion Mix)

Caramelldansen

Cinema Bizarre - Dark Star, Escape to the Stars

Dj Lhasa vs Gabry Ponte - Giulia

Lillasyster - Umbrella

MC Sniper - Gloomy Sunday

Thrice - All That's Left

Lenke til kommentar

Husker så altfor godt hvordan Europe og deres The Final Countdown forble en varm favoritt hos samtlige gymlærere opp gjennom åra, til elvenes store skrekk.

Heldigvis hadde åttitallet mer å by på og var ei gullgruve når det gjaldt å lage motiverende og oppløftende musikk, spesielt innen film og tv:

 

 

 

Nye er de ei men de gamle 90-talls slagerne funker fortsatt utmerket som treningsmusikk:

 

 

 

 

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar

Eminem-Soldier

 

House of Pain-Back from the Dead

 

Rage against the Machine-Bullet in the head

 

Dropkick Murphys-Sailing up to Boston

 

House of pain-On Point

 

House of Pain-Same as it ever was

 

Gza-Gold

 

ODB-Protect Ya Neck II The Zoo

 

ODB-Raw Hide

 

Notorious Big-Wathcu want

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...