Gå til innhold

Noen som blir med å spille destiny?


W1ll1eTheP1mp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er lvl 27+ som er interessert i å prøve seg på VoG? Jeg har blitt boosta gjennom en gang, men fant det ikke så morsomt ettersom jeg hadde nærmest ingen innflytelse. Bare + hvis dere har gjennomført den på forhånd, men vil ikke rushe gjennom.

PSN: LotsOfUllsokk

 

Edit: PS4 vel og merke

Endret av Ullsokken
Lenke til kommentar

24 Warlock som aldri har vært med på raid. Noen som har lyst å ta meg under vingene deres? :) Er eventuelt med på det meste, fra farming, story til crucible

 

PSN: dennisdoe

Du må komme deg opp en level eller helst to til før du joiner et party på VoG. Det er noen level 28 fiender der inne som du bokstavelig talt vil gjøre null skade på. På siste boss kommer det en rekke harpys som kalles Supplicants som selvdetonerer i nærheten av spillere og tar livet av dem på flekken (om de ikke klarer å hoppe unna i siste liten). Disse er det ekstremt viktig å få bort for så snart det begynner å tynnes i rekkene er faren for wipe høy. Jeg påstår ikke at det er umulig å komme seg gjennom på lvl 24, men du må i så fall være beredt på å gjemme deg en del (Hobgoblins f. eks vil one-shotte deg (på lvl 25 også)) og på siste boss blir du stort sett en tilskuer.

 

Er du 25 gjør du ca. 50% av skaden på lvl 28-fiender enn de i fireteamet som er lvl 28 eller høyere (noe som også gjør deg mindre nyttig). Selv på lvl 26-fiendene (som det florerer av) vil du gjøre 30% mindre skade enn de som er 26 og høyere.

 

Selv om du klarer å karre deg opp til lvl 26 vil du også gjøre ca. 40% mindre skade på majoriteten av addsene på siste boss, men det er overkommelig. Forskjellen på 50% mindre og 40% er kanskje ikke all verden, men ettersom du også vil tåle litt mer så går det greit om man er litt forsiktig.

 

Jeg har selv spilt det gjennom på lvl 25 en gang og det var et slit (og jeg må legge til at det var etter at jeg har fullført det på lvl 29 noen ganger med det samme teamet som visste hva de drev med) så det kommer jeg ikke til å gidde igjen. Kombinasjonen av å tåle mindre og gjøre mindre skade er en ganske streng straff.

Lenke til kommentar

Skal du kjøre raidet "lettest" mulig så er det kjekt å være 28, slik at du ikke får reduksjon i skade pga. lavt lvl. Men det viktigste er vel egentlig at du ikke dør. Ikke forsøk å slå ting, ikke vær idiot, og heller trekk deg tilbake når ting blir hett. Men skal du kjøre hele raidet på lvl 26 så trenger du vel egentlig litt hjelp - siden reduksjonen i skade på lvl 28 ting blir så stor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, med iron banner som var nå nylig så ble jeg 30. Tenkte med det at jeg kanskje kan kjøre igjennom nightfall og weekly for noen neste uke, dersom det er interesse. Jeg har veldig uregelmessig spilletid, men som regel fra 23 om ukedagene. Bare add meg om det skal være interresant. Kan sikkert kjøre igjennomto personer på en gang, uten at det skal ta særlig med tid. Psn raower

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Karrer meg mot 20 (18 nå), med fokus på pvp egentlig, men pve er gøy det og, gitt greie folk =) .

 

Psn er SasoriKishi (om jeg ikke husker feil). Legg meg gjerne til.

 

Ps4 her og.

 

Har lagt til litt fra de første sidene, men ble så mange at jeg ikke fikk med meg alle i tråden før pausen var over på jobb =p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Spiller en del crucible nå i kveld utover. Ja skje ikke enormt sosialt, men må snart farme meg rank3 vanguard pluss ting for å kjøpe et våpen. Har sett meg ut en godbit.

 

Edit: fikk forresten Secret Handshake i posten i dag helt ut av det blå. Ikke noe rep eller noe sånt. Julegave fra utviklerne i think.

Og så på mitt andre Strike noensinne i dag fikk jeg Another NITC som reward.

To 331-våpen på stram linje. Pent.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...