Gå til innhold

Fra og med i natt kan du kjøpe iPhone 6 eller 6 Plus


Anbefalte innlegg

 

Det er tydeligvis noe spesielt med å kjøpe seg en telefon over i USA.

BN-EQ507_iphone_G_20140922044152.jpg

Ps

Ja jeg er klar over at bildet må være fake, Ingen oppfører seg sånn fordi de har kjøpt seg en telefon eller ser at andre har kjøpt.

Det er en kulturgreie i de offisielle Apple-butikkene den første dagen de lanserer nye modeller.

 

Mer en u-kultur greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer en u-kultur greie.

Jeg ser ikke veldig mye dårlig stemning eller negative tendenser jeg. Du kan mene hva du vil om at de er entusiastiske rundt Apple, men om de selv har den illusjonen av at de har noe bra og er glade så kan du vel ikke kalle det negativt.

 

Ukultur er heller det du driver med her med negativ kritikk som ikke på noen måte er konstruktiv og heller bare skaper dårlig stemning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Mer en u-kultur greie.

Jeg ser ikke veldig mye dårlig stemning eller negative tendenser jeg. Du kan mene hva du vil om at de er entusiastiske rundt Apple, men om de selv har den illusjonen av at de har noe bra og er glade så kan du vel ikke kalle det negativt.

 

Ukultur er heller det du driver med her med negativ kritikk som ikke på noen måte er konstruktiv og heller bare skaper dårlig stemning.

 

En u-kultur defineres ikke etter om det er god stemning eller ikke i en ekstrem gruppe (som dette helt klart kan defineres som) skulle jeg tro. Av bilde å dømme ser dette mer ut som en glede man kan finne i religiøse sekter (er er mitt poeng, mer et artig et, var ment som spøk). Om det er god kultur er og selvsagt opp til envher å bedømme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det beste dere kunne komme opp med Apple med siste Iphone v.6?

 

Bare 8mp stillbilde kamera (andre har jo minst det dobbelte), bare 64gb internminne uten mulighet for ekstra minnekort som andre har, fattige 2ghz prosessor og ingen mulighet for å filme i 4K. Fortsatt et integrert batteri uten mulighet for å ha med seg ekstra batteri. Tåler ikke vann, og skjermen knuser nesten av seg selv igjen. bare 1 gb. ram, når f.eks Samsung Note har 4gb. mens andre smarttelefoner har full HD som oppløsning på skjermen, og sikter mot 4K. Har de ikke full HD en gang. front kamera er VGA, mens andre har flere megapixel som standard.

 

Dette er den mest crap smarttelefonen på markedet ytelsesmessig. Designmessig er den den samme som konkurrentene. En firkanta skjerm du putter i lomma mer eller mindre. Men nå er det ikke ytelse Apple har som varemerke. Her skal de lure deg til å tro at gråsteinen du har i hendene er en diamant fordi det er bilde av et eple på steinen.

 

Jeg tror jeg hadde fått sparken som Ingeniør på Apple den dagen jeg hadde funnet opp noe som kunne fått det til å bli en bra telefon.

 

Men takk Apple for at dere provoserer alle andre konkurrentene for å komme med stadige forbedringer. Selv om det ikke er det Apple utfordrer dere på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er den mest crap smarttelefonen på markedet ytelsesmessig.

Ja. Eller en av de best ytende telefonene på markedet.

Alt etter hvorvidt man vil basere sine meninger på tester eller på sitt eget innbitte Apple-hat. :thumbup:

 

http://www.anandtech.com/show/8559/iphone-6-and-iphone-6-plus-preliminary-results

 

Det er mange grunner til å ikke ville ha en iPhone. Mangel på ytelse har aldri vært en av dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Var det beste dere kunne komme opp med Apple med siste Iphone v.6?

 

Bare 8mp stillbilde kamera (andre har jo minst det dobbelte), bare 64gb internminne uten mulighet for ekstra minnekort som andre har, fattige 2ghz prosessor og ingen mulighet for å filme i 4K. Fortsatt et integrert batteri uten mulighet for å ha med seg ekstra batteri. Tåler ikke vann, og skjermen knuser nesten av seg selv igjen. bare 1 gb. ram, når f.eks Samsung Note har 4gb. mens andre smarttelefoner har full HD som oppløsning på skjermen, og sikter mot 4K. Har de ikke full HD en gang. front kamera er VGA, mens andre har flere megapixel som standard.

 

Dette er den mest crap smarttelefonen på markedet ytelsesmessig. Designmessig er den den samme som konkurrentene. En firkanta skjerm du putter i lomma mer eller mindre. Men nå er det ikke ytelse Apple har som varemerke. Her skal de lure deg til å tro at gråsteinen du har i hendene er en diamant fordi det er bilde av et eple på steinen.

 

Jeg tror jeg hadde fått sparken som Ingeniør på Apple den dagen jeg hadde funnet opp noe som kunne fått det til å bli en bra telefon.

 

Men takk Apple for at dere provoserer alle andre konkurrentene for å komme med stadige forbedringer. Selv om det ikke er det Apple utfordrer dere på...

 

Wow.. Her tror jeg dine personlige meninger om Apple tok over og ikke hva som faktisk er realiteten, testen til blant annet AnandTech viser tydelig at telefonen ikke er så dårlig ytelsesmessig som du skal ha det til.

