Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er utålmodig; men nå er klokka 00:02! På tide å få ut fingeren, Apple Store! 

Sitter og venter selv. Er vell 01.00

01.00? Noen bilder? Mente jeg leste 00.01  :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er faktisk noen som skal kjøpe fra Apple.no. Trodde alle kjøpte via telenor, netcom etc.

Selvfølgelig, binder meg ikke frivillig til det søppelet der - selv om man sparer noen kroner. 

• Liker 1
Skrevet

Haha skjønner den! Men tar jo så lang tid før man faktisk får telefonen fra apple.no. Skal bestille og se hvor lang tid det tar, for også avbestille om det tar veldig lang tid.

Skrevet

Haha skjønner den! Men tar jo så lang tid før man faktisk får telefonen fra apple.no. Skal bestille og se hvor lang tid det tar, for også avbestille om det tar veldig lang tid.

I og med virker som det er flere tilgjengelige telefoner i år på verdensbasis, kan det være det ikke tar alt for lang tid. Det er lov å håpe.

Skrevet (endret)

Hvis det ikke kommer i natt. Når åpner det på morningen?

Edit: iPhone 5s kom i salg på Apple.no kl 01.00. Så håpet lever.

Endret av winmedi
Skrevet

Bladde meg tilbake til 26. sept 2014, ser ut som folk fikk bestilt rundt 01. Lov å håpe.. 

Nå har jeg lagt til auto refresh i Chrome i frykt for å ødelegge F5 knappen. 

Skrevet

Hvis det ikke kommer i natt. Når åpner det på morningen?

Edit: iPhone 5s kom i salg på Apple.no kl 01.00. Så håpet lever.

Mener Eplehuset skal holde åpent 08.00. 

Vurderer å stikke der i morgen, da jeg bor i nærheten. Noe sier meg det ikke vil være mange mennesker der, men jeg kan jo ta feil.. 

Skrevet (endret)

Ja, Eplehuset er åpent i morgen fra klokken 08.00. Tenkte på det samme, men det er sikkert så mye kø. Hvordan er garanti/reklamasjon hos Eplehuset egentlig? Er de greie å ha med å gjøre?

Endret av winmedi
Skrevet

Glad jeg fikk bestillingslinken fra telenor igår. Bestilte iphone 6s plus 64 gb silver med svart skinnetui og beskyttelsesfilm :) men det står at etiiet og filmen passet 6s/6s plus? Da velger vel operatørene som pakker en film som passer så jeg plutselig ikke får 6s film til mi plus? :s

Skrevet

6s 16 altså? Skal ha 6s + 64 her, dumt de har så få av de.

Nei, skal ha iPhone 6s 64GB, men de har bare 16 av den i butikken imorgen!

Hvis ikke er det kanskje flere butikker du kan gå i? :) Alltid en eller annen butikk som har noen. Virker ikke som supply er begrenset i forhold til tidligere år. Da har det vært knepent.

Skrevet

6s 16 altså? Skal ha 6s + 64 her, dumt de har så få av de.

Nei, skal ha iPhone 6s 64GB, men de har bare 16 av den i butikken imorgen!

Hvis ikke er det kanskje flere butikker du kan gå i? :) Alltid en eller annen butikk som har noen. Virker ikke som supply er begrenset i forhold til tidligere år. Da har det vært knepent.

Problemet er at mange av oss ikke ønsker å bindingstid, da blir det verre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...