Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører min 2.6c på 3.35 prime95 stabilt, da med vcore på 1.6 og en load temp på 53 med høy rom temp og 48 med litt lavere romtemp. Ramen jeg har kjører jeg på 2.8v @ 5:4 og 2-6-3-3.

Hovedkortet er et særdeles villig IC7 som jeg er godt fornøyd med.

Kan kjøre ca 265 fsb når jeg bencher.

 

Kjøler med en Thermalright SP-94 men det har vært litt kluss med kjølinga pga dårlig kjølepasta ikke fått rensa ordentlig, så når jeg får igjen på forsikringa for en ps2 skal jeg kjøpe isopropanol og artic silver 5 *grin*

Kanskje jeg skal ta med en tornado og? Nei, jeg vil helst sove og:D

Skal bli morro når jeg får nye ramen min.

Lenke til kommentar
P4 2,6 Ghz @ 3,41 Ghz (mer, mer...! *grin* )

 

Har sucky noname ram og asus HK.

Tenker på å kjøpe geil golden dragon 3200 2x 512 Mb :yes:

Kjøp heller PC4000 eller PC4200 ram fra geil! da kommer du lenger i klokkingen! :yes:

 

Kjøp disse eller disse de vil gjøre susen til så godt kjøling som du har! ikke finn på å kjøp PC3200 ram når du skal klokke mye med den CPUen!

Lenke til kommentar

gef: Det hoved kortet du har Abit BH7. er et fint kort. klarte å kjøre 740mhz på bussen, men hvis du skal klokke det mere må man roe timingene på minne mye, eller ha gromme ram brikker. Men en ting pass på feste ørene på NB chipen. Hele ribba løsna på min, den landa på ram kjølern på grafikk kortet mitt, bare flaks at det gikk bra. :yes:

Lenke til kommentar
P4 2,6 Ghz @ 3,41 Ghz (mer, mer...! *grin* )

 

Har sucky noname ram og asus HK.

Tenker på å kjøpe geil golden dragon 3200 2x 512 Mb :yes:

Kjøp heller PC4000 eller PC4200 ram fra geil! da kommer du lenger i klokkingen! :yes:

 

Kjøp disse eller disse de vil gjøre susen til så godt kjøling som du har! ikke finn på å kjøp PC3200 ram når du skal klokke mye med den CPUen!

Desverre tror jeg ikke at HK takler mer enn 400Mhz RAM. :gretten:

Men er ikke sikker. Det står på boksen til HK: 400Mhz double DDR ram slots

 

Men jeg har sinnsykt lyst på den rammen :yes:

 

Noen som har samme HK?

Lenke til kommentar
har en P4 2,4 som kjører 3,5 og en 3,0 som kjører 3,82, så får jeg en 3,2 på torsdag, når jeg 4,0 :wow:

Får da håpe du klarer det! Skal du ikke over standard vcore på den heller? Hvilken vcore har du på 2.4'en?

Som sagt tidligere så kjører jeg kun på std volt, mulig jeg kjøper en cpu til å overvolte. :cool:

Lenke til kommentar
Desverre tror jeg ikke at HK takler mer enn 400Mhz RAM. :gretten:

Men er ikke sikker. Det står på boksen til HK: 400Mhz double DDR ram slots

 

Men jeg har sinnsykt lyst på den rammen :yes:

Det betyr at hovedkortet offisielt støtter pc3200 ram.. men at ved overklokking så kan du få bruk for pc4000 eller 4200 ram.. skal du ikke klokke så er pc3200 bra nok, men skal du klokke langt så er pc4000 eller4200 en nødvendighet..

 

Så det er bare å kjøpe ;)

Lenke til kommentar
har en P4 2,4 som kjører 3,5 og en 3,0 som kjører 3,82, så får jeg en 3,2 på torsdag, når jeg 4,0 :wow:

Får da håpe du klarer det! Skal du ikke over standard vcore på den heller? Hvilken vcore har du på 2.4'en?

Som sagt tidligere så kjører jeg kun på std volt, mulig jeg kjøper en cpu til å overvolte. :cool:

std volt?! PEEENE chips du har da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...