Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Bør merkes at jeg ikke har HT aktivert for den klokken. Prøvde å aktivere HT i går, for jeg skulle kjøre litt 3dmark 2011, men måtte oppover et stykke før det ble relativt stabilt.

 

En annen litt rar ting: Bygde en pc til en kammerat i går. Overklokka den helt lik min maskin, vi har identiske delere, men min CPU, i følge CPU-Z bruker 200 Watt på load, mens han sin CPU bruker bare 160 Watt. Er dette bare sensor tull?

 

Annen ting, fikk 10700 på 3dmark, med GTX 680, som var litt overklokka. Er det så høyt den burde være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er redd for at jeg har nådd maks av hva min cpu vil gi. Er ikke noe problem med temp og jeg har gitt den så mye volt den vil ha(den var krevende på det). Den lar seg ikke gå høyere.

 

Jeg har startet den med 54x, men da blir maskinen ustabil så fort jeg justerer bussen Samme når jeg starter den på 53x

52x var eneste måten jeg fikk den over 5400

 

men men. Her er det.

 

5426.png

Lenke til kommentar

Får vel kaste inn her også.

 

Sliter med å få den stabil med multi på mer enn 53 :(

 

3dmark8.png

 

5,4på vann? antar det der er bare for benchmark, men hva bruker du til 24/7 og hvor høy spenning?

Kun vann ja. Har ikke startet med noe mer enda.

24/7 har jeg den på 5000. med spenning på 1.45, men den står å går 24/7, så jeg har på epu og alt annet av strømsparing, så den slapper stort sett av på 1600 og under 1 volt

Endret av karsal
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...