Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Har du rana sessions' klistremerkelager?

:blush:

Nei, var bare meget fast kunde hos dem i mine tidligere brett-dager og fikk det ved et kjøp.

Savner å tryne på asfalten, snø er for mykt.

Skrevet

Greit, spurte litt på IRC om følgende spørsmål, men (utrolig nok) ble det bare masse tullesvar, så jeg spør her. :p

Hvordan foregår denne tråden? Hva snakker vi om? Alt mulig? Akkurat som en IRC-samtale? Er litt usikker.. :dontgetit:

Skrevet

Alright, then.

Greit, jeg så nettopp Romeo Must Die på TVNORGE, faktisk ganske bra. Syke fighting-scener. :green:

Har faktisk sett fire filmer denne uka, må være ny rekord. :roll:

Skrevet
Nå så jeg nettopp ferdig filmen på Tv2, best filmen på mange måneder jeg har sett nå..

Holdte på og gråte opptil flere ganger :cry:

du er jo nettopp fylt 15 og da så.. Bare barnet du

Skrevet

Thx.

Den var joh trist får det da...

Også han lillegutten sin stemme ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Jaja...

Nå skal jeg laste ned til musikk til turen hjem i morgen... :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Har faktisk sett fire filmer denne uka, må være ny rekord.  :roll:

Uje. Min rekord er 8 på en dag. Sant nok lever jeg for film...

Uansett, ny pult i hus.

Den tolket jeg veldig feil... :blush:

Det gjorde han som sitter ved siden av meg også og jeg skjelte ham ut. Kanskje jeg valgte feil ord...?

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Film: Jack the bear 

Amerikansk drama

Alenefaren John Leary (Danny DeVito) er ikke som andre fedre. Han presenterer skrekkfilmer på den lokale tv-stasjonen. Hjemme sitter den eldste sønnen Jack (Robert J. Steinmiller jr) og passer lillebror. Det er ikke alltid like lett å vite hvem som er voksen.

I rollene: Danny DeVito (John Leary), Robert J. Steinmiller jr (Jack Leary), Miko Hughes (Dylan Leary), Gary Sinise (Norman Strick), Julia Louis-Dreyfus (Peggy), Reese Witherspoon (Karen Morris), Art LaFleur (Mr. Festinger), Stefan Gierasch (svigerfar), Erica Yohn (svigermor)

Den.

Edit: Noen tok den før meg.. :p

Endret av Nikkor
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...