Gå til innhold

Snart kan du betale i kroner på Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjetter at Steams logikk blir $49 = €49 = 499,- NOK.

Det er vel noe ala dette som EA gjør på origin så... Det er vel ikke utenkelig.

Fint at jeg stort sett uansett kjøper Steam-spillene mine på helt andre plasser.

Skrevet

Det virker som vi alle er enige. Dette betyr nok dårlig nytt for oss. Gid Steam kan overraske meg her.

Men for å balansere kritikken; jeg elsker mitt digitale steam bibliotek.

Og Steam er svært åpne. Du kan kjøpe Steamnøkler andre steder uten at det bryter deres retningslinjer.

Så jeg kommer fortsett til å bruke steam. Men det er mulig jeg kommer til å handle mindre i Steam Store dersom våre mistanker slår til. Foreløpig er jeg for lat...og tenker jeg heller kan betale 100 kroner mer for å støtte mitt gode steam-bibliotek fremfor å registrere meg andre steder. Når dette blir 200 kroner spørs det om jeg kan ta meg åd til å være lat lenger.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Kjøper selv mye fra G2PLAY.

Hw4e5hh.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Jeg har vanskelig for å tro at de skal ha folk som sitter og kikker på hver enkelt myntenhet, og krysser derfor fingrene for at prisen i euro rett og slett blir konvertert til norske kroner basert på markedsverdi

Vi er allerede relativt heldige på steam, siden vi er plassert i tier 2 sammen med en haug østeuropeiske land

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Vel, jeg betaler gjerne i Euro. Har ikke noe behov for omregning som bare fører til dyrere spill -.-

Vel, jeg savner den gangen steam bare tok dollar jeg...

Skrevet

Vi er allerede relativt heldige på steam, siden vi er plassert i tier 2 sammen med en haug østeuropeiske land

Fordi vi ikke er med i EU da kanskje. De skulle bare visst, kjøpekrafta i Norge er vel langt større enn i de fleste EU-land.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har handlet på Steam hele veien, men da stort sett bare på salg. Hvis omregningen igjen går i vår disfavør tror jeg at jeg også kommer til å sky salgene og heller bruke alternative sider. Dog elsker jeg å ha spillene sanket i Steam klienten.

Skrevet

Da følger de sikkert Uplay, som ligger på 499. Hvordan de kan komme unna med at spillene koster 100 kroner mer enn hos norske forhandlere er for meg en gåte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...