Endret av .Rudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Var det beste dere kunne komme opp med Apple med siste Iphone v.6?

 

Bare 8mp stillbilde kamera (andre har jo minst det dobbelte), bare 64gb internminne uten mulighet for ekstra minnekort som andre har, fattige 2ghz prosessor og ingen mulighet for å filme i 4K. Fortsatt et integrert batteri uten mulighet for å ha med seg ekstra batteri. Tåler ikke vann, og skjermen knuser nesten av seg selv igjen. bare 1 gb. ram, når f.eks Samsung Note har 4gb. mens andre smarttelefoner har full HD som oppløsning på skjermen, og sikter mot 4K. Har de ikke full HD en gang. front kamera er VGA, mens andre har flere megapixel som standard.

 

Dette er den mest crap smarttelefonen på markedet ytelsesmessig. Designmessig er den den samme som konkurrentene. En firkanta skjerm du putter i lomma mer eller mindre. Men nå er det ikke ytelse Apple har som varemerke. Her skal de lure deg til å tro at gråsteinen du har i hendene er en diamant fordi det er bilde av et eple på steinen.

 

Jeg tror jeg hadde fått sparken som Ingeniør på Apple den dagen jeg hadde funnet opp noe som kunne fått det til å bli en bra telefon.

 

Men takk Apple for at dere provoserer alle andre konkurrentene for å komme med stadige forbedringer. Selv om det ikke er det Apple utfordrer dere på...

Helt utrolig hvordan du klarer å komme med noe så tomhjernet. Kudos til deg! Du har satt en ny standard for lavmål!

Lenke til kommentar

Var det beste dere kunne komme opp med Apple med siste Iphone v.6?

 

Bare 8mp stillbilde kamera (andre har jo minst det dobbelte), bare 64gb internminne uten mulighet for ekstra minnekort som andre har, fattige 2ghz prosessor og ingen mulighet for å filme i 4K. Fortsatt et integrert batteri uten mulighet for å ha med seg ekstra batteri. Tåler ikke vann, og skjermen knuser nesten av seg selv igjen. bare 1 gb. ram, når f.eks Samsung Note har 4gb. mens andre smarttelefoner har full HD som oppløsning på skjermen, og sikter mot 4K. Har de ikke full HD en gang. front kamera er VGA, mens andre har flere megapixel som standard.

 

Dette er den mest crap smarttelefonen på markedet ytelsesmessig. Designmessig er den den samme som konkurrentene. En firkanta skjerm du putter i lomma mer eller mindre. Men nå er det ikke ytelse Apple har som varemerke. Her skal de lure deg til å tro at gråsteinen du har i hendene er en diamant fordi det er bilde av et eple på steinen.

 

Jeg tror jeg hadde fått sparken som Ingeniør på Apple den dagen jeg hadde funnet opp noe som kunne fått det til å bli en bra telefon.

 

Men takk Apple for at dere provoserer alle andre konkurrentene for å komme med stadige forbedringer. Selv om det ikke er det Apple utfordrer dere på...

 

Denne Apple reportasjen avslører dere Android og specs forblinda apple-haterne tydelig, masse sure oppgulp med påstander helt på jordet, i feks en annen reportasje som handler om nye Samsung Note 4 ser du ikke en eneste negativ kommentar fra en Apple-kjøper... Btw, i tillegg til AnandTech sin lille test som noen la ut her, så kan du feks lese denne beskrivelsen, der ytelse også kommer fram, legger også ved en link der de konkluderer at 6 og 6+ har markedets beste kamera totalt.

http://www.cultofmac.com/297112/review-iphone-6-plus/

http://connect.dpreview.com/post/8962178673/dxomark-mobile-report-apple-iphone-6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

Hadde vært interessant å sett tallene fra Z3/Z3 Compact og galaxy note 4 i samme tabell som anandtech-artikkelen over.

Nei Sony Z3 hadde ikke vært så interessant da den har snapdragon 801, du kan plassere den omtrent likt med HTC One(M8).

 

Galaxy note 4 derimot har samsung exynos 5433 SoC, og den er meget interessant.

I Norge er vi vel så uheldig å få snapdragon 805 i stedet.

Endret av bruker-293283
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde vært interessant å sett tallene fra Z3/Z3 Compact og galaxy note 4 i samme tabell som anandtech-artikkelen over.

Nei Sony Z3 hadde ikke vært så interessant da den har snapdragon 801, du kan plassere den omtrent likt med HTC One(M8).

 

Galaxy note 4 derimot har samsung exynos 5433 SoC, og den er meget interessant.

I Norge er vi vel så uheldig å få snapdragon 805 i stedet.

 

 

Ser ut til at iPhone 6 klarer seg meget godt mot både Galaxy Note 4 og Galaxy Alpha i diverse benchmarks:

"Judging by the raw performance in the benchmarks and the snappier than ever user experience with the iOS 8 and its app, the new iPhone 6 is a flagship device in every way - beating everything the competition has to offer. Hopefully you didn't bet money on the opposite."

 

http://www.gsmarena.com/apple_iphone_6-review-1141p5.php

Endret av Newton
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...