Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor stopper utbygging av ADSL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAARGGGHHHH :evil: :evil: :evil:

 

Burde ha visst det...nå har jeg venta på ADSL i over ett år...OG NÅ SKAL DE FOKKINGS SLUTTE Å BYGGE UT?

 

Noen som vil starte en terroristgruppe som kjemper mot Telenor?

 

eks til slagord: "Knus telemonsteret" "Bekjemp telenazistene" osv....tenk å ha storma inn på Fornebu og lagd litt liv...hehehe

_________________

"Look, you stupid bastard, you've got no arms left!"

telenarr.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: Lakesis på 2002-02-20 15:29 ]

Lenke til kommentar

tralala ... trur jeg skal gjøre noe stort ut at livet mitt og drepe tormod hermansen sakte og forsiktig med en sløv fiskekniv.. ja jeg mener det han fortjener det .. han og alle de andre udyrene.. de burde gasses ihjel .. herregud jeg blir så provosert at dere aner ikke..

 

1. De setter opp ISDN install til dobbel pris og månedspris

 

2. Nå gidder de ikke mer med ADSL , kanskje fordi de sugde og fordi andre isp'er leverte bedre og billigere tjenester ?

 

3. de hadde vel en 10,3 milliarder overskudd just.. javel .. ja telenor går det dårlig for .. hmm lurer på å det overskuddet kommer ifra.. selge kebab på hjørnet ?

 

4. Om de sier at folk må stå i kø og ville ha, hva med å opplyse om HVOR mange pr sentral som må melde interesse.. er lissom ingen problem å få haia folk bare telenor faktisk er VILLIG til å bygge ut ...

Lenke til kommentar

Nydelig Tormod!!!!!

 

Min kommune har venta (på brutte løfter) i noen mnd nå (de somler i nabo kommunen) og nå er det stopp?

 

Nå må jeg få skifta fra Telenor på fast og mobil nett - jeg orker ikke å tenke på at jeg gir penger til ett sånt makkverk av et firma.

 

Grattis Tormod... fler fornøyde kunder!

Lenke til kommentar

ARG##¤/&(/%(/)(&(&¤/%¤ *****!"¤#"¤/¤&(%&(UI

Jeg er en av de som venter på bredbånd til sommeren... De gjør det bare for at folk skal bruke ISDN og vanlig analog, da tjener de mer på det.

MEN det KNUSER folks drømmer om bredbånd&%¤&%¤"W&¤#¤%&/%¤/¤&%%(%&(/&(/(¤&/&¤/&/¤%&¤#/¤&/&¤/¤& TERROR ANGREP MOT TELENOR!!!!!!

:sad: !!!

Lenke til kommentar

Joda... Der forsvant restene av mitt mikroskopiske håp om ADSL! Hvorfor kan de ikke bygge ut til alle slik at alle som vil har muligheten til å skaffe seg ADSL? Slik det er nå så er det NULL mulighet til at der jeg bor kan få ADSL i løpet av de neste 10 årene! Det bor ganske enkelt ikke nok folk her! Så jeg må vel slite videre med min gode gamle ISDN linje da... Og fortsette å betale rådyre tellerskritt!

Lenke til kommentar

Finnes det ingen andre aktører der dere bor?

Ikke det jeg synes det ikke er latterlig av Telenor å holde på på denne måten. Men her på vestlandet er det endel som har tibud både fra UPC, NextGeentel Og BKK (Bergen Kommunale Kraftverk). Sistnevnte leverer forresten 10MB for 415kr mnd. Håper på å få dette i løpet av ikke så altfor lang tid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...