Gå til innhold

Noen som blir med å spille destiny?


W1ll1eTheP1mp

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg vil gjerne finne noen å spille weekly heroic strike på høyere vanskelighetsgrad og evt VoG. Jeg spiller også litt pvp, når jeg har tid. Add meg på psn "raower" dersom det høres ut som grei skuring.

 

Er i dette tidspunktet 26 hunter, og har vel den miccen som følger med spillet en plass :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg vil gjerne finne noen å spille weekly heroic strike på høyere vanskelighetsgrad og evt VoG. Jeg spiller også litt pvp, når jeg har tid. Add meg på psn "raower" dersom det høres ut som grei skuring.

 

Er i dette tidspunktet 26 hunter, og har vel den miccen som følger med spillet en plass :)

 

Add meg gjerne, og send invite. Flere spillere på lista er alltid bra!

 

Mitt psn finner dere i signaturen.

Lenke til kommentar

Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. :)

 

PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund.

Må dere ha folk på samme level som dere? Level 21, hunter her! :)

Lenke til kommentar

 

Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. :)

 

PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund.

Må dere ha folk på samme level som dere? Level 21, hunter her! :)

 

Nei, må ikke det ;) Bare å legge til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...