Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - 400mmL 2,8 IS - Substitute


Anbefalte innlegg

Så der satt den ja. Det vil jo være unntaksvis at man kommer over elg midt på dagen (eh, kanskje unntaksvis at man kommer over noen i det hele tatt), de er gjerne mer aktive i skumringen. Da er det jo greit med Iso-fix. Tipper det har løsnet nå, slik at vi blir belemret med elger resten av oktoberfesten ;) .

 

Du har nesten blikkontakt her, kjenner den lukta av kristen manns blod tro (i tilfelle det er en trollelg)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin elg, men han mangler horn på den ene siden. Ikke din feil, dog.

 

Takk for det. Jeg ba modellen om å sminke seg litt og sette på et ekstra horn før photo shooten, men han ville ha et naturlig look. Duste elg.

 

Bra for elgen at den ble "skutt" av deg i disse tider

 

Ja jeg hadde med meg en ekspert som sa at det var veldig nedgang på elg nå i jaktsesongen. Ikke rart jeg har lett forgjeves.

 

Så der satt den ja. Det vil jo være unntaksvis at man kommer over elg midt på dagen (eh, kanskje unntaksvis at man kommer over noen i det hele tatt), de er gjerne mer aktive i skumringen. Da er det jo greit med Iso-fix. Tipper det har løsnet nå, slik at vi blir belemret med elger resten av oktoberfesten .

 

Du har nesten blikkontakt her, kjenner den lukta av kristen manns blod tro (i tilfelle det er en trollelg)?

 

Nope. Det blir ikke mer elgbilder herfra på en stund. Hvis ikke det står en stor jævel i hagen og roper etter å bli tatt bilde av. 4 dager leting og et noenlunde brukende bilde er relativt dårlig uttelling. Men veldig fornøyd at jeg fikk en før jeg gav opp.

Ikke mye kristenmannsblod her i gården, såg ikke ut som elgen bad bordbønn får han åt han heller.

Lenke til kommentar

Benro GH2 gimbalhode til høstmessepris hos FV om du ikke har sett det:

Det er den jeg har. Fungerer helt utmerket med min 300 f/2.8, kan ikke tenke meg det er noe problem med en 400 f/2.8 heller selv om det er et atskillig større beist. Bruker den som regel med en leveling base fra RRS ( http://www.reallyrightstuff.com/s.nl/it.A/id.7820/.f ), noe som gjør det mye kjappere og enklere å få oppsettet i vater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...