Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djuice solgte meg telefonen med et telenorabb.. litt skrudd det da, men bestemte meg for å prøve et større abb, da det sikkert blir litt mer data med denne nye saken det første året.. Får også testa om det er bedre med telenor sin dekning her oppe enn Onecall, selv om jeg tviler.. Men uansett, venter i spenning på mail om at den er kommet i posten..

 

Hæ? Djuice solgte deg en telefon med et telenor-abonnement? Høres helt skrudd ut. Wut.

Lenke til kommentar

Syntes ikke telenor er så ille I prisen, medium + abonnement holder lenge for meg, å jeg kjøper ny mobil med binding til en god pris hvert 1-1,5 år, knakende god kundeservice har de også.

Har selv brukt tele2,onecall, og Netcom, likevell har jeg alltid havnet tilbake til telenor.

Men ikke begynn å snakk om internettet (pc) deres! Fysjameg.

Lenke til kommentar

 

Djuice solgte meg telefonen med et telenorabb.. litt skrudd det da, men bestemte meg for å prøve et større abb, da det sikkert blir litt mer data med denne nye saken det første året.. Får også testa om det er bedre med telenor sin dekning her oppe enn Onecall, selv om jeg tviler.. Men uansett, venter i spenning på mail om at den er kommet i posten..

 

Hæ? Djuice solgte deg en telefon med et telenor-abonnement? Høres helt skrudd ut. Wut.

 

Hva er så skrudd med det, egentlig? For en djuice-ansatt(aka telenor-ansatt) registerer de djuice og telenor abb. i samme program, den eneste forskjellen på de 2 selskapene er logoen og prisene.

 

For en kunde kan jeg derimot skjønne at det er villedende.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ja han sa plutselig at det da faktisk ble billigere med et telenor abb, siden jeg skulle ha telefon, og ikke skulle ha mer enn 4 gig i mnd.. Hastighetene her er så lave at det uansett er begrenset hva jeg kan surfe på uten wifi, men at han plutselig skiftet over til telenor var oppsiktsvekkende, jeg spurte: "kan du selge meg det her og nå da?" og han svarte ja, ble litt målløs da egentlig, men what ever, jeg skal ha ;)

Lenke til kommentar

Hva er så skrudd med det, egentlig? For en djuice-ansatt registerer de djuice og telenor abb. i samme program, den eneste forskjellen på de 2 selskapene er logoen og prisene.

 

djuice har alltid, når jeg har vært i kontakt med dem/kurs, vært veldig klar på at de er et eget merke, de har egne kunder, de målretter seg mot egne grupper, prøver å ta kundene Telenor ikke klarer å få, etc. Trodde de prøvde å "skille" seg litt mer enn det, men nei, når jeg tenker meg om er det vel i grunn ikke så rart.

 

Men at djuice snart skal avvikles vil jeg fortsatt ha noen kilder på. Slai? Speak up!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra djuice med binding.

 

Large abb for 299 per mnd, 5gb data. I tillegg får du +2 GB data og 40mbps uten ekstra kostnad i 6 mnd.

Dette er delbetaling av tlf over 12 mnd.

Da er telefonen 5099,- totalt, hvor 899 betales med en gang, og resten over de 12 månedene.

Dette passet meg fint da jeg hadde Large fra før.

 

Satser på den ligger hjemme når jeg er tilbake i kveld. Det gledes!

 

Hvordan fikk du den så billig? :huh:

Lenke til kommentar

Marinius:

 

Prisen jeg fikk var totalt første år 8187,-

Regner med Slai mente det var for bare telefonen, og at abb kommer i tillegg..

Altså totalt kommer han på 8687,- Eller?

 

Jepp. Det er sånn vi i butikk regner ut totalpris for TELEFON i seg selv. Prisen du betaler der og da (899 i hans tilfelle) + bindingstillegget på abonnementet (350 kr (*12=4200) = 5099. Abonnementet på 299 kommer selvfølgelig i tillegg, akkurat som du skulle kjøpt telefonen til ordinærpris (6499 + 299*12). Han sparer totalt 1400 kr.

Lenke til kommentar

Høres rett ut. 299 i 12 mnd for abb, 649 med nedbetaling av tlf inkludert, 899 direkte pris for tlf.

 

Klatten: fyren på Telenorbutikken sa de var på vei til å avvikle merket. Men det kan være piss for å selge meg note 4 med deres abb, etter jeg spurte om de førte djuice.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres rett ut. 299 i 12 mnd for abb, 649 med nedbetaling av tlf inkludert, 899 direkte pris for tlf.

 

Klatten: fyren på Telenorbutikken sa de var på vei til å avvikle merket. Men det kan være piss for å selge meg note 4 med deres abb, etter jeg spurte om de førte djuice.

 

Var på kurs med djuice senest forrige onsdag og de har nettopp lansert en rekke nye reklamer på TV og var gira på salg i juletider, så det høres ikke riktig ut fra mitt perspektiv. Dog har jeg ingenting med Telenor/djuice å gjøre utover det at jeg forhandler tjenestene deres, så det kan jo være. djucie har et ganske sterkt ståsted i markedet per dags dato, så jeg ville egentlig ikke trodd det var noe hold i det han sa.

Lenke til kommentar

Her i Asia ligger note 4 på ca 5000 kr, var og så på den i dag men ble skuffet over plastikk følelsen jeg fikk.

Glippen mellom skjerm og chassiet så jeg nesten ikke engang så det er bare å glemme.

5000 er heller ikke så ille med tanke på kameraet og s pen.

 

Plastikkfølelse? Ramme i metall og imitert lær på på bakdekselet som faktisk føles overraskende bra? Du er vel omtrent den eneste.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...