Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pen klokk det der, vertic! Er den stable? Klarer du å klokke enda høyere, eller stopper RAM / Temp. deg?

7549917[/snapback]

 

Er stable ja, kjører dette 24/7.. har ikke prøvd meg på høyere klokk enda, men skal teste litt mer i kveld. ligger på 40-42 grader idle 49-51 ved vanlig load ifølge core temp, så kan nok presse litt til ut av den forhåpentligvis :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Til alle Pi-interesserte:

 

Jeg leste en artikkel om Pi-dagen, 3.14. (14. mars). Jeg tenkte det var en del Pi-interesserte som kunne tenke seg å markere dagen. Gjerne kl 1.59. (altså 3.14 1:59)

 

Håper dere bruker dagen til å markere det fantastiske tallet, memorere desimaler, og kose dere med kalkulator og kanskje regne ut ekstra mange desimaler på den store dagen. :fun:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Ja, den har dødd ganske ut.

 

Er det forresten noen som vet hvordan man starter SuperPi synkront på 2 eller 4 kjerner (der hver instans er assosiert med en kjerne hver)? Gjerne en batchfil eller noe sånt. Tenkte jeg skulle oppdatere førsteinnlegget med det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvor mye får du om du slår av 1, 2 eller 3 kjerner i bios? Noen forskjell i det hele tatt?

9326393[/snapback]

Har lurt litt på det samme, men jeg kan ikke skru av kjerner i bios på min Quad i alle fall. Så jeg vet ikke om det er noen annen måte å få de av, eller om andre kanskje har noe slikt valg?

Lenke til kommentar

Du har nok rett Simen, har ikke hatt noe Nvidia 680 kort selv, men tror nok det har flere konfigurasjonsmuligheter enn mitt P35 kort har :)

 

Ser du kom litt lenger ja amdme, men resultatet på samme klokk ble helt likt eller?.

Det er vel på en måte litt juks kanskje?, men jeg inbiller meg at jeg også ville kommet et godt stykke lenger i "SuperPi-klokk" med en (eller 3)kjerne av. Hos meg feiler i alle fall den ene kjernen ganske lenge før de andre, og må opp 2 hakk på V-vcore for å få med denne sistemann på stabil dagligklokk (3,6Ghz)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...