Gå til innhold

SPONSET BILAG: Damer foretrekker rollespill:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"WoW interessen dabbet kraftig av da skaperne forenklet og «åpnet» spillet. Det som for Kleppe hadde vært komplisert, utfordrende og morsomt, ble med endringene «platt» allemannseie, noe også nabo-fjortisen kunne leve seg inn i."

 

Hmm, så det er derfor "alle" har fullført Garrosh på heroic siden det er så lett. Nei vent! Det var vist bare 1% som har gjort det.

Jeg tror hun mener mer generelt. At du kan velge å gjennomføre et raid eller en instance på en høyere vanskelighetsgrad gjør ikke spillet generelt vanskeligere.

 

Det burde, etter min mening, være vanskelig å oppnå goder i MMO-er. Hvis alle kan skaffe seg nesten alt på 1-2-3 er halve vitsen borte. Det er mange ting i WoW som har blitt bedre, men spillet føles mindre engasjerende for meg når det har utviklet seg i den retningen det har. Færre valgmuligheter og lavere generell vanskelighetsgrad er veldig dårlige idéer i MMOGs. Wildstar er mer appelerende for meg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Kanskje det er galt, men liker disse reklameartiklene fra Squeenix. Noe av den mer sympatiske reklamen jeg har vært ute for. I hvert fall så lenge artikkelen er tydelig merket.

Jeg er vanligvis ikke fan av frasen "men det er jo bare et spill" for å rettferdiggjøre spekulative praksiser hos utgivere og utviklere...men her stiller jeg meg ganske likegyldig til at Squeenix prøver å sjarmere meg med brukbare artikler, for å friste meg til å kjøpe et spill. Det er ikke dagsrevyen som blir kuppet av lobby-firmaer for amerikanske banker liksom!

Endret av g.i.r.l.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanskje det er galt, men liker disse reklameartiklene fra Squeenix. Noe av den mer sympatiske reklamen jeg har vært ute for. I hvert fall så lenge artikkelen er tydelig merket.

 

Jeg er vanligvis ikke fan av frasen "men det er jo bare et spill" for å rettferdiggjøre spekulative praksiser hos utgivere og utviklere...men her stiller jeg meg ganske likegyldig til at Squeenix prøver å sjarmere meg med brukbare artikler, for å friste meg til å kjøpe et spill. Det er ikke dagsrevyen som blir kuppet av lobby-firmaer for amerikanske banker liksom!

 

Enig.

Morsomt at alt som sies er sant og, det kryr av kvinner i Realm Reborn, har tilogmed hørt i chatten at mange av dem har giftet seg gjennom spillet. spesielt i Frankrike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det juridiske rundt dette egentlig? Ekstra medlemskap skal gi brukerne blant annet mulighet til å slå av annonser. Denne artikkelen er klart merket som annonse, altså så får ikke de som betaler for Ekstramedlemskap den tjenesten som de betaler for?

 

Ikke skyt meg altså, jeg er faktisk for annonser og Ekstra-medlemskapet. Jeg mener derimot at de med Ekstra-meldemskap helt klart bør få en funksjon for å slå av disse annonsene også, gjerne separat fra andre annonser, siden jeg ikke vil slå de av.

Lenke til kommentar

Det var da en veldig stor prisforskjell på Windowsutgaven og PS4-utgaven av dette spillet. Windows vinner her priskrigen, det er jo litt synd. :closedeyes:

Fordi Windows utgaven er gamlere.

Ps3 utgaven gikk ned til 150 kr for mange måneder siden, samme vil skje med Ps4 versjonen.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Det er ikke dagsrevyen som blir kuppet av lobby-firmaer for amerikanske banker liksom!

Det vil nok aldri se her, fordi dette er nisje aviser. Hvis Aftenposten, VG, Dagbladet og de andre store avisene vi har her i Norge begynner med dette? Hva om de ikke "klarer" å merke det like tydelig? Hvis sponset innhold spiser opp/skyver redaksjonelt innhold til sidelinjen, hva da?
Lenke til kommentar

 

Det er ikke dagsrevyen som blir kuppet av lobby-firmaer for amerikanske banker liksom!

Det vil nok aldri se her, fordi dette er nisje aviser. Hvis Aftenposten, VG, Dagbladet og de andre store avisene vi har her i Norge begynner med dette? Hva om de ikke "klarer" å merke det like tydelig? Hvis sponset innhold spiser opp/skyver redaksjonelt innhold til sidelinjen, hva da?

 

 

Men det er jo nettopp det jeg skrev. Så lenge det er snakk om et par fine artikler fra en spillutgiver for å selge noe såpass uskyldig som et spill, så greier jeg ikke å se problemet så lenge formålet til artikkelen ikke er skjult. Det blir selvsagt publikasjonen (her gamer.no) sin oppgave å sørge for at reklamen ikke tar over for redaksjonelt innhold, eller blir et for påtrengende innslag på nettsiden.

 

Det blir derimot noe helt annet hvis tvilsomme interesseorganisasjoner skulle begynne å kuppe vg, dagbladet, nrk osv. for å dekke over viktige samfunnsmessige problemstillinger via betalt innhold. Da ville ikke all verdens merking av innholdet hjulpet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

For min del får jeg et dårligere inntrykk av seriøsiteten til gamer.no med slike artikler, spesielt siden det ble så mange av dem og kvaliteten på artiklene er lavere enn hva jeg forventer på gamer.no. Jeg las den første ut av ren nyskjerrighet, men etter det er interessen borte. Jeg må faktisk innrømme jeg aldri har lagt merke til sponsorbilag på nettavsier før, i alle fall ikke på spill-nettsteder. Spillindustrien sliter også med et sjuskete forhold mellom utgivere og nettsider/skribenter, og sponsorbilag som dette hjelper ikke på inntrykket til menigmann, for å si det slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bra gjennomføring av native reklame!

 

Som gratisbruker synes eg dette er mye bedre enn bakgrunnsbannere som tar deg med til sider du ikkje vil bare fordi du trykket på bakgrunnen for å få fokus (før siden har loadet og dermed ikkje viser at det er reklame der egentlig).

 

Eneste kritikken eg har er til SE viser hva de tenker om målgruppen sin(her alle lesere av gamer.no). Men siden spillet er en utøvelse i sexappeal så er det vell kanskje ikke så overraskende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke gaming girl fetish kulturen noe for ungdommer? Her snakker vi om både "menn" og damer langt oppe i voksen alder som betegner seg selv som gamere og drar dette konseptet ut til det latterlige. Jeg kan forstå ungdomskulturen rundt gaming spesielt mens purepwnage var populært, men er ikke alle gamere i dag? Feks candycrush og facebook simulator spill. Er ikke dette konseptet overflødig? Et annet spørsmål er hvorfor ser nesten alle "menn" og damer som er selvbetegnende gamere ut som emoer og gotere?

 

Også hva er det ESA betegner som spill? Hvilken definisjon brukte de under denne undersøkelsen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...