Gå til innhold

The Smilies Compaint post...


Anbefalte innlegg

Grait. Det er noen smilier her jeg IKKE kan leve med lengre.

 

1: :)

Denne smilien er for stor, munnen er laget av 3 RETTE! linjer. Det skal være en RUND munn, ikke kantete! Hva skjedde med den KULE LSD-glade smilien dere implementerte helt i slutten på det forrige forum? Den som de har på bla. Opera sitt supportforum? Herregud så jeg elsket den smilien!

 

2: :(

Denne smilien her er LANGT fra lei seg. Den er SUR! Hissig! Sinna! Få frem en som bare er lei seg istedenfor please.

 

3: :mad:

Gah, denne er så liten og så dårlig lagd at det er en skam. Det ser ut som om han sitter på dass og prøver å presse ut en tornebusk eller noe hvis en ser nøyere etter. Hva med Messenger sin: 48_48.gif?

 

4: Det finnes to like " : D "-smilier. En som OGSÅ er kalt " * grin * ". Fjerne en av de? Og så er det to :)-smilier. En " : ) " og en " : - ) ". Kan ikke samme smiliene ha to "triggers"?

 

5 :p:

Hvis noen mener at denne her smilien rekker tunge til noe kan dere prøve å stikke den opp bak og kjenne bedre etter. Få frem noe mer "ertende", med tunge! Igjen, Messenger sin "tunge"-smily er også veldig bra: tongue_smile.gif

 

Kan dere også endre triggeren fra " : p : " til " : p "?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(de øverste... lengre nedover begynner det å bli litt "useriøst")

 

No shit!

 

bounce8.gif

 

LOL! :D

 

Personlig synes jeg drift burde ta seg av slike bagateller som smileys til slutt. Tror nok de har nok å gjøre for øyeblikket. :roll:

 

Joda, det er også en måte å se det på. Men dette her er en veldig liten oppdatering som vil ta veldig liten tid men samtidig gi oss brukerene et mye bedre forum kemns vi vente rpå at de større bugsa skal bli fikset! Adminene sitter jo ikke å arbeider med disse gigantbuggene 24/7 uansett :)

 

Liker IB sine smileys.. De har stil.. Hvis du mener de er for store  burde du ikke leggge fram MSN sine som et bedre eksempel!

 

Joda, så lenge :)-smilyen ikke har kantene munn så ser de fine ut. Og jeg tok ikke frem Messenger sine smilies pga størrelsen men fordi de faktisk viste de de skulle representere på en god måte.

 

Men, nå som jeg har sett litt over dem og brukt dem litt synes jeg nok at smilyene har en akseptabel størrelse allikevel :)

 

Forresten, hvis dette er IB sine skikkelige, orginale smilies så foreslår jeg VIRKELIG at vi hiver inn disse og fjerner de gamle. Ta det som er bra på den siden, dropp de som blir *for* sprø. Der var det virkelig mye fett!

 

By the way, ikoner JEG synes dere burde ta med:

 

smile.gifsad.gifbiggrin.gifohmy.gifmad.giflaugh.gifrolleyes.gifwink.gifhuh.gif

Lenke til kommentar

Og til slutt disse:

 

wub.gifconfused.gifhmm.gifdontgetit.gifdribble.gif

 

Grunnen til at smilyene er fordelt på 3 poster er fordi det visstnok er en grense på antall bilder, men jeg ville allikevel få frem hva jeg mente var bra. Det var ikke et forsøk på å heve postcounten min nei :) Kan moderatorene heve denne grensen please?

 

Edit: Hva pokker skjedde? Alle smiliene jeg postet forsvant! Linken er korrekt, de peker til rett bilde. Damn IB for ikke gi meg muligheten til å slette egne innlegg, tro meg jeg ville gjort det nå. Nå ser det jo bare idiotisk ut!

 

Men hvorfor sluttet bildene å fungere? Får bare opp slike kule, røde firkanter der nå. Da jeg sjekket når jeg postet de fungerte bildene!

Endret av Blib
Lenke til kommentar
5 :p:

Hvis noen mener at denne her smilien rekker tunge til noe kan dere prøve å stikke den opp bak og kjenne bedre etter. Få frem noe mer "ertende", med tunge! Igjen, Messenger sin "tunge"-smily er også veldig bra: tongue_smile.gif

Uff, hater den MSN smilyen. Når man geiper så slikker man ikke seg selv på siden. Det ser ut som han prøver å slikke noe på siden av munnen, eller kanskje han stikker ut tungen fordi han er dø?

 

Men som nevnt, dette kan fikses senere, kan jo f.eks. ha en lage

"smiley" konkurranse senere...

Lenke til kommentar
Gjør det da vel? Det er jo bare en innstiling i profilen din...

Enda verre og se alle de forskjellige :-! osv.

Jeg er forresten for og ha 2-3 forskjellige, som f.eks :

;) - denne er fin, gir utrykk for at dette er bra greier f.eks.

:-) - denne er i prinsippet fin, men er blitt for stor.

:gretten: - denne er også ganske fin, der man viser at man er missfornøyd f.eks

 

Teit forklaring kansje, men det er noen av dem som absolutt kan bli. Men for mye dill blir for dumt.

 

Liker forresten veldig bra størrelsen på den første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...