Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om ett overclocka 980 kan sammenlignes med ett stock 980 TI.

780`n var vel ikke langt unna 780Ti når du klokka det

980 sli overklokket til ca 1550/2000Mhz scorer litt bedre enn titan x sli stock, men... tx har 3x vram`en, og overklokket like bra som 980 osv gjør. Så den drar jo lett ifra 980 på høyere hastigheter  :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hei Christian , ja det er klart , overklokka Titan X vil slå 980 :)

 

Fant denne siden , http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/nvidia-geforce-gtx-980-ti/9.html

980Ti = 84fps

MSI gaming 980 = 75fps

 

Med litt ekstra klokking på 980 tror jeg det fint nærmer seg ett stock 980Ti... hmm

 

 

Lurer på om ett overclocka 980 kan sammenlignes med ett stock 980 TI.

780`n var vel ikke langt unna 780Ti når du klokka det

980 sli overklokket til ca 1550/2000Mhz scorer litt bedre enn titan x sli stock, men... tx har 3x vram`en, og overklokket like bra som 980 osv gjør. Så den drar jo lett ifra 980 på høyere hastigheter  :)

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Her er mitt resultat om noen lurer:)

 

http://www.3dmark.com/fs/4244557

Custom bios? :)

Selvfølgelig. :)

 

Jeg bare argumenter fordi det gjør mindre vondt at nye kort kommer når jeg kan si med fakta at gml overklokket er bedre enn nye stock^^ :tease::tease:

Kjører du physix på gpu eller CPU? :)

 

Har ikke turt og prøve meg på custom bios enda, men får vannkjøling i løpet av uka så da må jeg vel nesten prøve.

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Da blir det nytt skjermkort på meg også!

EVGA 980ti kommer på lager 17 juni, en dag etter Fury X er lansert så det passer meget bra tilfelle amd kommer med et kongekort :ph34r:

 

Jeg har akkurat solgt unna 980'ene, så nå blir det spennende ja. 980 ti virker lovende, men vi får se da :) 

Lenke til kommentar

 

Da blir det nytt skjermkort på meg også!

EVGA 980ti kommer på lager 17 juni, en dag etter Fury X er lansert så det passer meget bra tilfelle amd kommer med et kongekort :ph34r:

 

Jeg har akkurat solgt unna 980'ene, så nå blir det spennende ja. 980 ti virker lovende, men vi får se da :)

 

 

Solgte du på finn? evt. hvor, og hvor mye fikk du for dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...