Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor stopper utbygging av ADSL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy søren, der brast den fjerne drømmen om lav ping i spill, null tellerskritt og rask nedlasting :sad:

Og som salt på såret, så har begge nabokommunene tilgang til trådløst bredbånd fra INO, men ikke her :sad:

Siste håp nå er at Nextgentel er så snille at de spanderer litt av de pengene fra avtalen med IBM på å bygge ut ADSL her, men det er vel for mye å håpe :/

*Hint hint* Dersom det er noen fra NGT som leser dette. Dersom dere bygger ut adsl der jeg bor, så er det enormt bra PR, og jeg skal rose dere opp i skyene til alle jeg kjenner og kommer i kontakt med *Hint hint* :smile:

Lenke til kommentar

Ok folkens:

 

Alle som er HV folk her med AG3 hjemme...let's join forces and kick some ass!

 

La oss kidnappe Hermansen eller noen i familien hans, og kreve DSL linjer til alle i løsepenger.

 

La oss storme alle større Telehor lokaler i det ganske land og okkupere de.

 

Noen som er i militæret her som kan låne oss noen Leoparder o.l?

 

Vi lar oss ikke bli tråkka på av ***** TeleHOR lengre!!!!!!!!!

 

 

Puhh...litt av en utblåsning dette, men jeg er jævlig forbanna. Har venta på ADSL gud-vet-hvor-lenge, og nå kommer de med dette? Fytterakkern :evil:

 

Ok så er kanskje innlegget mitt usakelig så det holder...men det er sikkert noen som kunne fikset dette?

Lenke til kommentar

Det er kun en grunn til at Telehor stopper utbyggingen av ADSL, og det er at de tjener mer penger på at folk har modem.

Grådigheten er så stor at den tilslutt spiser opp seg selv, og dette håper jeg virkelig blir enden på en av de GRÅDIGSTE bedriftene jeg vet om, og dette gjelder ikke bare Norge, men hele verden.

 

HATER TELENOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DE STYGGE SVINA!!!!!!!!!!!!!!!!!! NED MED TELEHOR NED MED TELEHOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Her kommer lista:

 

1. I 1999 elller var det 2000 slår Hermansen ned og banker en ung NRK Reporter og kaller ham Dop vrak etterpå.

 

2. 2000 Telehor starter ADSL.

3. Til jul 2000 bittelitt lavere oppstarts avgift for ADSL.

4. 2001 Telehor legger på ADSL prisene.

5. Senere 2001 Stjelenor dobler oppstart pris på ISDN (der har de skyhøye telerskritt fra før av).

6. 2002 DE SVINA STOPPER UTBYGGINGEN AV ADSL.

 

Jeg skal personlig dra til oslo (Fornebu) og vandre RETT in på stygge gamle Hermansens kontor. (Jeg tar med meg TV2 og ALLE andre som blir med) og skjeller ham ut og ber ham få ræva i gir og bygge ut ADSL. I tilleg skal jeg fortelle ham at han må sette ned prisene OG at folk skal få den bandwithen man skal ha.

Med Stjelenor får du nemlig mye lavere bandwith en det som står SÅ SJEKK BANDWITH PÅ http://www.itavisen.no/speedometeret.html

hvis du har lavere bandwith en det Telehor sier du har kan du kreve penger eller rabatt av dem.

 

P.S. Det står i forbrukerloven.

 

Ta med hæren og storm Fornebu.

 

P.P.S. JEG HAR TISCALI WORLD ONLINE DET EIIIIIIIER.

 

 

_________________

Abit KT7A

AMD Athelton XP 1800+

512mb SDram

Aopen 52x CD-Rom

Lite-On 24x10x40 Cd-Brenner

Gainward GeForce2 MX 400 64 Mb 200Mhz @ 220

5857 3D Mark`s m/Detonator v27.42 and VIA 4in1 437v(a)

Xerox DocuPrint M760

Aashima Big To

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-02-21 00:00 ]

Lenke til kommentar

Jeg mener det at telenor er et dritt firma som ikke holder hva de lover. Jeg bor litt landlig til , dette burde ikke være noe stopper for at jeg skal kunne få ADSL. Jeg kommer til spamme den ***** suport telefonen dems helt til det blir ressultater ut av det. Så jeg håper det er flere som reagerer på denne måten her , stå på ring dem til de ikke gidder å svare. En ting er helt sikkert jeg SKAL ha ADSL. Den andre tingen som er så dumt er at det bare er telenor som har mulighet til å bygge ut sentralene, og ikke andre teleselskaper.Jeg håper telehor kommer til å ta seg i sammen gjøre det riktige, det var alt.

