Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å eject minnekortet i natt og se om det forandrer seg da, dersom du har et minnekort.

Tok ut sd kort. Restartet tlf og lot den ligge 1 time uten sd kort. Gikk ned bare 1%. Med sd kort kort gikk ned ca 4 i timen.

Er det noen andre som har dette problemet?

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

 

Prøv å eject minnekortet i natt og se om det forandrer seg da, dersom du har et minnekort.

Tok ut sd kort. Restartet tlf og lot den ligge 1 time uten sd kort. Gikk ned bare 1%. Med sd kort kort gikk ned ca 4 i timen.

Er det noen andre som har dette problemet?

Hvordan vet du at det ikke var restarten som gjorde forbedringen. Eller tiden mtp sync profiler m.m
Lenke til kommentar

 

 

Prøv å eject minnekortet i natt og se om det forandrer seg da, dersom du har et minnekort.

Tok ut sd kort. Restartet tlf og lot den ligge 1 time uten sd kort. Gikk ned bare 1%. Med sd kort kort gikk ned ca 4 i timen.

Er det noen andre som har dette problemet?

Hvordan vet du at det ikke var restarten som gjorde forbedringen. Eller tiden mtp sync profiler m.m
Det vet jeg ikke. Men jeg fant et korrupt bilde i galleriet nå. Har nå slettet det så får vi se om det hjalp
Lenke til kommentar

Ok, jeg har en liten åpenbaring her. Dette er første telefonen jeg har vært virkelig redd for å bruke. Har hatt mange toppmodeller før, men aldri hatt noe form for beskyttelse på dem før jeg fikk en glassbeskytter på S5-en min. Sitter her og tør omtrent ikke bruke Noten før jeg har fått noe over skjermen, fordi jeg er livredd for at den skal få riper eller noe lignende (takler ikke riper. Ugh). Så jeg har fortsatt simkortet i S5en min.. Butikken min greier dessverre ikke å oppdrive noe form for glassbeskyttere til Note 4 med det første, så jeg lurer på om noen har en å anbefale? Helst ikke så dyr og gjerne fra en norsk nettbutikk med kjapp levering (orker ikke vente på noe fra Kina som tar tre uker å få hit). Er ikke interessert i noen deksler/lommebøker utover det, da jeg syntes de bygger for mye ut.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Da har jeg jammen fått meg ny lekekamerat jeg også gitt... Har lest en del sider i denne tråden, men om det er noe jeg har gått glipp av så beklager jeg om jeg spør på nytt...

 

Hadde egentlig tenkt å kjøpe en hvit en, men de hadde bare sorte igjen på elkjøp så valget ble enkelt.

 

Og den var jo faktisk veldig fin i sort også da :)

 

Får bruke min gamle s4 som reservetelefon da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi overlever om du spør på nytt, Akasha ;) . Gratulerer med nytelefon!

 

Btw: S Note og smart select er trumfkortet når det kommer til ønskeliste. Klipp og lim og noter og BAM! send ut PDF med linker og bilder og diverse kos på epost til brødre og søstre og det som måtte være.

 

Stort.

 

Noen tips ift MHL-adaptere og USB-OTG kabler? USBOTG fant jeg bare på ebay, er det noen plass å oppdrive her til lands?

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at lysstyrken på skjermen stilles automatisk selv med auto deaktivert? Lastet akkurat ned en del applikasjoner gjennom Google sin backup-funksjon og under installasjonen av en app ble skjermen merkbart mørkere. La også merke til at øverste del av brightness-slideren ikke utgjorde noe forskjell i det hele tatt. Rebootet og slideren så ut til å fungere. Satt telefonen på maks. Tenker ikke mer over det før jeg sitter og ser på Facebook-feeden min og skjermen plutselig blir merkbart lysere - trolig tilbake til det den var et par minutter før. Har ingen strømbesparing på og ingen apps som kan relatere til lysstyrke. :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...