Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

For de som gikk fra 3 til 4'en.

 

Er det virkelig værdt det? :hmm::)

 

Sliter med å se noen gode grunner til å parkere 3en enda..

 

Så er jeg litt keen på den nye Nexus 6, først og fremst fordi den har ren Android.

Jeg syntes det. Det kommer sikkert litt an på økonomien og såklart.

 

Nexus 6 syntes jeg skuffet. Skjermen og batteritiden er visstnok en del dårligere. Samt såklart mangel på funksjoner note 4 har ift multitasking og pennen.

 

Man får stock android, men på en phablet syntes jeg ikke det gjør seg spesielt pga disse manglende funksjonene.

 

Det er meg da.

 

Fra note 3 syntes jeg det var verdt det selv, som sagt. Det jeg savnet mest min tid uten note 4 mens den var på reparasjon var å kunne minimere apps til windowed mode enkelt. Når jeg ser en lang YouTubevideo og vil sjekke facebook eller forum eller noe samtidig, er det nice å ha. Veldig nice.. Ellers er fast charging, skjermen, pennen, følelsen av telefonen i seg selv, osv en solid oppgradering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan fint se alt og det er brukbart men det blir så utrolig lite dynamikk ut av det og mister hele ideen med så fet skjerm. Min iPhone 6 ved siden stråler på auto ved siden av.

 

Tar jeg av auto og setter på halv så blir det sinnsykt bra. Bare litt mot sin funksjon hvis jeg må slå av og på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...