Gå til innhold

I morgen blir du sendt tilbake til Internett-steinalderen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer med det mest irriterende interessante artikkelbilde på lenge:

Når det er sagt så blir det spennende å se hvordan aksjonen går. Virkemidler som dette må nok til for å få vanlige folk til å bry seg.

Hei, Runar!

Det så _veldig_ irriterende ut, ja! Hvor ser du artikkelen i det formatet?

- Niklas

Endret av Niklasp
Skrevet

Jeg får samme bilde på forsiden til Hardware.no, og jeg surfer det store nettet med Chrome.

Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! :)

Uansett, takk for kjemperaske tilbakemeldinger fra alle sammen!

- Niklas

• Liker 6
Skrevet

Ja nå ser jeg, på den lille visningen er det fucked som de sier over. I hovedartikkelen er det fint, var det jeg trodde det gikk i. My bad.

Skrevet

Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! :)

Jeg har en løsning som fikser problemet på en veldig elegant måte: Unngå bruk av forstyrrende elementer som bevegelige bilder der det ikke er nødvendig!
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har en løsning som fikser problemet på en veldig elegant måte: Unngå bruk av forstyrrende elementer som bevegelige bilder der det ikke er nødvendig!

Du har et godt poeng. Vi prøvde å være litt kreative ved å bruke lasteanimasjonen som et universalt symbol på "tregt nett". Det er selvfølgelig uheldig at det ikke vises korrekt over alt, og ikke noe vi hadde regnet med.

- Niklas

• Liker 7
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

artikkelbildet funker helt fint for meg, og jeg bruker Opera.

på mobilen i pc side modus er det eneste tingen at det er ett enkelt bilde hele tiden, som egentlig ikke er så stort problem i det hele tatt, og kan faktisk være en god ting, ikke vet jeg.

• Opprett ny...