 

 

mvh Glenn Brekke aka Ahrain

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 17:03, CdBuRnR skrev:

tralala ... trur jeg skal gjøre noe stort ut at livet mitt og drepe tormod hermansen sakte og forsiktig med en sløv fiskekniv.. ja jeg mener det han fortjener det .. han og alle de andre udyrene.. de burde gasses ihjel .. herregud jeg blir så provosert at dere aner ikke..


1. De setter opp ISDN install til dobbel pris og månedspris


2. Nå gidder de ikke mer med ADSL , kanskje fordi de sugde og fordi andre isp'er leverte bedre og billigere tjenester ?


3. de hadde vel en 10,3 milliarder overskudd just.. javel .. ja telenor går det dårlig for .. hmm lurer på å det overskuddet kommer ifra.. selge kebab på hjørnet ?


4. Om de sier at folk må stå i kø og ville ha, hva med å opplyse om HVOR mange pr sentral som må melde interesse.. er lissom ingen problem å få haia folk bare telenor faktisk er VILLIG til å bygge ut ...



 

------------------

:lol:

Lenke til kommentar

Her burde den Norske stat (Som god kommuniststat) gå inn å presse Telenor til å bygge ut sentralen i indre huttiheito, slik at sønnen (den eine i bygda) til Fru Kari Laossmelkadagros ikke kjeder seg så mye at han flytter inn til de store farlige byene.

 

Gå sammen og få alle to/tre i byda di til å bestille ADSL, slik at dere kanskje får det i år 3202.

Lenke til kommentar

Tror nok Telenor er fullstendig klare over at dem irriterer mange isdn brukere som ønsker seg ADSL over alt i verden nå.

Men Telenor er statseid,så det sier seg jo selv at det er PENGER og atter PENGER dem er ute etter.

Bare tenk 1,- for en ussel sms melding.

Dem gikk ut med kontantkort med "gratise" sms meldinger på...helt til ungdom hadde tatt av helt med å sende sms meldinger,så tar dem seg betalt for det oxo da er man jo hekta på det.

Nå ser dem at det ikke er noen stor butikk i ADSL for dem,så da driter dem i å satse stort på det oxo.

Jeg mener at Norge ligger litt etter i alt som er av teknologi.Alt handler jo bare om og spare,spare og atter spare i det landet her.

Herregud Telenor..se og kom over ISDN stadiet.

Men det er vel det dem tjener mest penger på.

Jeg har bare en ting og si..ring meg og spør meg om jeg er villig til og betale for en download grense..og det vil bli en uhyggelig telefonsamtale.

Etter at kontrakten min er gått ut,så skal jeg aldri mer ha noe med Telenor og gjøre med hverken telefoni eller internett.

Må bare får legge til at jeg aldri har opplevd mere rør og dårlig kundeservice fra noen andre enn Telenor.

Sier bare en ting...er det rart det tørner for folk i det landet her :/

 

Mvh

Mio

Lenke til kommentar

Svært mange sinte sjeler her ja. Om Telenor vil bygge ut ADSL eller ikke er meg likegjyldig. De folka der er så inkompetente og lager så dårlige løsninger at det er antakelig best for alle at de gir seg og lar andre ta seg av det der i stedet.

 

Det som gjør meg forbanna er at Telenor (alias stjelenor, telehor .....) kjører en ***** kampanje før jul for å få flest mulig ADSL "kunder" for så å sette opp prisen - og videre la være å tilby tjenesten til de som det ikke er så veldig atraktivt å bygge ut for.

 

Hva i **** skal de reklamere sånn for når de ikke kan følge det opp. Slik jeg ser det er de forpliktet til å følge opp de avtalene de har med kundene sine. Aldri har de tatt noe forbehold om at de fleste ikke vil kunne få tjenesten.

 

Jeg tror - eller er egentlig ganske sikker på - at det kun er et sleipt triks for å hale ut tiden og samtidig hindre kundene i å kjøpe fra andre leverandører fordi Telenor ikke kan levere varene.

 

SKAMMELIG!!! UMORALSK!!! og RÅTTENT GJORT!!!!

Lenke til kommentar

"Det var en gang" et firma som het Enitel. De kunne ha blitt en real konkurent til TeleNorOgNed.. men.. huuu... gidder ikke irritere meg lengre.. det er jo så mye dritt dær ute i verden. Tror jeg slutter med både internett og telefon - går heller tilbake til postverket.

Lenke til kommentar

jaja...at det går ann!

men jeg smiler og ler og roper: jeg skulle f a e n ikke ha ADSL fra telenor i det hele tatt, men brenn, brenn i helvette j æ v l a møkka mann!

 

:grin: :grin: :grin:

 

_________________

Watch your right watch your left watch the right watch the center AND WATCH YOUR BACK!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Arntfinn på 2002-02-21 00:09 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...