Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja vi får se... gleder meg til fortsettelsen på denne "thrilleren" he he :D

 

Jeg har forøvrig ingenting imot intel, men jeg har et par "kompiser" som påstår at alt annet enn intel er noe dritt (amd). Derfor har jeg og kommer jeg fortsatt til å ha amd, bare for å motbevise pisspreiket deres.... he he :p

6420468[/snapback]

 

Det "problemet" har vi jo her på forumet også, dog motsatt vei men det forhindrer meg ikke i å kjøpe amd.

Jeg tar det som til enhver tid er best.

Akkurat nå amd om ca 1 mnd Intel :)

Lenke til kommentar
toget har gått for AMD.... for en teit uttalelse. åja bare fordi den splitternye arkitekturen til intel er overlegen akkurat nå så kan de bare likegreit legge ned hele dritten.

sånne ting skifter, akkurat nå har intel den beste prosessoren og så kommer amd med noe nytt og så er kansje de best en stund, og så kommer intel med noe igjen osv osv....

6419552[/snapback]

Skrev forøvrig:

Kun Intel som gjelder nå!

Og ikke: "Nå kan AMD bare legge ned."

 

Er ikke fanboy av meg akkurat, men skulle heller sett at AMD holdt seg på topp fremfor Intel. Men nå har det seg sånn at Core 2 Duo er overlegen, og det har ingen hensikt å kjøpe AM2, med mindre båndbredde er det viktigste.

Lenke til kommentar
toget har gått for AMD.... for en teit uttalelse. åja bare fordi den splitternye arkitekturen til intel er overlegen akkurat nå så kan de bare likegreit legge ned hele dritten.

sånne ting skifter, akkurat nå har intel den beste prosessoren og så kommer amd med noe nytt og så er kansje de best en stund, og så kommer intel med noe igjen osv osv....

6419552[/snapback]

Skrev forøvrig:

Kun Intel som gjelder nå!

Og ikke: "Nå kan AMD bare legge ned."

 

Er ikke fanboy av meg akkurat, men skulle heller sett at AMD holdt seg på topp fremfor Intel. Men nå har det seg sånn at Core 2 Duo er overlegen, og det har ingen hensikt å kjøpe AM2, med mindre båndbredde er det viktigste.

6421808[/snapback]

 

Er det noen tester i spill av conroe ?

 

Er jo ikke sikkert conroe gir så mye forskjell i spill som benchmark programmer :hmm:

Lenke til kommentar
AMD Athlon FX62 @ 3635 MHz

3DMark06

CPU Score 2786 Marks

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=325841

 

Intel Core Duo T2600 @ 3516 MHz

3DMark06

CPU Score 2874 Marks

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=303322

 

Conroe er ikke så overlegen som folk skal ha det til :)

 

Ifølge testene på spill var de ikke så overlegne..

 

Men de knuser amd i pris forhold til ytelse!

 

Men en amd @2.6 vil yte ca like mye som en conroe på 2.6 i spill i følge tester..

 

Ifølge tomshardware..

Endret av Skavhaug
Lenke til kommentar
@Skavhaug: det der er en core (yonah) og ikke core2 (conroe) prosessor, så sammenligningen er jo helt irrelevant... det er stor forskjell på core og core2

6431944[/snapback]

 

Åida! Da vil jeg si att conroe eier amd i spill også :)

 

Rettet en skrivefeil for deg jeg :blush:

Lenke til kommentar
Jeg tok screen shot,limte det inn i paint prog. i windows.

Så henter jeg fila,det var alt.

6488967[/snapback]

 

I det programmet kan du endre filtype før du lagrer.. rett under der du skriver navn på filen.

 

Og bilde virker ENDA ikke... jaffal ikke for meg.. Hadde vert intressant å se scoren din :)

Endret av tjuetre
Lenke til kommentar
Ey.. imponerende score..og såg du hadde BEDRE Everest enn meg.. har nå Ultimate Edition, og må si den er meget mye bedre enn Home Edition....

6519457[/snapback]

 

Nå må du også tenke på at han har vanlig super pi-verson, så etter alt vi vet så kan den reelle tiden være 28,999 sek

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, siden jeg fikk et så pent og rundt tall så tenkte jeg at jeg bare måtte poste denne:

SuperPI-28-000.jpg

 

Nyformatert og greier. Ingen spesielle tweaks på RAM. Ganske fornøyd med tanke på at DC ikke er helt optimalt til SuperPI :)

 

Enda ikke gjort noen forsøk på å slå den gamle rekorden min med 3700+ :-X

 

edit: Når jeg tenker meg om, så brukte jeg ingen andre tweaks enn realtime.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...