Gå til innhold

The Smilies Compaint post...


Anbefalte innlegg

Grait. Det er noen smilier her jeg IKKE kan leve med lengre.

 

1: :)

Denne smilien er for stor, munnen er laget av 3 RETTE! linjer. Det skal være en RUND munn, ikke kantete! Hva skjedde med den KULE LSD-glade smilien dere implementerte helt i slutten på det forrige forum? Den som de har på bla. Opera sitt supportforum? Herregud så jeg elsket den smilien!

 

2:  :(

Denne smilien her er LANGT fra lei seg. Den er SUR! Hissig! Sinna! Få frem en som bare er lei seg istedenfor please.

 

3:  :mad:

Gah, denne er så liten og så dårlig lagd at det er en skam. Det ser ut som om han sitter på dass og prøver å presse ut en tornebusk eller noe hvis en ser nøyere etter. Hva med Messenger sin: 48_48.gif?

 

4: Det finnes to like " : D "-smilier. En som OGSÅ er kalt "  * grin * ". Fjerne en av de? Og så er det to :)-smilier. En " : ) " og en " : - ) ". Kan ikke samme smiliene ha to "triggers"?

 

5 :p:

Hvis noen mener at denne her smilien rekker tunge til noe kan dere prøve å stikke den opp bak og kjenne bedre etter. Få frem noe mer "ertende", med tunge! Igjen, Messenger sin "tunge"-smily er også veldig bra: tongue_smile.gif

 

Kan dere også endre triggeren fra " : p : " til " : p "?

Nice, bra oppsummering! De nye suger, men den som ler er bra :lol: (var den med før, husker ikke)

Jepp, denne: :lol: var med før vi byttet til IPB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vi forumbrukere vennligst nå snart få en tilbakemelding på om dere i det hele tatt har giddet se på saken?

 

Skal noe gjøres eller synes dere det ikke er viktig nok? dette tar ikke lang tid, jeg kan ordne det selv hvis dere gir meg rettighetene i 5 minutt. Selv om jeg aldri har sett IB sitt adminboard. For det kan da umulig være vanskelig?

 

Uansett synes jeg vi fortjener å vite hva som skjer i saken!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå er smiliene blitt endret og så absolutt blitt bedre. Eneste som mangler nå er at de forskjellige smiliene har rioktig "tegn-sekvens". For meg er det. f.eks. helt feil at ':(' = :( . denne skal jo være trist/lei, ikke sint. Hadde passet mye bedre med ':(' = :sad: og '>:(' = :angry: , siden vi her har med øyenbrynene og alt. Blunkern ser jo også litt rar ut, men alt kan jo ikke være perfekt, eller hva ;)

 

edit: hey de har endret alt.... da ble jo ikke denne posten fornuftig i det hele tatt :lol:

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Xell - avataren din.. er ufattelig kul!

 

Til de som ikke vil ha smileyfaces i det hele tatt, har jeg dette å si (seriøst):

 

Uten slike hint om ens humør, meninger e.t.c. når en skriver noe på et diskusjonsforum eller i en e-mail, fører det ofte til at folk leser en del mellom linjene, og i så måte er det en stor fordel å kunne understreke hva en mener ved bruk av - nettopp - smileyfaces.

 

Helt ærlig.

Lenke til kommentar

Hidden: takker. Det er Dopecat :D

 

Til dette med å ikke ha smilies: det folk mener med det er at de ikke vil ha ikonene. Smilies begynte jo akkurat som du ser, for å vise "tonen" på det som ble skrevet. Så når webforumene kom begynte man og "oversette" disse i ikoner. Personlig synes jeg ikke man trenger ikonene, man klarer seg lenge med at folk kan en håndfull "ekte" smilies slik som ':)' : smilnede ':D' : smile bredt (vise tenner) ';)' : spøkende/flørtende ':(' ulykkelig ':p' : rekke tunge '>:(' : sint 8-) : forbauset

 

I tilleg til disse har man akronymer som også har blitt lagt til i ikon-samlingen som; LOL, ROTFL osv

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...