Gå til innhold

Ps4 innloggingsfrys. Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSN er blitt utsatt for DDOS angrep, derfor går det ikke an å logge in.

 

Det at du ikke engang kan bruke konsollen når PSN er nede er bare latterlig. Det er umulig å komme seg inn, skjermen forblir blå (standard PSN bakgrunn). Automatisk innlogging er på.

 

Skjønner heller ikke hvorfor det er PSN som blir angrepet, når all logikk tilsier at Xbox Live skulle vært nede hver uke etter den katastrofale lanseringen deres. PSN er noe dritt.

Lenke til kommentar

PSN er blitt utsatt for DDOS angrep, derfor går det ikke an å logge in.

 

Det at du ikke engang kan bruke konsollen når PSN er nede er bare latterlig. Det er umulig å komme seg inn, skjermen forblir blå (standard PSN bakgrunn). Automatisk innlogging er på.

 

Skjønner heller ikke hvorfor det er PSN som blir angrepet, når all logikk tilsier at Xbox Live skulle vært nede hver uke etter den katastrofale lanseringen deres. PSN er noe dritt.

 

Kommer rett inn jeg ... trenger ikke PSN for å bruke PS4.

Lenke til kommentar

Det var enda bra at jeg kom over denne tråden. Trodde det var min PS4 som hadde en feil. Byttet passord og alt for å prøve å komme inn på psn, uten hell. Du kan jo være sikker på at det ikke ligger noen driftsmeldinger på siden til Sony heller.... Har brukt hele natta på å laste ned Last Of Us Remastered for ps4. Nedlastinga er jo selvsagt avbrutt. Håper det ikke tar hele dagen for å løse problemet :wallbash:

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner heller ikke hvorfor det er PSN som blir angrepet, når all logikk tilsier at Xbox Live skulle vært nede hver uke etter den katastrofale lanseringen deres. PSN er noe dritt.

 

Et slik angrep er vel om å gjøre slik at det rammer flest mulig. Å med så mange solgte enheter som psn har i forhold til xbox one, så er det liten tvil om hva som er grunnen!

Du kan ta det helt med ro.... xbox opplevde til stadighet angrep som gjorde det umulig å logge inn eller få spilt diverse spill.

Vet ikke hvor magne ganger microsoft kalte det angrep, de gikk vel heller oftere ut å sa det var nedetid og de jobbet med å løse problemet!

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner heller ikke hvorfor det er PSN som blir angrepet, når all logikk tilsier at Xbox Live skulle vært nede hver uke etter den katastrofale lanseringen deres. PSN er noe dritt.

 

Et slik angrep er vel om å gjøre slik at det rammer flest mulig. Å med så mange solgte enheter som psn har i forhold til xbox one, så er det liten tvil om hva som er grunnen!

Du kan ta det helt med ro.... xbox opplevde til stadighet angrep som gjorde det umulig å logge inn eller få spilt diverse spill.

Vet ikke hvor magne ganger microsoft kalte det angrep, de gikk vel heller oftere ut å sa det var nedetid og de jobbet med å løse problemet!

 

Svaret ditt gir ingen mening.

 

Hele internett var forbanna på MS pga DRM-greiene i begynnelsen, så Xbox Live burde hatt mye mer nedetid enn det de har hatt. Om de hadde hatt et like skjørt nettverk som Sony så hadde de mest sannsynlig vært nede flere ganger i uka pga DDOS.

 

MS blir sikkert angrepet flere ganger, men tydeligvis takler de det mye bedre. På tide å oppgradere nettverket for en gangs skyld.

 

Ser også at de har 7 timers planlagt nedetid i morgen. Og dette betaler vi for.

Lenke til kommentar

PSN er blitt utsatt for DDOS angrep, derfor går det ikke an å logge in.

 

Det at du ikke engang kan bruke konsollen når PSN er nede er bare latterlig. Det er umulig å komme seg inn, skjermen forblir blå (standard PSN bakgrunn). Automatisk innlogging er på.

PSN er noe dritt.

Man kan da bruke konsollen selvom Sony har blitt DDos angrepet av The Loser Squad. Spilt på PS4 i hele dag, offline såklart. Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

PSN er blitt utsatt for DDOS angrep, derfor går det ikke an å logge in.

 

Det at du ikke engang kan bruke konsollen når PSN er nede er bare latterlig. Det er umulig å komme seg inn, skjermen forblir blå (standard PSN bakgrunn). Automatisk innlogging er på.

PSN er noe dritt.

Man kan da bruke konsollen selvom Sony har blitt DDos angrepet av The Loser Squad. Spilt på PS4 i hele dag, offline såklart.

 

Ikke med mindre du logger ut av internett (trekk ut ethernet kabel eller slår av wifi).

 

Digitale spill funker heller ikke for veldig mange, blant annet på Neogaf. Lisensen må sjekkes online eller noe.

 

Det at de enda ikke har fiksa problemet er latterlig. Altfor dårlig.

Lenke til kommentar

 

 

 

PSN er noe dritt.

Man kan da bruke konsollen selvom Sony har blitt DDos angrepet av The Loser Squad. Spilt på PS4 i hele dag, offline såklart.

Det at de enda ikke har fiksa problemet er latterlig. Altfor dårlig.
Jeg er online på PSN. Er nok på vei opp snart for alle vil jeg tro.

Skal du ha bevis?

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

 

 

PSN er blitt utsatt for DDOS angrep, derfor går det ikke an å logge in.

 

Det at du ikke engang kan bruke konsollen når PSN er nede er bare latterlig. Det er umulig å komme seg inn, skjermen forblir blå (standard PSN bakgrunn). Automatisk innlogging er på.

PSN er noe dritt.

Man kan da bruke konsollen selvom Sony har blitt DDos angrepet av The Loser Squad. Spilt på PS4 i hele dag, offline såklart.

 

Ikke med mindre du logger ut av internett (trekk ut ethernet kabel eller slår av wifi).

 

Digitale spill funker heller ikke for veldig mange, blant annet på Neogaf. Lisensen må sjekkes online eller noe.

 

Det at de enda ikke har fiksa problemet er latterlig. Altfor dårlig.

 

 

Har spilt i hele dag, både digitale spill og disk baserte spill... Og jeg ha ikke logget meg av internett / slått av wifi. Kost meg med Netflix på Ps4 også.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...