Gå til innhold

Kamptråd - EM-kvalik 2014/15


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, Berisha har vel ikke spilt ving såvidt meg bekjent? Han har iaf stort sett spilt på midten i en offensiv rolle. Vi har altså virkelig et venstrevingproblem. Eller hang on, vi har da for pokker meg Mohammed Elyounoussi! HVOR I ALL VERDEN ER HAN I UTTAKET? Fikk ikke fulgt med på uttaket, det MÅ være en forklaring på det.

 

Når det gjelder King på kant så lider han av at han er rask og sterk. Da tenker alle trenere "hmm, han må da vitterlig fungere bra som ving", når han har uttalt hundre ganger at han ikke er ving og ikke har et SNEV av defensive fibre i seg. King er en spiss med visse avslutningsutfordringer. Fikser han det så kan han bli meget god.

 

EDIT:

Ser nå at Moi er tatt ut i U21-kampene. Jeg orker ikke lese meg opp, skal de spille noe kvaliker eller noe eller er det også bare treningskamper? Uansett føler jeg meg sikker på at han er i troppen til kvalikkampene, og da snakker vi! Han er jo faktisk meget, meget, meget god!

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Forslag til start 11 er:

 

                                                            Hansen

 

              Elabdellaoui       Nordtveit                     forren           Linnes
  

 

                                                             Tettey

 

              Schelbreid           Johansen                 Ødegaard                 King

 

                                              

                                                    Håvard Nielsen

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Synd ikke Dæhlie er med, ellers syntes jeg det ser ganske ok ut, håper vi går ut i en 4-2-3-1 eller noe sånt, vi har mye spennende på midtbanen med Ødegaard, Johansen, Tetty, Helland, Skjelbred og Henriksen. Også vil jeg påstå at Søderlund fortjener å starte nå. Forsvaret for så være...

Lenke til kommentar

Det er vel bare den ene kampen mot Asarbajan han er utestengt?

 

Tar han vel med mtp han kan bli aktuell senere. Men egentlig er jeg enig at det var litt unøvendig nå, det ligger jo an for å prøve andre spisser mot Sverige som er der han kunne spilt. Ville heller gitt Bjørn Maars Johnsen chansen kanskje. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...