phax Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 er det enda kredittkort snakk her, holdt det gående siden igår eller? ble ingen penger på meg idag heller så pc'n må nok vente enda ei natt.. men imorgen er det 99% sikkert at de kommer!
sofarot Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Da var jeg hjemme Jeg må en i dusjen, og så på butikken! Blir lite data idag
scoot Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 hjemme fra skole/teater.. Bra teater-stykke faktisk
ehs5 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) Hehe, på skolen hadde vi besøk av en mann som heter Sverre Knudsen. Jeg tenkte ikke over navnet hans i det hele tatt, tenkte bare han var en hvilken som helst forfatter, etter en time med han som "lærer" spurte han om vi hadde lest noen bøker osv, jeg sa at jeg hadde lest Haikernes guide til galaksen, da viste det seg at han er den norske oversetteren. Edit: Han er visst kjent for flere andre ting også, har bl.a. vunnet en spellemannspris. Endret 5. april 2005 av ehs5
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hehe, på skolen hadde vi besøk av en mann som heter Sverre Knudsen. Jeg tenkte ikke over navnet hans i det hele tatt, tenkte bare han var en hvilken som helst forfatter, etter en time med han som "lærer" spurte han om vi hadde lest noen bøker osv, jeg sa at jeg hadde lest Haikernes guide til galaksen, da viste det seg at han er den norske oversetteren. Edit: Han er visst kjent for flere andre ting også, har bl.a. vunnet en spellemannspris. Googlet han ^^
slipknot_fan Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Noen som har en ferdig stil om Roy Lichtenstein? øyh, ingen juksing her.
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Trykket ved et uhell på "følg medpå dette emnet". Mange e-poster.
svamp Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er det en bug at det ikke går an å lagre store tråder? Går ikke an å lagre verken babethreaden eller SO3 ------- Hvordan regnes feriepenger ut? En viss prosent av inntekten, er det ikke? Noen som vet hvor mange prosent?
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er det en bug at det ikke går an å lagre store tråder?Går ikke an å lagre verken babethreaden eller SO3 Funka her...
hylo Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Trykket ved et uhell på "følg medpå dette emnet". Mange e-poster.
svamp Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Funka her... Jeg får bare lagret et par sider av hver tråd... Sikker på at du får lagret hele?
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Funka her... Jeg får bare lagret et par sider av hver tråd... Sikker på at du får lagret hele? Nei.
sofarot Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272792 :O Sjokkerende! Btw, eple er
Anbefalte innlegg