Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy Alpha


Anbefalte innlegg

Hm okay, selv har jeg en note3 for tiden, og jeg syntes flyten på telefonen i seg selv er herlig, basisappene snakker fint med hverandre, og den jobber bra med de få tingene jeg selv bruker den til å jobbe med; Gear Fit, Chromecast, PCn og TVn generelt. Men for meg blir Alpha for liten og for lite funksjonsrik, derav storebror Note4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det spennende å se note 4 hvis Samsung endelig har fått orden på kvaliteten.

Synes alpha både ser solid og pen ut men for meg er det totalt uaktuelt med en så liten skjerm.

Min note 3 har fått så mye vann på seg uten å bli ødelagt at det er imponerende. Regner med at nyere modeller tåler minst like mye...

Uansett bra Samsung

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stusset i grunn på hvorfor denne får trekk for å ikke være vanntett, husker jeg rett fikk ikke iPhone 6 dette ?

 

Uansett så er dette faktisk en ganske flott Samsung telefon til en forandring.

 

Stusser i grunnen at denne ikke får trekk pga en fingeravtrykksleser som ikke fungerer, ellers enig, flott Samsung tlf :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fingeravtrykkeren på min GS5 fungerer hver gang og det tar mellom 1-2 sekunder å låse opp telefonen.

Jeg mener det bli feil å si at den ikke alltid klarer å lese avtrykkene, da er det brukeren som gjør noe feil. Enten så fungerer det eller så gjør det ikke det.

Blir det samme som med tastaturet, er du litt for kjapp eller ustø på hånden kan det fort bli en skrivefeil, det betyr ikke at det er noe feil med tastaturet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"En av disse er den nylig lanserte iPhone 6. Denne telefonen har iOS, som er et operativsystem mange finner det enklere å bruke. Skjermen er like stor, men har en anelse høyere oppløsning."

 

Aldri før har jeg vært mer flau på skribentens vegne. Her oser det av eple-entusiast. Du drar faktisk fram oppløsningen på iphone 6 og prøver å få den til å fremstå på en positiv måte. Og NEI, ios er ikke "enklere" å bruke enn Android. Kan finne haugevis av brukere som syns akkurat det motsatte. Flaut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"En av disse er den nylig lanserte iPhone 6. Denne telefonen har iOS, som er et operativsystem mange finner det enklere å bruke. Skjermen er like stor, men har en anelse høyere oppløsning."

 

Aldri før har jeg vært mer flau på skribentens vegne. Her oser det av eple-entusiast. Du drar faktisk fram oppløsningen på iphone 6 og prøver å få den til å fremstå på en positiv måte. Og NEI, ios er ikke "enklere" å bruke enn Android. Kan finne haugevis av brukere som syns akkurat det motsatte. Flaut.

Han skriver at "mange" finner det enklere. Og du skriver akkurat det sammme bare i Android sitt favør.

 

Med andre ord møtes dere på midten. Ingenting å gnåle over at andre har andre preferanser enn deg og dine.

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...