Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

LaStrada:

 

Høytalere så nære boksen?

 

I høytalerene er det jo en sterk magnet, og i boksen er det jo vanligvis en harddisk eller flere... harddisker liker da ikke magneter ? :dontgetit:

Har ikke merka noe til noen feil, men har tenkt å flytte pcen lengre unna, men må bare finne fram usb-skjøteledningene mine slik at jeg får lengre mus og keyboard-kabler.

 

Og ja, det finnes magneter inni harddisken.. :) Men skal se om jeg får flytta pcen lengre inn i hjørnet snart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeje, siden så mange har lagt ut bilder av nerdebula si så får vel jeg også legge ut noen bilder :p

 

Her er et bilde av plassen hvor jeg tilbringer altfor mye tid:

 

- Bilde 1

 

MmMmM, den deilige senga mi:

 

- Bilde 2

 

Liverpool 4 evah ! På toppen av hylla ser dere Warhammer samlinga mi:

 

- Bilde 3

 

Mer er det ikke å si om dette bilde:

 

- Bilde 4

 

Ahhh ... :

 

- Bilde 5

 

Beklager hvis bildene var litt store ... men men :roll:

 

Håper dere likte rommet mitt :D

Lim musmatte og kamera gitt :w00t:

Lenke til kommentar
Onkel Kompost: LCD skjermene er nok skarpere enn Plasma skjermene men når man kommer litt unna en Plasma skjerm gir denne også sylskarpe bilder,i hvertfall min. :thumbup: Gir i hvertfall myyyyyye bedre bilder en bakprojeksjons tv`r.. :ohmy::D Sofaen og stolen er da mye nyere enn 50 tallet,prøv heller sent 90 tallet. :whistle::)

Ok, det kan hende at LCD er bedre enn Plasma, men de jeg har sett i butikkvinduene her i Narvik ser mye blassere ut enn Plasmaskjermene...

 

Når det gjelder møblement så kan det godt hende at det du har i sent 90-tallet, men det ga meg en herlig 50-talls gefûhlen...

Lenke til kommentar

Her er da den mest brukte delen av rommet mitt:

 

Nerdebula mi *klikk*

 

Det dere ser her er da den nye skjermen min:

Samsung SyncMaster 710N 17"LCD

Pc'n min med følgende specs: ASUS A7N8X-X, AMD Athlon XP 2500+ Barton, 512MB DDR Ram, 330GB HD(250 av dem ligger ved siden av kabinettet, med webcam oppå), GeForce FX 5600XT 128MB.

 

Så laptopen min: Fujitsu Amilo D8820 :) Med to ødelagte knapper :( Ctrl og Win knappen :no:

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig kommet til Norge og fått instalert meg, så da er det vel på tide med en liten update? :thumbup:

 

 

Bula tatt fra venstre side

 

Rett imot

 

Pc bilde 1 uten blitz, ble litt uklart desverre..

 

Pc bilde 2 med blitz..

 

Det som er nytt siden sist, er rommet i seg sjæl, skjermen (samsung 193T), Stereoanlegget + div. hardware i maskina og ikke MINST internett på rommet!!! :D

Lenke til kommentar
2 ting...er ikke tv liiiit nærme for å få noe særlig pent bildet va det? numero dos(hehe..get it...dos :D)Er det helt trykt`? ser ut som et lite puff er alt som skal til før den greia faller ned fra høytaleren...! :ermm:

Hva mener du med dårlig bilde? fra tv?

 

Nja, det har nu stått sånn i over 1 uke, så regner det går bra. Skjermen er jo framtung.. :)

Lenke til kommentar

Her er et par bilder. Først pcen min.

PC.jpg

På pulten og oppå kassen kan hodetelefonene og sjefs objektivet mitt sees. (bildene ble tatt med Canon 17-40mm f/4L USM)

Beyerdynamic DT880 hodetelefoner.

Canon 70-200mm f/2.8L IS USM objektiv.

Her er tv og stereo.

TV.jpg

Her er hobbyrommet mitt.

RC.jpg

1:5 skala bensin. FG Competition hvis noen har peiling. :)

Lenke til kommentar
Her er hobbyrommet mitt.

RC.jpg

1:5 skala bensin. FG Competition hvis noen har peiling. :)

Jøsses, en 1:5 asfaltracer!

 

Vet litt om slike ja, ettersom jeg har kjørt 1:8 og 1:10 track omtrent ti år! Litt mindre biler riktignok, men atskillig raskere enn 1:5! :p

 

Btw; Visste du at FG tidligere lagde 1:8-bensinbiler? Faktisk, men de måtte gi seg da Serpent og de andre kom på banen, bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...