Gå til innhold

The Smilies Compaint post...


Anbefalte innlegg

Ja, smilies trenger absolutt ikke å være en prioritert sak nå, men når dere begynner å bli "arbeidsledig" synes jeg dere skal fikse opp smiliene! w00t.gif

 

Synes dere skal putte inn invision style smilies ja, og kutte ut de gamle. En blanding funker ikke særlig bra... scared.gif

 

Eksempel på gode smilies (de øverste... lengre nedover begynner det å bli litt "useriøst" tongue.gif)

ENIG! Har hengt i et forum en stund hvor de har InvisionB men også noen andre smilies, utrolig morsomt å kunne utrykke seg selv skikkelig med ordentlige og morsomme smilies :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grait. Det er noen smilier her jeg IKKE kan leve med lengre.

 

2: :(

Denne smilien her er LANGT fra lei seg. Den er SUR! Hissig! Sinna! Få frem en som bare er lei seg istedenfor please.

 

Enig blib. Man må kunne skille mellom >:( og :( (sint/missfornøyd og lei-meg/missfornøyd) Når jeg oppdaget at jeg ikke kunne være missfornøyd uten å vise agresjon fant jeg ut at ejg heller vil slå av smiliene mine (noe jeg hadde jort på det gamle forumet også. Hvorfor må man gjøre smilies så kompleserte? Har ikke likt mange av de smiliene som har dukket opp i forumene de siste årene.

Lenke til kommentar
Grait. Det er noen smilier her jeg IKKE kan leve med lengre.

 

1: :)

Denne smilien er for stor, munnen er laget av 3 RETTE! linjer. Det skal være en RUND munn, ikke kantete! Hva skjedde med den KULE LSD-glade smilien dere implementerte helt i slutten på det forrige forum? Den som de har på bla. Opera sitt supportforum? Herregud så jeg elsket den smilien!

 

2: :(

Denne smilien her er LANGT fra lei seg. Den er SUR! Hissig! Sinna! Få frem en som bare er lei seg istedenfor please.

 

3: :mad:

Gah, denne er så liten og så dårlig lagd at det er en skam. Det ser ut som om han sitter på dass og prøver å presse ut en tornebusk eller noe hvis en ser nøyere etter. Hva med Messenger sin: 48_48.gif?

 

4: Det finnes to like " : D "-smilier. En som OGSÅ er kalt " * grin * ". Fjerne en av de? Og så er det to :)-smilier. En " : ) " og en " : - ) ". Kan ikke samme smiliene ha to "triggers"?

 

5 :p:

Hvis noen mener at denne her smilien rekker tunge til noe kan dere prøve å stikke den opp bak og kjenne bedre etter. Få frem noe mer "ertende", med tunge! Igjen, Messenger sin "tunge"-smily er også veldig bra: tongue_smile.gif

 

Kan dere også endre triggeren fra " : p : " til " : p "?

Nice, bra oppsummering! De nye suger, men den som ler er bra :lol: (var den med før, husker ikke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...